סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 25 באפריל 2015 בשעה 6:48

ערב הגיע, עוד יום עצמאות הגיע לסיומו.

סיימנו לאכול, מרגישים מלאים אבל מאוד נהנים מהחברה, הרבה בשר על האש, סלטים, יין טוב.

מסדרים, מפנים, שותים יחד עוד כוס קפה ולאט לאט כולם מתפזרים. אני הולך אל המנגל רואה את שאריות הגחלים האחרונות עוד לוחשות. אני מזיז אותו הצידה וטיפטןף הגשם דואג לכבות את מה שנשאר בו. אני נכנס הביתה, מוריד את הבגדים עם ריח העשן וזורק לכביסה ומיד נכנס למקלחת. המים חמים, אני מתענג על המים הנעימים, מנקה את עצמי ותוך כדי הראש מפנטז. התגובה למטה לא מאחרת לבוא, אני מעביר את היד על הזין שוקל האם להמשיך עם זה אבל מחליט להשאיר את הגירוי הזה ליותר מאוחר.

אני מסיים ומתנגב, מתלבש. היא יושבת לה בסלון, מפצחת גרעינים, אני מתיישב לידה, נשיקה. אני מביט בזוג שדיה שבולטות מתוך החולצה שלה. אני מעביר את היד על חולצתה והיא מחייכת. אנחנו יושבים על הספה, רואים איזה תוכנית בטלויזיה ומדברים תוך כדי. בשלב מסויים אני שוב מנשק אותה. אנחנו לבד, אני רוצה אותה והיא יודעת את זה. היא מחייכת אלי חיוך ממזרי. אני מנסה לנחש אותה. היא מנשקת אותי.

"אני הולכת למקלחת" . היא קמה ונכנסת למקלחת אני שומע את המים זורמים, אני מחכה בסלון שהיא תסיים. פתאום היא קוראת לי. אני נכנס למקלחת, היא עומדת מתחת למים הזורמים, המים כאילו מלטפים את גופה העירום, אני מביט בה, עומדתככה בזרם החם, שדיה הרטובים, אני כל כך רוצה אותה....

"בוא אלי" אני מתקרב אליה, "על הברכיים" אני רוצה להוריד את הבגדים כדי להצטרף אבל היא אומרת לי לא, היא לא רוצה שאני אתפשט, "תרד לי". אני יורד על ברכי והיא דוחפת אותי אל בין רגליה, המים זורמים על ראשי ופני, לשוני מתמקדת בכוס שלה, היא דוחפת אותי יותר עמוק, בגדי נספגיפ מים אבל זה לא מעניין אותה, היא רוצה שאני אמשיך. ממשיכה לדחוף את פני עמוק אל בין רגליה. אני נאבק במים וממשיך לענג אותה. היא מסתובבת ודופחת את פני בין פלחי העכוז שלה, נהנית מהלשון שלי בתוך ישבנה. לאחר מספר דקות היא מחזירה אותי קדימה אל בין רגליה, אני ממשיך עוד ועוד עד שאני מרגיש את ידה מצמידה אותי בכוח עוד קצת,עוד קצת ואז משחררת.

"היה לי כיף" היא אומרת, "עכשיו צא". "אבל...." אני מתחיל להגיד. היא משתיקה אותי. "עוד לא סיימתי להתקלח, תחליף בגדים ותלך להכין לי קפה"

אני יוצא מהמקלחת כולי, נוטף מים, מגורה וממתין לבאות.....


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י