לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

היומן היקר...

לא אכתוב פה הרבה, אבל אולי...
לפני 9 שנים. 12 בינואר 2015 בשעה 23:04

 סקס

האם בכלל אני אוהבת סקס? - כן, כמו כל בן אדם בריא אני אוהבת סקס. אני אישה ואני מינית.

האם אני עושה סקס עם נשלטים? - כן, אם מדובר ביחסים אם וכאשר אין לי יחסים אחרים במקביל.

האם אני פוליגמית? – בגדול לא. אבל מאוד תלוי גם מה הגדרנו בתור זוג.  אני מפרידה בין סקס למשחקים. יכולים להיות לי כמה נשלטים או מתחלפים למטרות שונות, אשכב רק עם אחד. אני מפחדת ממחלות מין. לא זונה ולא פח זבל. לא אעשה אורגיות.

למה את נגד זוגות ושלישיות? האם בכלל ניסית? - כן. ניסיתי בכל מיני וריאציות ולא התחברתי מכול מיני סיבות.

האם אני עושה סקס עם נשלטים רק בתנוחה שהאישה למעלה. - חלום נפוץ של נשלטים, אבל לא, אוהבת כל התנוחות ואין עדיפות ספציפית.

האם אני אוהבת סקס אורלי? - לא אוהבת כשיורדים לי בכלל למרות שיכולה לגמור מזה. עם אישה אף פעם לא עשיתי את זה. לרדת לגבר אוהבת, אבל לא אעשה את זה עם כל אחד ורק איך שאני אוהבת)))

האם בכלל ניסית עם אישה? – ניסיתי כמה פעמים עם נשים שונות, אף פעם לא הגעתי לסקס מלא. לפעמים לא הייתה משיכה, לפעמים היא הייתה, אבל בדרך כלל הכול נגמר בסשן ולא יותר.בגדול אני לא שוללת כלום. אם מתישהו יתחשק לי אמשיך עם זה.

יש לי זין ... ס"מ. רוצה? - מעדיפה זין בינוני ולא הגודל קובע. מעניין אותי מה אתם יכולים לעשות עם אותו גודל. העיקר שיעמוד חזק... חחחחח...

האם תזייני אותי בסטראף און – רק אם מדובר בזוגיות זה אפשרי, אבל לא חובה.

פטישים

האם אני מוכנה לפגישת פוטפטיש נטו? – לא.

האם אני צריכה עבד ניקיון או נהג? -  אולי, אבל אל תצפו שיהיה משהו מעבר להתפקיד.

האם אני מוכרת נעליים, תחתונים, צעיפים, כפפות וכו'? –אולי יכולה למכור אם יש לי ישן, אבל אל תצפו למשהו חוץ ממכירה.

אני רוצה להיות ארנק שלך. – בבקשה, כדי להיות ארנק שלי אתן לך מס' חשבון, אין צורך להיפגש איתי.

האם אני מוכנה לסשן בתשלום? – לא, אני לא מלכה בתשלום. אם אין לי משיכה אליך כסף לא יעזור.

האם אני מוכרת שתן – לא, זה בגבולות שלי.

האם היו לי יחסים ארוכים וזוגיות עם נשלט, מתחלף, שולט? – כן, כמעט ולא היו לי יחסים ונילים ולא מחפשת אותם, מאמינה באפשרות ליצור זוג בקהילה ואפילו משפחה.

האם היו לי יחסים עם מזוכיסט נטו? – כן, זוגיות אחרונה שלי הייתה עם מזוכיסט.

האם אני מזוכיסטית? – אין לי תשובה לשאלה הזאת. בעבר ניסיתי כל מיני סוגים של כאב ולא התחברתי. עכשיו – יש לי משיכה לכאב, עד כמה  ומה עושים עם זה – בינתיים אין לי מושג.

האם אני יכולה להיות עם קרוסדרסר? האם אוהבת ניוש? האם אני יכולה לאפר גבר?  – אפשרי בתור משחק ואם אותו בן אדם יכבד גם את הרצונות שלי.

האם אני רוצה להתאבק ואיך? -  זה מעניין  אותי, אבל אני לא מתאבקת מקצועית, לא מתעסקת באומנויות לחימה, לא ספורטיבית, יש לי מגבלות רפואיות מסוימות. אם אתם רוצים משהו רציני –לכו לחוג או יש מתאבקות מקצועיות שעושות את זה בתשלום. וזה לא אני. בשבילי זה יותר משחק. איך אני עושה את זה? לא בעירום, לא בעמידה, על המזרון, לא בחוף, תדאגו למקום.

קשירות

האם את מקצועית? – לא. 

האם את מלמדת? - לא. כי לא מקצועית.

מתי בפעם ראשונה נקשרת וקשרת? – פעם ראשונה נקשרתי בגיל 16, פעם ראשונה קשרתי בערך בגיל 25. הייתה לי גם הפסקה גדולה בקשירות (בערך 10 שנים) כי לא היה פרטנר שמעוניין בזה. אני גם החלפתי כמה סגנונות. לכן מבחינתי אני לומדת הכול מחדש.

האם זה כואב? - כן, זה כואב ומאשיר סמנים. 

האם את יכולה לקשור אותי לא הדוק ובלי סמנים. - אני יכולה, אבל זה כבר לא מעניין אותי כל כך, אם אין בך משהו מזוכיסטי אולי לא כדאי לך לפנות אלי. אני לא קושרת בשביל יופי או בשביל תמונות יפות. אני גם רוצה להיהנות ממה שאני עושה. ברור שבפעם ראשונה,  או בפגישות לימודיות אם אני לא מכירה בן אדם  או אם יש לו בעיה רפואית מסויימת  אני אתייחס לזה.

האם אפשר לקשור אותך? האם את מחפשת קושר או קושרת? – כן, אני מחפשת קושר, אין לי קושר קבוע. קשה לי להגיד אם אני רוצה להיקשר עם נשים, למרות שכבר נקשרתי. אולי יכולה להסכים לאיזה אימון דו צדדי אם יש קשר חברות טוב ואני לא מרגישה את עצמי אובייקט לסקס או משחקי שליטה אחרים. אני בדרך כלל לא מסכימה שאישה תגע בי כשמישהו קושר אותי, גם אם זה בא בתור כוונה טובה או הדרכה. בכלל לדברים מסוג זה תמיד עדיף לשאל רשות. אין לי בעיה להיקשר בפגישות חברתיות במועדוני קשירות בבגדים ורק לדברים פשוטים.  אני לא פסיבית בקשירה, כל הזמן מציקה ויכולה להרוס הכול אם ארגיש שזה לא ברמה. לכן עדיף שתדעו מה אתם עושים. קשירות מתקדמות, תלייות, קשירה בעירום אסכים רק אם אני מכירה בן אדם וסומכת עליו מספיק. אם אתה רוצה לקשור אותי אשמח לראת עבודות שלך (לא חובה עם פנים ולא חובה בעירום) כדי להבין האם יש  לנו על מה לדבר.

האם קשירות כוללות מגע? – מגע – כן, ליטופים  מיניים – כמעט ולא.

האם אעשה סקס עם קושר, נקשר (נקשרת) – בגדול לא. סקס עם נקשר או קושר אפשרי רק אם הוא בן זוגי.

האם אני קושרת בעירום? – לא, רק בבגדים, יכולה אולי להסכים למשהו סקסי אבל עדיין אכסה את גופי.

איזה נקשרת את מחפשת? – העיקר בוגרת ורצינית, שמבינה שזה לא משחק ילדים, שזה מכאיב וגם מסוכן. עדיף כמה שיותר פחות משקל וגובה. עדיף חזה ממידה 2 ומעלה. לא חובה להיות דוגמנית.  לא חובה להצטלם. עדיף שתהיה מוכנה להשתתף בפגישות חברתיות (בלי סקס) עם קושרים אחרים או שקושרים אחרים ידריכו אותי עליה.

האם אפשר לקשור נשלט שלי? - אין לי בעיה עם זה כל עוד תקבלו  רשות גם ממני וגם ממנו לעשות את זה וכל עוד זה יהיה פתוח ובצורה מכובדת כלפינו. כמובן לא אסכים למשיכה לסקס, קשירות CBT, סשן או דברים פרוווקטיבים אחרים. לזה בבקשה תחפשו מישהו אחר.

אנחנו זוג ומעוניינים לעשות קשירה בזוגות, אני מעוניין לקשור אותך לאישתי, אני מעוניין להיקשר איתך בזוג כשאישתי קושרת. - יש לי בעיה אם מגע נשית. אני לא אקשר עם כל אישה. מי שקושר אותי זה בעיקר גברים. אם גבר אחר ירצה להיקשר איתי חוץ מסמפטייה בינינו הקושר גם צריך להיות גבר. לא סוגרת לגמרי אפשרות להיקשר עם מישהי/מישהו בזוגות אבל זה צריכים להיות אנשים שאני מכירה מספיק טוב וזה בטוח יהיה יותר כאיזה קטע אומנותי מאשר משהו חרמני.

אני רוצה שתקשרי אותי ותגישי אותי חמה לאדוני - קצת דוחה אותי להיות צעצוע למשחקים של אחרים. ומה עם חבלים?

בן זוגי קושר ויכול ללמד אותך עלי, האם תסכימי? – אם אראה את העבודות שלו  ואבין את הרמה שלו ואחליט שיש מה ללמוד ממנו – אשמח ללמוד. לצערי, רוב הזוגות שפונים  אלי לא מקצועיים או חושבים שאצטרף לשלישייה וזה לא יקרה

את לא כוסית, לא דו מינית, לא סקס, לא בעירום, מי תסכים לזה? (וזאת שאלה אמיתית ששאלו אותי לפני כמה ימים))) – תסכים לזה בחורה שרוצה לנסות משהו חדש או בחורה שאוהבת שיבארי. לגבי כוסית – הכול עיניין של טעם))) גם אני לא אסכים לכל בחורה שמציעה את עצמה בתור נקשרת וחשוב שתהיה סימפטייה בינינו.

youval​(אחר) - מאוד אהבתי את מה שרשמת כאן , מראה כמה שאת כנה ואמיתית
לפני 9 שנים
הולך לאיבוד​(מתחלף) - רשומה מרשימה!
לפני 9 שנים
Aציבעוני​(אחר) - טוב לא נישאר מה לישאול
בהחלט רצינית
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י