שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 23 במאי 2015 בשעה 8:20

חמישי בערב ואני בדרכי מהעבודה. היא מתקשרת אלי ומספרת לי שאולי הוא יבוא היום. מיד הראש מתחיל לעבוד, לאן הם ילכו? מה הם יעשו? הוא יגע בה? יזיין אותה? היא תחשוב עלי בזמן שאחכה לה? אני יכול לשמוע את ההתרגשות בקול שלה.

כשאני נכנס הביתה היא מספרת שזה לא הסתדר לו היום. אני מרגיש שהיא רצת מאוכזבת. כמובן שאני אעשה הכל כדי שהיא תלך לישון בתחושה טובה.

היא מתפשטת ונשכבת על המיטה, מבקשת עיסוי עם שמן חם. אני שופך את השמן החם על גבה, ורגליה מעסה אותה לאט ובעדינות, לא מפספס אף נקודה, תוך כדי אני מנשק את ישבנה החשוף. נהנה מעורה החלק מעביר את אצבעותי שוב ושוב על גבה ועל רגליה. מדי פעם היא נוגעת בביצים שלי ותופסת את התקן הפלסטיק שכולא את הזין שלי כאילו להזכיר לי שהיא בשליטה מלאה עליו ועלי.

אני מנשק את ישבנה והיא מחליטה ללכת לישון. אני נשלח לישון על השטיח לצד המיטה.

הבוקר עולה, אני מתעורר משנתי על השטיח. אני רואה אותה ישנה על המיטה. נפרסת לה בכיף, במהלך הלילה השמיכה נדחפה הצידה וגופה נחשף. היא שוכבת על הצד כך שישבנה מצד אחד ושדיה מצד שני מונחים על המזרון כאילו על פי הזמנה, רק מחכים שיטפלו בהם. אני עובר לצד השני של המיטה ונעמד על ברכי ומעיר אותה בנשיקות עדינות לרגליה, עולה לאט לאט לעבר ישבנה וגבה. לאט לאט היא מתעוררת ונותנת לי נשיקה ואומרת לי להכין לה קפה.

אני הולך להכין לה קפה והיא הולכת להתארגן. היא מסיימת להתלבש ולהתארגן ואני אומר לה שמחכה לה קפה חם.

היא אומרת לי להתלבש אבל להישאר ללא תחתונים. 

עולים על האוטו ונוסעים לקנות כמה דברים במהלך הנסיעה אנחנו מדברים על מה שהיה יכול להיות בלילה הקודם ואני מרגיש את הלחץ הכלוא בתוך המכנס ואת הטיפטוף שמתחיל בתוכם. כאשר מסיימים אנחנו מחליטים לשבת לאכול ארוחת בוקר בבית קפה.  השיחה ממשיכה והיא מדגישה שהיא הולכת לעשות חיים ולהנות כמה שיותר. 

 

הטיפטופים הולכים ומתגברים, מרטיבים את המכנס חסר ההגנה מבפנים ויוצרים עיגול רטיבות מבחוץ, אני מנסה למשוך את החולצה למטה להסתיר ללא הצלחה רבה.

 

הטיפטופים האלה ששמזכירים לי את מה שהולך לקרות.....


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י