שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

רעשים של שקט

חקר עולמי הפנימי
לפני 8 שנים. 31 במאי 2015 בשעה 3:38

אחרי הפוגה של זמן מה, יצאתי בשישי בערב להפגש עם חברים מחיים קודמים במועדון אלטרנטיבי בחיפה, כן כן, זה מהפוסט הראשון שאי פעם כתבתי כאן. גם ככה הגעתי במצב רוח למשחקים, אז כשראיתי את שתי החברות הפוחזות, להלן תקראנה ת׳ וט׳, ידעתי שהולך להיות שמח.

לא חלף זמן רב, ואני יושב ומפטפט לי עם ט׳, ושוב ת׳ הסאבית בארון רוקדת מולנו.

"לך תרקוד איתה, תוך 2 דקות היא רצה אליי... יהיה צחוקים" ט׳ אומרת לי.

"נראה לך? אני חושב ההיפך..." השבתי.

ניגשתי אל ת׳, החשפנית בפוטנציה, נצמדתי אליה מאחורה, הנחתי את ידיי על האגן שלה והצמדתי אותה עלי. היא הופתעה לרגע, ראתה שזה אני, והצמידה את אגנה אלי בחזרה... התחלתי ללטף אותה, מהשיער הארוך החלק דרך הגב אל הישבן העסיסי, הירכיים העטויות בגרביון, והיא התמסרה למגעי.

החלטתי לעלות ברמה, ותוך שאני צמוד אליה ליפפתי את שיערה בכף ידי השמאלית, משכתי את ראשה לאחור ועם יד ימין התחלתי לחנוק אותה קלות. התגובה? ידיה הלכו אל ישבני והצמידו אותי אליה בחוזקה. ככה המשכנו דקות ארוכות, תוך שאני חונק/מלטף את פניה/חופן את שדיה, ואז הפסקתי וחזרתי לשבת בצד.

"מזל שלא התערבנו על כסף..." אמרה ט׳.

ת׳ עדיין עמדה על הרחבה, אך במקום לרקוד פשוט עמדה שם והביטה בי. מצוין, חשבתי, ממשיכים.

סימנתי לה באצבעי לגשת, וכשהתקרבה הושבתי אותה בחיקי. "אני לא יכולה..." לחשה בהיסוס באוזני, "שימי לב", עניתי, "לא מכיר "לא יכולה", ברגע שאת רוצה שאפסיק, כל שעליך לומר הוא "תפסיק" ושם זה נגמר. אבל קחי בחשבון שכאשר זה נגמר, זה נגמר".

הבטתי עמוק אל תוך עיניה, והבנתי שייקח הרבה זמן עד שהיא תרצה לחדול. תפסתי לה בשיער ומשכתי אותה לשכיבה על ברכיי, והתחלתי להפליק בישבנה. תוך שאני מפליא בה את מכותיי היא התפתלה בעונג. חברתה ט׳ הביטה בהלם וסימנה לי באצבע מונחת על הפה, "אתה מרעיש"... 

משכתי את ת׳ בשיער לישיבה, חנקתי אותה והבאתי את האוזן שלה צמוד לפה שלי "תגידי לי להפסיק", לחשתי לה, "אני לא יכולה...אני לא יכולה..." השיבה.

 תפסתי לה בפיטמה, לחצתי וסובבתי בחוזקה, "תגידי לי להפסיק!", דרשתי, "לא יכולה... אני צריכה להגיד לך שתפסיק? כי אני לא יכולה..." ענתה.

משכתי אותה שוב בשיער והורדתי אותה לשכיבה על ברכיי, ועוד עשר מכות על הישבן. ושוב הרמתי אותה, "תגידי תפסיק וזה נגמר", "מה אתה עושה לי... אני לא יכולה..." ושוב, על הברכיים, עשר מכות, "תגידי פשוט תפסיק וזהו", "אני צריכה להגיד לך להפסיק, באמת שאני צריכה...", הפעם השכבתי אותה על הגב לידי, ביד אחת מוחץ לה את הפיטמה, בשנייה מלטף את פניה, מבטי נעוץ בעיניה, רכנתי קרוב אליה "תגידי לי תפסיק ואת חופשייה", "לא יכולה... אני אישה נשואה...לא יכולה.." ואז הבנתי איך אני גורם לה לומר לי להפסיק. כשקרבתי את פניי אל פניה, חשתי רתיעה קלה מצידה. "נשיקה" אמרתי לעצמי "זה הגבול שלה". הרמתי אותה אליי, אחזתי בעורף ובלסת התחתונה שלה והבאתי את הפה שלה את שלי, ברגע ששפתיי נגעו בשלה היא קפצה ואמרה "תפסיק!!". 

מיד הושבתי אותה לידי ותפסתי מרחק. היא וט׳ דיברו בינהן, ואני עישנתי סיגריה. ת׳ נעמדה וחזרה לרקוד, תוך שהיא כל הזמן מביטה לי בעיניים. ברגע שסיימתי את הסיגריה היא ניגשה והתיישבה על ברכיי. "אמרתי לך, ברגע שתגידי תפסיק זה נגמר". "אבל תבין, אני נשואה, אני לא יכולה" התחננה. בדקתי את השעה, כבר היה כמעט שלוש בבוקר וגם ככה אני צריך להשכים קום.

"זהו, נגמר. שיהיה לך לילה טוב" נשקתי קלות על לחיה, והלכתי.

 

https://www.youtube.com/watch?v=03X0B6u-AxM

 

 

salvation angel - נשמע טוב!
לפני 8 שנים
MagisterDolor​(שולט) - בהחלט ההיפך מרע! ;-)
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י