סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 9 שנים. 21 בפברואר 2015 בשעה 12:41

הרעב עולה אז יצאתי לחפש אחת לטרוף . אני לא אחד של המסיבות אז חיפשתי באפליקציות הוניליות (שם תמיד מוצא) . מצאתי אחת חמודה בעלת מראה ספרנית. דיברנו קצת היא במקרה קופצת לעיר שלי ולי ויש סידורים קצת אז החלטנו להיפגש לקפה ואולי תסתובב איתי בעיר .

אוך כמה פעמים שמעתי את המשפט הזה .

היא כל הזמן שואלת איך אני ידעתי מה היא חושבת ? או איך אני ידעתי שהיא נשלטת?... (כשהיא אפילו לא ידעה)

לו רק ידעה כמה זה בולט ה"צורך" שלה.

עוד בפעם הראשונה שנפגשנו, בבית קפה ראיתי זה. את איך שהיא הסמיקה כל פעם שעניינו ננעלו ביחד. אחרי זה כשהסתובבה איתי (כי לא רצתה לסיים) באיך היא קיבלה מבט מרחף כשהתסכלתי על חבלים בחנות עשה זאת בעצמך....
זה בלט באיך שהיא קפאה במקום מתי שאמרתי לה לחכות לי ולא לזוז בטון מצווה בטעות(כי היא מעוררת את הטורף שבי) ולא זזה עד שחזרתי מהשירותים. זה צעק לי באיך מבטה הושפל כשהצעתי לה את ידי לעזרה כדי לקחת אותה אחרי . זה לחש לי באיך רגליה השתפשפו ונצמדו כשעמדתי מולה קרוב מביט בה מעליה והיא צמודה לקיר המעלית מסביר לה מה יהיה היא בלעה רוק והינהנה בהסכמה והבנה...

אחרי זה תפסתי אותה בשיערה מושך אותה לדירה שלי. מצמיד אותה לקיר נושך אותה בצווארה. מנשק אותה בכוח ברעב. מוריד אותה לארבע ומוביל אותה אחרי... וכל הזמן הזה היא לוחשת כאילו המומה אבל מלאה בתשוקה "אבל איך ידעת?..." והיא המשיכה ללחוש את זה כל הזמן . גם כשהפשטתי אותה גם כשקשרתי אותה ועד לרגע שהחגורה העניקה לה את ההצלפה הראשונה . אז היא הפסיקה ללחוש ושחררה משהו ספק אנחה ספק צעקה "כןןןןן... תודה..." ובסוף אחרי הכל . אחרי הזיון הארוך בכל חור שלה והיא שוכבת עלי בזרועותיי מתאוששת ועוגרת כוחות.
היא הרימה את ראשה בפתאומיות הביטה לעיני במבט תמים ומופתע וזעקה "אבל איך ידעת... איך ידעת שאני כזו ... שאני אוהבת את זה... איך ידעת...." ואני רק עונה לה בחיוך :-)


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י