סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 23 ביוני 2015 בשעה 6:09

השנים עברו והקשר נמשך אבל בפחות אינטנסיביות, אני עברתי לגור יותר רחוק, וכל אחד היה עסוק בחייו, מנסים לשרוד את הג'ונגל של החיים. 

אני סיימתי קשר ופתאום מצאתי את עצמי שוב לבד, אחרי הרבה שנים פתאום אני יכול לצאת, לבלות, לעשות מה שבא לי. 

עברו מספר חודשים ופתאום שיחת טלפון. אני רואה את המספר שלה על הצג. אני עונה והשיחה זורמת יפה, מין סוג של השלמת פערים. די מהר היא מספרת לי שגם היא כבר לא בזוגיות וכרגע פנויה. מיד הצעתי לה להיפגש לקפה. היא הסכימה וקבענו להיפגש יומיים אחרי זה.

הגעתי למקום מתי שקבענו. היא חיכתה לי בפנים לבושה שמלה קלילה. התחבקנו ונתתי לה נשיקה בלחי והתיישבנו. הזמנו קפה ומשהו לאכול. השיחה התחילה כשיחת חולין רגילה, כל אחד סיפר על מה עבר עליו בשנים האחרונות, מה הוא עושה וכו'. בשלב מסויים התחלנו לדבר עלינו איך תמיד ניסינו לשמור על קשר. בשלב הזה היא הציעה שנלך אליה. אני כמובן לא סירבתי.

הבית שלה היה קרוב ודי מהר התרווחנו על הספה בסלון. השיחה המשיכה מאיפה שהיינו בבית הקפה. היא הפתיעה אותי שסיפרה לי שעוד בהתחלה היא הייתה מעונינת בי אבל ידעה שאני לא פנוי, היא אפילו הודתה שקינאה שהייתה רואה אותי עם בחורות אחרות. אני הודתי בפניה שגם אני נמשכתי אליה. היא חייכה אלי בשביעות רצון ופתאום הרגשתי שאני חייב לנשק אותה. התקרבתי אליה והתנשקנו.

 הזכרתי לה את המפגשים שלנו מהעבר. אז שאלתי אותה למה היא אף פעם לא נתנה לי ללכת איתה עד הסוף הרי זה לא שהיא שמרה את עצמה, היו לה לא מעט התנסויות עם גברים. היא אמרה לי שדווקא בגלל מה שהיא הרגישה כלפי והקשר המיוחד שלנו היא לא רצתה לקלקל את זה ולהפוך את זה לעוד זיון. שאלתי אותה אם היא עדיין מרגישה אותו דבר כלפי והאם היא נמשכת אלי. היא אמרה שכן.

אמרתי לה שאני רוצה אותה. אבל הפעם כמו שצריך. היא חייכה אלי "אני גם רוצה אותך ואני רוצה להרגיש אותך בתוכי אבל זה רק בתנאי שתדע שיש לזה מחיר" שאלתי אותה למה הכוונה והיא אמרה שהיא תגיד לי רק אחרי שאני אתחייב לעמוד בתנאים שלה. רק אחרי זה היא היא תגיד לי ואז היא תסכים לי לזיין אותה.

רציתי אותה מייד אבל היא עצרה אותי. "תבוא ביום חמישי בערב אחרי העבודה ואז תגי הכל. בינתים תוכל לפנטז עלי...." היא חשפה את הפיטמה שלה ונתנה לי לנשק אותה ואז הכניסה אותה חזרה.

 "לילה טוב חמוד, מחכה לך ביום חמישי" 

בלית ברירה נשקתי לה ויצאתי לדרכי.

מיקה האחת - אני אוהבת את הכתיבה שלך }{
לפני 8 שנים
John snow - תודה - מדהימה אחת
לפני 8 שנים
מיקה האחת - יפה לך ההזהבה :)
תתחדש!
לפני 8 שנים
John snow - חוטיני מוזהב גם יתאים?
לפני 8 שנים
מיקה האחת - חחח... טבעת מוזהבת על הזין הכי תתאים ;)
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י