לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

היומן היקר...

לא אכתוב פה הרבה, אבל אולי...
לפני 9 שנים. 11 במרץ 2015 בשעה 22:56

UPDATE

מכוון שאנשים שהשתתפו באירוע שתארתי מעדיפים להסתיר את המקרה כי מפחדים על רפוטצייה שלהם - מחקתי רוב הפרטים. אם מישהו מקושרים/נקשרים מעוניין לדעת פרטים - שיפנה בפרטי

היום כתבתי בצ'אט הודעה  על מישהי שנפצעה אחרי סשן תליות. הסברתי מי זאת, מאיפה אני מכירה אותה ובאיזה תנוחה היא הייתה. אמרתי בדיוק 2 משפטים, אנשים בצ'אט לא ממש התעניינו.

אך התברר שמאחורי הצ'אט אנשים קשרו את המקרה למפגש קשירות שהיה אתמול בתל אביב והתחילו לדבר ביניהם ואפילו להתקשר לאנשים שכן היו באותו מפגש וגם הצליחו להכניס אותם אנשים ללחץ. כל זה כמובן בלי לספר לי או לשאל אותי, למרות שעוד איזה שעה הייתי בצ'אט. למרות שאף אחד בפיר תל אביבי לא קשר תנוחה שציינצי בכלל. וחברה שלי ושולט שלה לא כל כך מוכרים לקהילת הכלוב (לא נמצאים לא בכלוב וגם לא בפטלייפ ולא משתתפים במפגשים) ואדגיש שהיה מדובר בסשן פרטי של זוג מסוים ואין שום קשר למפגש קשירות תל אביבי.

אבל אנשים זה אנשים... יכולים לפתח סיפור שלא היה מכל דבר... אני אפילו כבר לא שמה לב ולא מבררת מי עשה את זה...

אני רק רוצה להגיד לאותו בן אדם שלפני שהוא מרים טלפון  כדי למסור דברים שהוא כנראה לא הבין (אני מקווה שבתום לב) עדיף לו לחשוב פעמיים מה בן אדם שעונה לו ירגיש.

אבל כל זה משך אותי לחשוב על כמה דברים אחרים ולא רק על המקרה עצמו.

חשבתי כמה מכם ליום אחרי הסשן מתקשרים לנשלט לשאל מה שלומו. אני לא מדברת עכשיו רק על קשירות ותלייות, אני מדברת בכלל.

אני בטוחה שלא כל קושר שהיה במפגש אתמול התקשר לנקשר היום לבדוק האם הכול בסדר. כי הייתה לנו גם הרגשה שאנחנו "משחקים" בחבלים וזאת לא הרגשה נכונה. כי לא תמיד כל מה שהולך בכייף היום נגמר בכייף מחר בבוקר. ובעיקר כאשר אנשים לא כל כך מכירים אחד את השני.

התחלתי גם לחשוב על אחריותי והזכרתי שגם אני לא כל פעם מתקשרת לנשלטים (נקשרים) ליום הבא ולא בודקת האם הכול בסדר. בעיקר אם זה היה סשן מזדמן או נשלט לא התאים לי מסיבה כזאת או אחרת ואין לי רצון לדבר איתו יותר כדי לא לתת איזה תקווה מיותרת להמשך יחסים.

הרגשתי שאני לא מספיק אחראית על אנשים שאיתם אני עושה דברים מסויימים.

אבל גם בתור נקשרת תמיד פחדתי למחרת להתקשר ולהגיד שאני בסדר (או לא כל כך), כי... פחדתי שיחשבו שאני מקטרת מדי, פחדתי להפריע או להרגיש לא רצויה.

החלטתי שמהיום אתקשר לכל בן אדם שאיתו אני עושה אפילו דברים פשוטים ואגיד לו איך אני מרגישה ושלא אחשוב שאני מחפשת צומי, באותה צורה אתנהג עם נשלט ואשאל אותו מה קורה אחרי סשן הכי בסיסי.

בכלל מבחינתי זה אחריות של כל שולט(ת) לדאג ולדעת מה הוא גרם לבן אדם אחר ומזה גם ללמוד ולהשתפר בהמשך.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י