שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

היומן היקר...

לא אכתוב פה הרבה, אבל אולי...
לפני 8 שנים. 18 במאי 2015 בשעה 11:57

*כרגע אני לא מחפשת נקשרים, הפוסט נשאר להיסטוריה

*כתוב בלשון זכר אבל מתיחס גם לנקשרות.

את מי אני מחפשת.

בחור או בחורה בלי עודף משקל משמעותי גיל 25-45 בלי הרבה שיער על הגוף (חזה, רגליים, ידיים, שאר המקומות לא מעניינים אותי).  לא נשוי כי עם נשויים תמיד יש בעית זמן ודיסקרטיות וגם אני לא אוהבת כשמשקרים. גם מקשירות לפעמים (תלוי מסוג העור) נשארים סמנים, שריטות או שתפי דם קטנים  או סמנים כחולים ובעיה למי שנשוי להסתיר אותם.  אם אתה ביחסים פתוחים – אשמח לדבר עם חצי השני ולוודא שאני לא עוברת איזה גבול ולא מפריע ליחסים בכלל. אתה צריך להיות עם מקום, ממרכז (קרוב לחולון) כדי שיהיה לי נוח להגיע (אני לא ניידת). או שאתה צריך להיות עם אוטו ולקחת ולהחזיר אותי.

כל מה שאעשה  - אקשור אותך ואשחרר. לפעמים אני עושה את זה לבד. לפעמים לפי ספרים ויוטיוב כאשר עוצרת כל דקה את הסרטון כדי לעשות תנועה חדשה. אני מניחה שזה יכול להיות קצת משעמם אם אתה לא מתחבר לקשירות, כי אתה צריך להיות די סבלני כדי להחזיק מעמד)))

זה לא יהיה אקט מיני בשום פנים ואופן. לא נתנשק. לא תלקק. לא אדחוף לך רגל לפה.לא תהיה עבד או שפחה שלי. לא יהיה שום משחק אחר חוץ מקשירה עצמה. לא אשתמש בך ולא אשלוט בך. לא אשאיר אותך קשור לשעות, לא אעזוב אותך לבד, לא אשחק בשום משחק פסיכולוגי מגעיל. לא אכניס אותך למצבי לחץ, חרדה או פחד. כי זה לא מעניין אותי באימונים וכי אכבד אותך. אתה לא תכתיב לי איך אתה רוצה להיקשר, אני לא מגשימה שום פנטזייה שלך. אני אחליט מה אני רוצה לקשור ועל מה אני מעוניינת להתאמן. בגדול אני מתחברת יותר לשיבארי קלאסי וקינבאקו ולא לסגנון מערבי. אבל יכולה לנסות דברים שונים.

אז מה כן? הרבה מגע, אולי תחושה של חוסר אונים, אולי סתם חוויה, נהיה חברים, אפשר ללמוד ביחד, אם אתה מעוניין.

davy jones​(אחר){אהבת חינם} - מדיטציית קשירות
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י