בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 9 שנים. 3 בפברואר 2015 בשעה 13:28

 בעקבות שיחה עם ידידה עלה הנושא "מה ההבדל בין שליטה לסתם קינק?"

 

מה שאני כותב כאן זוהי דעתי האישית בנושא אשמח לקרוא את דעתכם בתגובות.

לדעתי ההבדל הוא מאוד ברור בכוונה מאחורי המעשים. סקס קינקי זה סקס עם (אבל לא רק...) אלמנטים של בדסמ, אבל האלמנטים האלו נשארים רק בסקס. והמטרה היא פשוט הנאה מהמעשים עצמם. לא מהדרך חיים. זה לא חלק מהנפש של האדם, זה לא "צורך" . לא תשמעו ממישהו שכאן רק בשביל הקינק שהוא רעב לכאב או רעב להשפלה. מי שכאן בשביל סקס קינקי יכול להנות מסקס ונילי לא פחות מבדסמ הוא רק מעדיף בדסמ (או כל קינק ספציפי אחר) .

לעומת זאת שליטה זו דרך חיים. נכון היא באה לידי ביטוי בסקס קינקי אבל לא רק. ההתמסרות היא אחד ההבדלים הגדולים. עם נשלט/ת כאן בשביל סקס קינקי בלבד היא/וא לא יסכים לשבירת גבולות בשביל השולט/ת שהם מאמינים ובוטחים בהם. לא יהיה את המצב הזה של מבט אחד שמקפיא את הדם ומעורר את הרעב שגורם לציות. הרי גם עם השליטה היא בעיקר בסקס אצל זוג רואים אותה גם בדינמיקה בניהם. זה לא אומר שאני חושב שאין הדדיות בקשר של שליטה או שהצד הסאב הוא סמרטוט שמציית להכל. 

להיפך קשר של שליטה יותר אינטנסיבי ויותר פתוח מהרבה קשרים אחרים ויש בו המון הדדיות והשקעה משני הצדדים. לא שיוויון אבל כן הדדיות. כי כל צד יש לו תפקיד מגודר וכל צד מספק חלק אחר בקשר .

הצד הסאב- מספק התמסרות לרצונות של השולט מספק הכלה ופתחיחות לעיצוב של השולט ולחוקים שלו. בתוך המסגרת שהשולט יוצר שם הם מוצאים את החופש שלהם והשחרור הטוטאלי.

הצד הדום- מספק את החוקים, הבניה, העיצוב ומעל הכל את הצרכים הסודיים של הצד הסאב האלו שאפילו הסאב לא יודע עליהם. הוא מתמסר ל פרק ולטפח את הסאב . משקיע מחשבה אנרגיה ורגשות כדי שהסאב יוכל להכיל אותו . שומר על הסאב כדי שהסאב לא יפגע בזמן שהוא מרגיש את החופש המוחלט ולכן המסגרת. כל סאב היא יצירת אומנות לדום שהוא בונה ומעצב . ולכן הוא גם חייב להכיל את כל הסאב. גם את הרע וגם את הטוב ללא הגנות וללא חומות כדי שיוכל לפרק ולבנות.

 

וכאן באמת נופל ההבדל קשר של סקס קינקי אין את כל התהליך הנפשי. אין את ההתמסרות, את הבניה ועיצוב . ובסקס קינקי אפשר לעשות עם חומות ווהגנות . אבל שליטה זה תהליך שנמצא גם מחוץ לסקס תהליך מלא רגש הבנה הכלה ועוד ובו ההגנות והחומות של הנפש רק מפריעות...

 

dark innocence - מסכימה לחלוטין! מדויק בהחלט ומנוסח מעולה!
לפני 9 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - תודה לך :-)
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י