שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

זה בלוג סיכום

כל הכתוב כאן הוא על דעתי בלבד ונכתב לעצמי בלבד. כך או כך, מה שיש לי לומר לא חשוב ולא חכם.
במחשבה שנייה (הראשונה, כמו פנקייק, אף פעם לא מצליחה) הפוסטים די מיותרים מרגע שנכתבו.
דעות מטומטמות, על נושאים בנליים.
בכלל, אין מה לקרוא פה.
סוג של סיכום. כמו פרס על מפעל חיים פאטתי
לפני 9 שנים. 16 בפברואר 2015 בשעה 6:14

אני בן למשפחה שכולה. לא סתם משפחה שכולה, אלא שלושה דורות של שכול. כולם נהרגו במאבק על עצמאותה ובטחונה של מדינת ישראל.

אני בן למשפחה פצועה. לא סתם משפחה פצועה, אלא שלושה דורות של פצועי מלחמה. כולנו (כן, גם אני) נפצענו במאבק על עצמאותה ובטחונה של מדינת ישראל.

אנחנו משפחה של שמאלנים. כאלו שמצביעים עבור מה שנראה לנו הפתרון הנכון לביטחון המדינה וקיומה.

אתמול שוב העמידו את משפחתי ואותי בפני הדילמה – האם לשמור על יתרוננו המוסרי או שמא הדרך הנכונה היא לנהוג כפי שנוהגים נגדנו.

ובכן, החלטתי לשחרר את המוסר היום ליום אחד של חופשה, ולומר את אשר על ליבי, ללא מעטה של מוסר וללא מחשבה על שלמות העם, כי אתמול, אותם אלו ששלמות העם בגרונם (כמובן רק מי שהם מכלילים בו) הוציאו נגדי ונגד משפחתי סרטון תעמולה שבינו לבין סרטי התעמולה האנטישמיים של גבלס אין שום הבדל. בסרטון נוסף, טענו שמשפחתי ואני מורים את הדרך לחמאס ולדעאש לירושלים.

לא מדובר בעשבים שוטים (תירוץ שמטורפי הימין משתמשים בו בכל פעם שהם עצמם מגזימים) מדובר בסרטונים שהפיצו הליכוד וועד מתיישבי השומרון. בכלל, זה נראה מוזר שרק בערוגת הטירוף של הימין גדלים עשבים שוטים, החל בארלוזורוב, עובר דרך הרימון בכנסת, אמיל גרינצוויג, המחתרת היהודית, ברוך גולדשטיין, רצח רבין, מתחרת בת עין ....

ערוגה בה גדלים כל כך הרבה עשבים שוטים, צריכה להיעקר ולהיזרע מחדש. לא מבחינה פיסית, אלא רעיונית.

יש ויכוח לגיטימי ביני לבין אותם אנשי ימין, באשר לדרך הנכונה. יש הבדל תהומי ביני לבינם באשר לתוצאות הוויכוח. אני מניח שדעתם לגיטימית והם טועים. הם רואים בי בוגד, יהודון, עוכר ישראל ומסיתים להרוג אותי. כן, זה בדיוק מה שהם עושים. הם מסיתים להרוג אותי, כמו שהסיתו להרוג את רבין בהפגנות ובעצרות.

וכיון שאני כן דואג לכל עם ישראל, שלא כמו מטורפי הימין, אני שואל את עצמי מה יקרה אחרי שיהרגו אותי ובי. מי ישמור על המדינה? מי יבנה אותה? ביבי – שהחזיר את חברון, שחרר את יאסין, שחרר מאות מחבלים עם דם על הידיים, לא הכריע את החמאס? החריב את יחסינו עם מדינות העולם, הרס את איכות החיים הכלכלית של מדינת ישראל, הרס את סמלי ישראל (כן כן פרס ישראל) הוא זה שיושיע? המתנחלים שקוראים לסרבנות פקודה? רבני יש"ע שרוצים להפוך אותנו למדינת שריעה יהודית? החרדים? מי?!?

דרך אגב, אתמול צפיתי בדאגה בתוכנית מאסטר שף VIP. היתה נקודה בה חששתי שיפסיקו את שידורה בהוראתו של ראש הממשלה, או יורו להחליף את השופטים. הם כמעט העבירו ערבי לשלב הבא. בסוף הם התעשתו והעבירו אותו למשימת הדחה.

זהו עכשיו אלבש את כפפות האגרוף חזרה, ואנסה איתן להוציא לעצמי את קוץ הימין מהתחת


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י