סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 4 במאי 2015 בשעה 11:55

לילה, אנחנו במיטה. "תשים כיסוי עיניים". אני שם את הכיסוי, "עכשיו תוריד לי את הבגדים". אני מפשיט אותה, היא רוצה שאני אעשה לה נעים. אני מעביר את האצבעות בעדינות על גופה, לא מפספס אף חלק, מרגיש אותה אבל יכול רק לדמיין אותה. ממשיך ללטף את גופה לכל אורכו ונהנה מגניחות ההנאה שלה

היא נשכבת על הבטן, רגל אחת כפופה מבליטה את ישבנה אלי. אני מנשק את ישבנה, פני נצמדות לפלחי ישבנה. אני שומע את הנשימות שלה, היא נרדמת ואני ממשיך לנשק אותה עד שגם אני נרדם צמוד לישבנה. פתאום היא מסתובבת והתנועה שלה מעירה אותי, היא נשכבת על גבה ואני נשכב לצידה מרגיש בידי את עורה החשוף ושוב נרדם.

השעון מצלצל ומעיר אותי משנתי, מודיע לי שהבוקר הגיע. בעיני עדיין חושך מכיסוי העיניים. אני ממשש את דרכי ומרגיש אותה חשופה לידי, אני מדמיין את עור הבוקר שחודר לחדר ומאיר את גופה, אני שולח את ידי אל שדיה, מנשק אותם, מנשק את גופה, היא מסתובבת, אני מרגיש את הרטיבות שלה, אני נכנס לתוכה והיא מתחילה לגנוח בהנאה. אני ממשיך לענג אותה, ממשיך עוד ועוד עד שהיא גומרת. אני מלקק ממנה את הרטיבות שלה. היא מסתובת ואני נכנס שוב הפעם ומתכוון לגמור בעצמי. פתאום היא מושכת את עצמה קדימה ומשאירה אותי מופתע.

"לך להתקלח" היא אומרת בשביעות רצון ויורדת מהמיטה. 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י