צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Alatar

בין השורות
לפני 8 שנים. 17 ביולי 2015 בשעה 17:47

הכי קל זה לשבור. לוקחים פטיש, ואולי אזמל, וכמה מכות אחר כך כבר אפשר לראות מה יש בפנים. לפעמים שלם, לפעמים שבור, אבל מבינים את התמונה בגדול.

 

גם לפרק זה קל. לוקחים סט מברגים, ופשוט מפרידים הכל, בלי שום סדר מיוחד. בסופו של תהליך הכל פרוס לפניך.

 

להרכיב בחזרה? זה כבר דורש תשומת לב. צריך לשים לב לסדר של הרכיבים - מה בא לפני מה, איך כל חלק היה מונח, לבדוק ששום דבר לא התנתק בזמן הפירוק. איפה הנחת את כל הברגים, ואיזה בורג הולך לאן. אבל בסופו של דבר מבינים הרבה יותר מה מונח לפניך.

 

לפרק, לתקן, ואז להרכיב בחזרה - זה כבר דורש ידע, יכולת, כלי עבודה מתאימים, ומיומנות. אם לא יודעים איזה רכיב עושה בעיות, אז אי אפשר לתקן אותו. אם משתמשים בכלי עבודה לא מתאימים, יכולים לגרום ליותר נזק. אם חסרה מיומנות, גם כלי העבודה הטובים ביותר לא יעזרו. אבל בסוף יודעים ומבינים מה עומד מולך, והוא עובד עכשיו טוב יותר, חזק יותר.

 

לפעמים, כדי לפרק ולתקן, צריך להסיר את מדבקת האחריות של היצרן, וכמעט תמיד, גם אם האחריות כבר פגה, זה מלווה בחששות כבדים - מה יקרה אם התיקון לא יצליח? מי יסכים לתקן את זה אחר כך? ומה אם מי שמתקן לא מבין מספיק, ורק יגרום לנזק? לפעמים אפילו מעדיפים להשאר עם הבעיות, רק לא להסיר את מדבקת האחריות.

 

אבל כשמתגברים על החששות, כשמחליטים ללכת על זה ומסכימים להסיר את מדבקת האחריות, רק אז אפשר לקבל בחזרה מכשיר עובד. רק אז אפשר להרגע באמת, כשאין לך יותר איך להשפיע על התהליך, רק להשען אחורה ולסמוך על הטכנאי שהוא יודע מה הוא עושה, ולקוות שהאינטואיציה שלך לגביו היתה מוצדקת.

amy​(נשלטת) - הכי קל זה לכתוב כמה מילים, כמו להפליק, לחדור, להכניע, ולדעת שהן מעוררות מספיק באנשים באתר הזה כדי לקבל לייקים, אולי אפילו תגובות נלהבות. אבל כשיושבים וחושבים ומפרקים את מה שרוצים לכתוב, ובונים את הכתיבה בצורה שמשקפת זאת- נכנסים לרשימת המעקב שלי:)

סחתיין.
לפני 8 שנים
Alatar​(שולט){Foxy LAB} - תודה. :)
אם לא עשית את זה עדיין, תציצי בפוסטים קודמים, אולי תראי עוד דברים שמוצאים חן בעיניך. אבל רק אולי :)
לפני 8 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - טוב אני מתמוגגת לי פה מהקריאה!תודה
לפני 8 שנים
Alatar​(שולט){Foxy LAB} - :-)
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י