ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חבלים וחבלות

כן היה זה לא טוב, הייתי רע לתפארת
אבל עד לי האל החורץ גורלות
אם יהיה זה שנית - יהיה זה אחרת
לפני 9 שנים. 26 באוקטובר 2014 בשעה 17:45

אני לא יודע אם זה צירוף מקרים בלבד או לא. אני גם לא כל כך מאמין בצירופי מקרים, אבל לעתים ניתן לתרץ אי אלו אירועים בצירוף המילים האלה.

 

אני לא מעט שנים באתר השחור-צהוב-אדום-אפור הזה. אמנם האתר עצמו לא התקדם יותר מדי (וזה נושא לדיון אחר), אבל די הרבה אנשים הצטרפו ונעלמו להם במהלך שנותיי פה. לאחרונה הבחנתי, כי במשך תקופה מאד ארוכה (להערכתי, מעל שנה) לא זכיתי להכיר מכאן מישהי שהיכרות זו הובילה למשהו בדסמי ראוי לאזכור*. לאחר תהיות רבות אודות הסיבות שהביאו לכך ומה השתנה, העליתי מספר הסברים לכך:

  • זמן - ידוע שלבור מוץ מבר מצריך זמן רב. ככל שהזמן מועט יותר, כך הסיכויים להתקל פה בשושנה בין החוחים (ולא סתם להשרט על ידי עוברות ולא שוות/שבות) קטן יותר. (בסעיף הזה, אגב, אני באמת לא רואה אפשרות לשיפור כרגע. אולי שינוי באלגוריתם החיפוש?)
  • כמות - "50 גוונים של אפור" בהחלט הביא איתו גל גדול (ועכור?) של עוברי אורח. אם נניח לרגע את דעתי האישית וההטפס לגבי מי שקורא/ת / קרא/ה / י/תקרא את הספר הזה, הרי שעדיין מדובר במגמה שהובילה לעליה בפופולריות של עולם הפטיש והBDSM, אך כמו כל דבר גם כאן אליה וקוץ בה - הכמות גדלה, אך על האיכות כדאי שאמנע מלדבר. וד"ל.
  • איכות - אם עד עתה תליתי את חוסר הפופולריות שלי (האמת קשה והיא צריכה להלחש) בגורמים חיצוניים, אז כאן מגיע שלב בדק הבית; אצא בהצהרה חד צדדית על אקסיומה כי "בעולמנו הכל יחסי". אי לכך ובהתאם לזאת, כנראה בניגוד לתפישתי בסעיף הקודם, יתכן שהגירה מאסיבית של גברברים איכותיים, נאים, אינטליגנטים, משכילים ובעלי ממון רב שטף את אתרנו הדל (אני מרשה לעצמי לנכס חלק מהאתר הזה. אני משלם על זה!) וכנראה הפכתי להיות מצרך דל קלורי בעולם רווי זה. במקרה שכזה אני כמובן אאלץ להודות בתבוסתי ולברך את עלמות הכלוב על ששפר גורלן. (כשצריך לפרגן אז מפרגנים. ואז פורשים הצידה ומקללים בלאט**.)
  • איכות (2) - כאן מגיע הצד המתגונן והנעלב שלי, ומסביר שעניין האיכות הוא דווקא הפוך; עמלי רב השנים והשקעתי העצמית נשאו פרי והם שהובילו להעלאת הרף בהתאם מהסובבים אותי. זה הוביל להקטנת קהל היעד שלי ומכאן ההסבר לסטטיסטיקה העגומה. (ההסבר הזה, כמובן, הרבה יותר מוצא חן בעיניי ואנו נדבוק בו בעודי יושב בפינה לבד בחושך.)
  • מזל - שיטת מצליח. פעם הצליח, הפעם לא. באסה.

 

בטוחני שיש עוד סיבות רבות שלא העליתי על הכתב ואזכר בהן מיד לאחר פרסום פוסט עגום זה. מי תתן ולא אאלץ להמשיך לעדכן אותו.

(לתרומות וסיוע ניתן לפנות לכותב הפוסט. תודה.)

 

 

*במידה וכן היתה מישהי כזאת, אני מתנצל בפניה. בגילי מותר להיות סנילי.

**כפל המשמעות פה על חשבון הבית.

השמש בהתגלמותה - שנה שלמה שלא הכרת בחורה חדשה ששווה לזיין.
לא הייתי מוכנה לזה, לא היתה שום אזהרה. אני בוכה פה.
לפני 9 שנים
The-Who​(שולט) - לא רק בזיונים עסקינן, אבל אני חושב שיש פה יותר אזכור של עובדה ונסיון להבינה מאשר בקשת רחמים.
(זו שצויינה בסוף באמת נועדה רק לשעשע. הנחתי שזה מובן, אבל שכחתי שאנשים פה שוכחים את חוש ההומור/ציניות בדף הכניסה לאתר.)
לפני 9 שנים
חנונית - אהמ..אהמ..סנילי זה ממש לא תירוץ!!
ואולי משהו בך התקלקל בייבי? הפכת להיות איך נגדיר את זה במילים עדינות.... אמממממ חנון מיידי? ;)
ולמרות זאת love you..
לפני 9 שנים
special - כתבת : "מי תתן ולא אאלץ להמשיך לעדכן אותו."
משפט ג-א-ו-נ-י !!!
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י