לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 28 ביולי 2006 בשעה 18:49

טוב אז ככה.
אני נוהג בהרבה מפגשים, להיות מאד אקטיבי ודומיננטי. במפגש הזה, ישבתי בצידי הדרך, וליקטתי לי פירורים של אושר. היה לי פשוט מקסים, לגמרי ממש.
מעבר להרבה מאד אנשים, (כולל איזו חיה מוזרה מהצ'ט בנענע), שהיה צורך להכיר ביניהם, כולל כאלה שהגיעו פעם ראשונה למפגש בדסמי. ישבתי לי בפינה, וקטפתי רגעים של שלווה ואושר.
אני בתחושה, שזה מה שרובם עשו.

דארקנס עם הסשן המקסים שלו, גרמו לי לאירקציה מוגזמת, ורעב והשתוקקות עזה, לסשנים. שעד עכשיו לא עברה לי בכלל בכלל.

שיפחה גדולה, שקילרה אותי, במשחק תפקידים, בו משום מה הפכתי מדום מתחלף מסוכן, לסאב נשי בכלל.
ליידי מפונקת, שבחרה להתעלל בי שוב, ואיפרה אותי כאישה.

דולפינה ומילים, שלקחו אחריות על ההפעלות, כשמוכי (מוכת ירח) רצתה לפרוש מעט מההנהגה ביד רמה של הערב. תשמעו, שפכתן קופסאות צבע רבות, על אישיותכן הציבעונית ממילא, כפי שנתפסה בעיני, קודם לכן. ים של כבוד לכן. חיבוק ענקי.

לכל האנשים שבאו, רבים מאד, מהכלוב, מהקינק. כולם באו, עם כל כך הרבה מצב רוח טוב, שבזכותם מאד, הערב היה כל כך מקסים.

והכי מכולם, למוכי ולפיל נחום, שבזכותם הכל קיים. מאחרי הפקת הערב הזה, הייתה עבודה רבה מאד שלהם, ממש ממש רבה. המון מאמצים, הרבה הירתמות. כל הכבוד לכם, אתם פשוט מקסימים בעיני שניכם. בתור מארגנים, בתור חברים. ים של כבוד, הערכה, וחיבוקים עזים.

היה פשוט כיף, ממש נורא. שליו, רגוע, מעניין, וים של נעים. ערב בדסמי למופת. במיוחד השוט הנוראי שלי, שעבר בין המשתתפים. אבל גם היה שם עוד איזה שוט אחר, הרבה יותר מרשים. וגם כמובן אביזרים נוספים, ומגוונים, ששימשו את המשתתפים. שיפחה גדולה, עם הקולר האימתני שלה. מזל שלא הביאה רצועת חנק.

תודה על ערב מהנה ביותר, ממש ממש, מי ייתן שירבו כמוהו.

bg2005 - צדיק. מצטער שנבצר ממני להגיע, אבל מלכתי סיפרה לי שהיה מהנה ביותר, למעט אירוע שבו בעל האיבר המלוכלך נטפל אלייה ולא נהג בה בכבוד. מלבד זאת - רק חוויות טובות. עלה והצלח.
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - לא הבחנתי בכזה מקרה
אם כן הייתי מבחין, הייתי דואג שייפסק
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י