סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Alatar

בין השורות
לפני 8 שנים. 19 ביולי 2015 בשעה 9:07

מה אעשה איתך היום?

אני יכול להפוך אותך לכסא או משענת, לחתלתולה מתפנקת או לכלבה מיוחמת. אני יכול להפוך אותך לקולב - לתלות עליך דברים, ולהסתכל איך המשקל לאט מכריע אותך, ואני יכול להפוך אותך לקופסת שוקולד - לקרוע את העטיפה, ולהתענג על כל הטוב שבפנים.

 

אבל היום לא מתאימים לי חפצים דוממים. אני רוצה משהו חי, אורגני. משהו שהוא חלק ממני. אז אולי אהפוך אותך ליד שלי? אתגרד איתך, אחטט איתך, אתלטף איתך, אאונן איתך. ככה, בקצב שלי, ולפי איך שמרגיש לי באותו הרגע. עם כיסוי עיניים, כמובן, כי יד לא רואה, ובלי מילים, כי יד לא מדברת, ובלי הרבה רגש, כי יד לא צריכה אותו. אשתמש בך כדי לחפון וכדי להסגר מסביב, כדי להרטיב וכדי לסחוט. מה את אומרת? את יכולה להיות יד מצויינת.

 

ואולי כף רגל? כזאת שדוחסים אותה לתוך גרב ונעל והיא לא יכולה לזוז או לנשום, והריח סוגר עליה מכל הכיוונים. כף רגל שאיתה אפשר לדרוך בטעות על דברים לא נעימים, כזו שקרובה יותר מכל איבר אחר לרצפה, מושפלת, מלוכלכת, ורגישה למגע. אני יודע שאת יכולה להיות כף רגל נהדרת.

 

ואולי אהפוך אותך דווקא לפה? כזה שיכולים לדחוף לתוכו הכל, והוא לועס ובולע. מילים ואיברים, רעיונות ונוזלים, שישארו בתוכך, פה שלי, כדי שתוכלי לחשוב עליהם, ואז לבלוע אותם. ואם הגוף מתנגד, אם זה יותר מידי, ואת מרגישה אותם מטפסים בחזרה למעלה, את עדיין יכולה, בכוחות השכנוע שלך, לגרום להם להשאר בפנים. כן, את יכולה להיות פה פנטסטי.

 

ואולי תספיקי בתור אצבע? אני אוכל להשתמש בך כדי לסמן לאנשים או להצביע על הדברים הקטנים. אפשר יהיה לחטט איתך במקומות שרק אצבע יכולה להגיע אליהם, ואפשר יהיה למצוץ אותך כשאני רוצה מעט נחמה ושקט מהעולם. איזו אצבע נפלאה את יכולה להיות.

 

ואולי סתם אשתמש בך באופן עצמוני? אהפוך אותך לריאות שלי או אולי לכבד. תהיי הפילטר שלי לעולם, אכריח את האוויר להכנס, ואת תסנני אותו בשבילי, תספגי את החמצן, ותסלקי את כל השאר. וכשהמציאות קשה, את תשתעלי אותה החוצה. או כבד שמסנן רעלים שהצליחו כבר לחדור, ובדרך סופח אליו הכל, ומגן על שאר הגוף. אני בטוח שתהיי ריאות וכבד מעולים.

 

אני יכול להפוך אותך להיות העור שלי, מגן ומחבק, או העיניים שלי, שיודעות להבחין בכל הניואנסים. אני יכול להפוך אותך לישבן או למעי, לכתף או לקיבה. את תהיי מאוד מוצלחת בכל אחד מהתפקידים האלה, אני משוכנע.

 

 

ואני יכול להפוך אותך ללב שלי. חם ואוהב, מתרחב ומתכווץ, יודע להבחין בין טוב ורע, מזרים לגוף חמצן ודם, שומר עליו בחיים. את תהיי הלב הכי טוב. הכי טהור. ובעצם את כזה כבר עכשיו.

formidable - זה פשוט
ממש יפה.
:)
לפני 8 שנים
Alatar​(שולט){Foxy LAB} - :) תודה.
לפני 8 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - אאוץץץ...
לפני 8 שנים
Alatar​(שולט){Foxy LAB} - למה?
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י