סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 8 שנים. 2 ביולי 2015 בשעה 13:58

כבר מעל לחודשיים וחצי שאנחנו מתכתבים בכל ערוץ תיקשורת אפשרי העומד לרשותינו. אימיילים, וואטצאפ, בצאט, טלפון ,יונת דואר הכל העיקר לתקשר.

נדמה שאנחנו מכירים כבר מיליון שנה ,אני יודע עליה את כל הסודות הכי כמוסים,מתי הבעל מעצבן, מה היא עושה ומתי, איך היא אוהבת, מה מרגש אותה, ומה הכאב עושה לה. הכל בטיאוריה אבל מרגיש הכי אמיתי.

מרגיש שחדרנו אחד לנשמה של השניה, כך שלא מצליחים להתחיל את הבוקר בלי הודעת "בוקר טוב" או "יום נפלא" וכך זה מתמשך לאורך כל היום, לפני כניסה לפגישה או אפילו בשירותים וזה מרגיש כאילו כל הזמן רק רוצה לדבר איתה למרות שעדיין לא נפגשנו.

לקח לי כמה דקות להתאושש כשראיתי לראשונה את תמונתה, כמו אלה יוונית עם עיניי השקד הסקסיות להחריד עם המבט מלא זימה, השפתיים הפליליות הבשרניות שגורמות לי לחשוב רק על איך בא לי שתעטוף איתן את הזיין שלי,השדיים המדהימים עם הפיטמות הזקורות,האגן האגסי,הטוסיק החטוב, גוון עורה האחיד ,לבנבן שמיד גרם לי לחשוב כמה נפלא יראה עם סימניי ידיי שאשאיר עליו.

נראה לי שגם היא אהבה את התמונות שלי אבל יותר מזה היא אהבה את סגנון השליטה שלי וקיבלה אותי כמו שאני מבלי רצון לשנות שום דבר רק לאגור ולהכיל אותי על כל הגוונים הבהירים וההאפלים שבי.

כבר מהתחלה רצינו להפגש אבל רציתי שזה יהיה מיוחד לא עוד פגישת היכרות באנלית בבית קפה עם המבוכה הרגילה של ההתחלה ושיחות חולין שנועדו להפיג את המתח, רציתי משהו מיוחד, מסעיר,מרגש כזה שלא חוינו כמותו בעבר.

אחריי מיליון ואחד רעיונות שפסלתי הגעתי אל האחד המושלם - דייט ראשון מגן עדן, מסוג הדברים שאיך שזה מגיע אתה יודע שזה ,זה.

הודעתי לה אחר כבוד שאנחנו הולכים להפגש בעוד שבוע בדיוק ביום חמישי בצימר והסברתי לה שהיא תקבל את שאר הפרטים במשך השבוע. וכך, כל יום שלחתי לה הודעה אחרת לגבי עוד פריט מידע נוסף שהיא צריכה לדעת בקשר למפגש.

ביום הראשון אסרתי עליה לאונן או לגמור בכל דרך שהיא עד המפגש.

ביום השני אמרתי שעליה להביא זוג אזיקים.

ביום השלישי אמרתי לה להביא כיסוי עיניים.

ביום הרביעי פקדתי עליה לעשות חוקן לפני המפגש.

ביום החמישי ציינתי שהיא חייבת להיות חלקה לגמרי בכל הגוף בשבילי.

וביום השישי ביקשתי שתביא גופיה רחבה.

היא הגיבה לזה בדיוק איך שציפיתי ... בכניעה מוחלטת וללא שאלות או טענות. גם אהבתי מאוד את העובדה שלבד ומבלי שאומר היא נכנסה בצורה הכי טבעית לתפקיד השיפחה שלי ואתחילה לקרוא לי "אדוני". כל הודעה שהיא שלחה לי עם המילה אדוני שלחה לי מיד כמו זרם חשמלי חד אל עבר הזיין.

שבעת הימים עברו בציפייה מטורפת לא מעט בגלל שאסרתי עליה לתקשר איתי. וכל התקשורת בינינו הסתכמה לכדי ההוראה היומית ששלחתי לה. גם אני החלטתי להתנזר למרות שלא אחת ממש הייתי על סף אבל הצלחתי להחזיק מעמד בסופו של דבר.

 

ואז הגיע יום המפגש ....  

 

לפוסט המשך ...

chiquita - ההמשך נדרש בדחיפות :)
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - בתנור... בינתיים נראה די מבטיח...
לפני 8 שנים
surrender​(לא בעסק) - הצצה לראשו של שולט ., מרגש כל כך לדעת איך בסופו של יום כולנו חולקים את אותן התחושות .. ( עם קצת סטיות,לכאן או לשם )
כתיבה נפלאה .. גורמת לחשק לא מוסבר לקפוץ לתוך הסיטואציה ..
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י