ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 9 שנים. 24 בנובמבר 2014 בשעה 16:03

חופשה, בית מלון - יציאה מהשגרה.

אנחנו אחרי שנת צהריים טובה. נכנסים למקלחת חמה וארוכה. 

"תחכה לי במיטה עם העיניים מכוסות". אני יוצא ומתנגב ונשכב במיטה ושם את כיסוי העיניים ומחכה לה.

היא לוקחת לה את הזמן באיזי, אני שומע את המים זורמים. עוד כמה דקות והזרם המים נפסק והיא יוצאת. היא נשכבת לידי, אני מרגיש את גופה לידי ואני מתחיל לגעת בה, מנשק את גופה לאט לאט, מלטף, מלקק ומענג. אני מעביר את הלשון על גבה ויורד לישבנה, לשוני מלקק מענגת את החור ופני קבורים עמוק בישבנה. דקות ארוכות אני מענג את ישבנה.

היא מסתובבת ומכוונת אותי לענג אותה מקדימה, אני לא מחכה ולשוני יורדת למרכז התענוג שלה, אני מלקק ומענג אותה. ואז היא מכריזה:

"אם הוא היה פה, איך שהוא יודע לרדת, היית יכול ללמוד ממנו" מילים חודרות כמו סכין אבל היא יודעת איך זה ישפיע עלי. אני מגביר את הקצב מתאמץ יותר לענג אותה. היא ממשיכה בשלה: "אין על הירידות שלו, רק בגלל שהוא לא פה אני נאלצת להסתפק בך, לפחות תשתדל לעשות כמו שצריך, הוא גם יודע לזיין כמו שצריך. אין כמו ההרגשה שהזין שלו בתוכי, היום בלית ברירה אני אסתפק בזין שלך"

המאמצים שלי רק גוברים ואני מרגיש את הרטיבות שלה, זה ממני או מהמחשבה עליו?

אני ממשיך במאמצי והיא ממשיכה בשלה מהללת את יכולותיו ומדגישה שהיא היום תסתפק בי. בסוף היא מורה לי להכניס את הזין שלי אליה. אני בתוכה והיא רטובה כל כך, היא אומרת לי להמשיך ואז היא אומרת: "אולי בפעם הבאה אני אסע איתו לבית מלון ואותך אני אשאיר בבית עם הזין נעול"

היא אומרת לי את זה ואני גומר בענק בתוכה.

hrgiger - נפלא. באמת.
לפני 9 שנים
מיקה האחת - קיבלת דרייב רציני.
זו פסיכולוגיה הפוכה :)
נהדר! :)
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י