בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 8 שנים. 30 ביוני 2015 בשעה 7:22

יצא לי לחשוב לא אחת מי הוא באמת הצד החזק בקשר בדסמי - השולט/ת או הנשלט/ת?

כמובן שהתשובה הספונטנית היא שהשולט אבל אם חושבים על זה קצת יותר האם באמת כך הם פני הדברים?

 

  1. הנשלטת היא זו המחליטה לתת את מתנת ההתמסרות ולא יעזור לו לאדון ,הוא לא יצליח לקבל את המתנה הנפלאה הזאת ממנה אם היא לא באמת תחליט להעניק לו אותה מרצונה החופשי
  2. לנשלטת יכולת עמידה גבוהה יותר בכאב (פיזי ומנטלי) ויכולת להכיל את הסשן
  3. הנשלטת ,ורק הנשלטת , מחזיקה בידה את כפתור ה –STOP המאפשר לה ורק לה לעצור את הסשן מיידית ומתי שהיא רוצה.
  4. הנשלטת היא זאת שנמצאת במרכז הענינים - הכל למעשה סב סביבה
  5. השולט מנסה להשתמש בכל היכולות האנטלקטואליות ,המנטליית והפיזייות העומדות לרשותו כדי לגרום עונג לנשלטת גם אם זה נראה ממש להפך .....
  6. אדון אמיתי מוקיר ומעריץ את השיפחה שלה לא פחות משהיא אותו גם אם הוא לא מראה לה את זה ....

 

אז מי הוא באמת הצד החזק?

השולט?  

לא בטוח ....

מה אתם חושבים?

 

נ.ב. סורי השבוע אני קצת במצב רוח שלומה .... מבטיח משהו אחר בהמשך ...

https://www.youtube.com/watch?v=hGiNUsSHkr0&list=PLbYWinrI6GcTlARAtCgaWF6zBhxtCYNJD&index=12

chiquita - אין כמו מצב רוח שלמה. גם אצלי הוא מתנגן ומרגיע.
לגבי כל הנאמר ....אנא השמד זאת לפני שכל השולטים יהפכו עצמם לנשלטים :)
בגדול, כל מילה אמת. וזה נכון לגבי שולטים מסויימים. ישנם אחרים שזה לא למרות שאותם לא הייתי מכנה באמת שולטים...
ואחרי כל המילים הנכונות, לא לשכוח, שאותו שולט ברגע שהוא באמת חודר לתוכה, לנבכי נשמתה של הנשלטת, הרצון שלו הופך לשלה, היא באופן טבעי רוצה ומכוונת לעונג שלו, לרצות אותו כך שאיך שלא נביט בזה..הכל תלוי בשניים.
בנשלטת, עם כל ה "החלטות " שציינת והשולט שמלכתחילה מחליט איך להוביל ולאן לכוון.
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - אני ממש לא מרגיש חלשה כזאת או אחרת בהצגת הדברים (ואני יודע שאת לא אמרת את זה ...). אני חושב ששולט אמיתי חייב להיות מחובר ריגשית על הנשלטת ולהכיר בעובדה שלא כל הכוח אצלו. ומבחינתי לפחות שליטה אמיתית היא היכולת לגרום לנשלטת לרצות/להזדקק/לערוג/לכמוה/להשתוקק/להתגעגע לי מרצונה וזה יכול להתרחש רק אם אצליח לחדור בצורה הכי אמיתית לתוכה (לנפבכי נשמתה - איך שאמרת) ולהכנס לה למחזור הדם

נ.ב. לא נס ליחו של שלמה אף פעם ...
לפני 8 שנים
נחל - מכאן לומדים שהנשלטת תמיד מלכה.:)
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - לנשלטת יש בהחלט מעמדה מלכותי בכל בקשר .... אני הייתי מגדיר אותה יותר כנסיכה אבל בואי לא ניתן לסמנטיקה להתל בנו...
לפני 8 שנים
Rea​(אחרת) - לדעתי הצנועה הצד השולט מרצה את הצד הנשלט הרבה יותר. הצד השוךט נמצט במצב נתינה הרבה יותר גדול. אילו הצד הנשלט הינו במצב הרבה יותר אגואיסטי. הצד השולט מניע את הכוח. אילו הצד הנשלט מקבל ובמקרים של אדם משכיל אוגר אוץו לשניהם.
היוונים כמו ההודים כמו המיתרים שייכו את יחבי המין למינם כלפעולה שהפן הגשמי שלה הוא ייצןר ילדים. אבל הפן הרחני חסף אותם לדימוים אותם כינו אלים. ארכיטיפים של התנהגות ברוח הטבע ונגדו. כצד הצניע את הכוח והצד האוגר. הנקבה תמיד תהיה ראשונית לגבר. הפסיבי תמיד כמוצא לאקטיבי. התרנגולת תמיד תבוא לפני הביצה.
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - בהחלט ירדת לסוף דעתי, זאת בדיוק הייתה כוונת המשורר (או שלי מאחר וטרם התחלתי למשוך בעת המשוררים חחחח) .
לפני 8 שנים
Malvina​(נשלטת) - יחסי הכוחות משתנים עם הזמן. אני חושבת שצד הנשלט נקשר יותר, תלוי יותר. אחרי שנשלטת נכנעה לו, התמסרה באופן מלא מה יש לה עוד להציע. וכאשר הוא כבר חושב על האתגר הבא, היא מוכנה להכל כדי לרצות אותו.
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - אני חושב ששני הצדדים יכולים להקשר באותה מידה ("הפרה רוצה להניק יותר משהעגל רוצה לינוק") . אבל אני מסכים שחייבים לשמור על רמות של ריגוש גבוהות ולצערי האחריות הזאת מוטלת בדרך כלל על השולט מעצם היותו המוביל למרות שאני חושב שגם הנשלטת יכולה לתרום לעניין (אני מקווה לכתוב על זה פוסט בעתיד...)
לפני 8 שנים
surrender​(לא בעסק) - כל כך נכון .. אני באמת מאמינה שלנשלטת לא פחות כח מאשר לשולט.. שהרי הוא זקוק לה לפחות כמו שהיא זקוקה לו .. על אף שזה לא נראה כך . הדדיות היא שם המשחק, מי שלא נותן מעצמו לא יוכל לקבל .
מעבר לכך אני אחדד ואוסיף שלנשלטת גם במקום הכי "נמוך" ו"מושפל" בתוך הסשן יש תחושת כח ועוצמה יותר מבכל מצב אחר ... שהרי מה היא שליטה אם לא להביא את הפרטנר שלך לאיבוד שליטה , לטירוף , לשכרון חושים ? מכאן שתחושת השליטה בסופו של דבר היא הדדית ... אבל זו רק דעתי ..
כתיבה נפלאה דום ארוס
לפני 8 שנים
surrender​(לא בעסק) - בהמשך לתגובה הקודמת, אני באמת,שאולת את עצמי מה יכול להיות ממכר כל כך בעולם הזה מלבד תחושות העוצמה והכח .. לכל המשתתפים .. עבורי באופן אישי זו תחושה מסממת ..
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י