לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 18 ביוני 2015 בשעה 20:21

היכרנו לפני כמה וכמה שנים, היינו שנינו סטודנטים צעירים ולמרות שלא למדנו באותו חוג הספיק לנו קורס משותף אחד להכיר. אני הייתי כבר נשוי פלוס שתיים והיא הייתה רווקה בזוגיות. מהר מאוד התידדנו והיינו נפגשים בהפסקות או בארוחות הצהריים. גם אחרי שסיימנו את התואר המשכנו להיות בקשר. מאוד התקרבנו וכל הזמן היינו בידידות עמוקה מאוד אבל עם מתח מיני ומשיכה שעמדה באויר כל הזמן.

מכיון שכל אחד מאיתנו היה בזוגיות שלו ניסינו להדחיק את זה ולהישאר רק בידידות רגילה.

השנים עברו אבל הקשר נשמר כל הזמן, אמנם לא היינו מתראים הרבה אבל היינו מדברים המון בטלפון. בשיחות הטלפוניות היינו מרשים לעצמנו להיות הרבה יותר ישירים ולשתף אחד את השניה גם בדברים אינטימיים. בשלב מסויים גם פנטזנו על מה היינו עושים ביחד אבל במפגשים המעטים שהיו לנו היינו חוזרים לידידות הבטוחה שלנו.

עד שלילה אחד באתי לבקר אותה, היא הייתה לבד בבית. ישבנו כמה שעות ודיברנו על כוס קפה כמו בפעמים הקודמות. הבנתי שהזוגיות שלה לא מוצלחת והייתי אוזן קשבת. אחרי חצות שראיתי שמאוחר כבר התארגנתי ללכת, נעמדנו ליד הדלת ושוחחנו עוד קצת. כבר ממש עמדתי לצאת שפתאום היא שלחה יד אלי ולטפה אותי. הייתי מופתע אבל נהנהתי מהמגע שלה. היא המשיכה לגעת בי והיד שלה ירדה לעבר המכנסיים שלי. עכשיו באמת הייתי מופתע. היא תפסה את הרוכסן פתחה אותו ושלפה את הזין שלי החוצה שכמובן הגיב בהתאם. ידה התחילה ללטף אותו ואני התחלתי ללטף אותה מעביר את ידי על השדיים שלה, הם לא היו גדולים אבל עמדו זקורים והפיטמות שלה בלטו. היא משכה אותי חזרה לסלון פתחה את החגורה ומשכה את מכנסי למטה ואיתם גם את התחתון. נשארתי לעמוד עם חולצה בלבד והזין הזקור שלי ביד שלה. התחלתי למשש את גופה מתחת לחולצה. היא הייתה ללא חזיה, תוך רגע הורדתי לה את החולצה ואת המכנס. היא נצמדה אלי עם תחתון קטן בלבד עליה ואני הורדתי את החולצה. התיישבנו על הספה והמשכנו במין חגיגת נגיעות הדדיות. היא נשארה עם התחתון והתיישב על הזין שלי לוחצת אותו אל הכוס שלה ומחככת אותו על הזין שלי מבעד התחתון. היא התחילה להגביר את הקצב על הזין והידיים שלי נעות לסירוגין בין השדיים שלה לתחת שלה. 

היא המשיכה לחכך את הכוס שלה עד שלבסוף היא גמרה. היא ירדה ממני ותפסה את הזין והתחילה לעשות לי ביד עד שלבסוף גם אני גמרתי. היא הביאה לי מגבת לנקות את השפיך. ניגבתי את עצמי ואז קמתי וחיבקתי אותה, הצמדתי את גופה אלי. לאחר מכן התלבשנו, שתינו עוד כוס קפה ואז יצאתי וחזרתי הביתה

 

המשך יבוא.......


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י