בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 4 באוגוסט 2015 בשעה 10:31

החלטנו לקחת לנו יום חופש. 

התכנון היה לטייל אולי גם לים אבל מזג האויר הכריע שרק איפה שיש מזגן אפשר להיות. אז קצת שוטטנו בקניון. 

החלטנו לקחת לנו צימר לכמה שעות. התקשרנו והזמנו לנו מקום לשעות הצהריים. בשעה היעודה הגענו למקום. בעל המקום הדריך אותנו איך להגיע, מתחם מבודד בקצה העיר, מבודד בקצה מטע. אני נכנס עם האוטו לחניה וסוגר את השער. פרטיות ודיסקרטיות זה הדבר הכי חשוב במקום הזה, הרי כל יום פה עוברים כמה וכמה זוגות במחפשים את הריגוש מחוץ לחיים הרגילים.

נכנסים פנימה, החדר רחב ומסודר, עם כל מה שנדרש, מיטה גדולה וכמובן ג'קוזי. מניחים את הדברים. אני לא מבזבז זמן ומוריד את הבגדים, אני נשאר עירום אבל הזין שלי נעול מהבוקר. היא מתיישבת על המיטה, שדיה בולטים מתחת לשמלה, החוטיני מציץ בין רגליה. היא מוציאה את כיסוי העיניים ומכסה את עיני. ידי נקשרות מאחורי גבי. היא מורידה את השמלה ונשארת רק עם החוטיני, אני אוהב לראות את הפס הדק נבלע בין ישבניה אבל עכשיו אני יכול רק לדמיין. 

היא מעמידה אותי על ארבע על המיטה, אני מרגיש את ידה תופסת את אשכי, משחקת בהם, ,תופסת את הפלסטיק שכולא את הזין שלי. היא משחררת את האחיזה ולאחר מספר שניות מכת שוט מצליפה על ישבני. השוט מרקד בעדינות על ישבני ולאחר מספר שניות מכה נוספת. הריטואל הזה חוזר מספר פעמים כל פעם מכיוון אחר. לאחר מספר דקות אני מרגיש מכה נוספת אבל הפעם נקודתית יותר, אני מזהה את שוט הרכיבה שיורד בסדרה של הצלפות ומאדים את ישבני.

היא משכיבה אותי על הגב, השוט מצליף באשכי, היא מחזיקה אותם ביד אחת ומצליפה עם השניה, מכאיבה. אז היא לוקחת את הויברטור ומצמידה לזין הנעול שלי, מפעילה את הגירוי הבלתי אפשרי הזה, הזין שלי מנסה להתפוצץ בפנים אבל הגירוי הזה רק מכאיב לו אבל לא נותן לו להגיע לסוף, פתאום עוד הצלפה והמשך גירוי. השילוב הזה של כאב חיצוני וכאב משולב עם גירוי מפנים כבר כמעט בלתי נסבל.

היא מפסיקה ומשחררת את ידי, מורידה את התחתון ונשכבת על המיטה. מובילה אותי אל בין רגליה, לשוני מתחילה לענג אותה, היא גונחת בעונג. אני ממשיך ומרגיש את הרטיבות שלה מתחילה להציף אותי. היא מסתובבת על בטן, מורה לי לקק לה את הטוסיק. אני קובר את פרצופי בין פלחי ישבנה, לשוני מענגת את החור שלה. היא מביטה את המראה על הקיר ליד המיטה. "איזה יופי, כמו להסתכל בסרט כחול, אני אוהבת לראות את הפרצוף שלך בתוך התחת שלי".

היא קמה ומורידה אותי לריצפה, אוזקת את ידי מאחורי הגב ומחזקת לרגל של במיטה. אני יושב על ריצפת העץ כאשר כלוב הפלסטיק מושך את הזין שלי לריצפה. היא פותחת את המים וממלאת לעצמה את הג'קוזי. כעבור כמה רגעים אני שומע אותה סוגרת את הברז ונכנסת למים, מספרת לי איזה כיף במים ואיך היא אוהבת לשבת במים הקצף. היא מפעילה את זרם המים של הג'קוזי. אני מדמיין את שדיה שצפים עכשיו על פני המים ומקנא בזרמי המים המלטפים את גופה. לאחר זמן מה היא מפסיקה את הזרם ושקט משתרר למעט קולות המים שזזים מתנועותיה. "תהיה בשקט עכשיו".

אני שומע את צליל של חיוג, היא מתקשרת למישהו. "היי חמוד, מה שלומך? התגעגעת אלי?" היא מחליפה מספר של משפטי חולין ואז ממשיכה ואני שומע את הצד שלה בשיחה: " איפה אני עכשיו? אני באמבטיה, הלוואי והיית פה איתי עכשיו, אני כל כך מגורה. אני יודעת שאם היית יכול היית בא מייד, אתה יודע שאם היית יכול לא הייתי מוותרת לך, היית עכשיו איתי פה באמבטיה ואחר כך היית נותן לי להרגיש אותך בתוכי. ברור שהייתי יורדת לך, אתה יודע שהזין שלך מוזמן לכל אחד מהחורים שלי. ברור שגם מאחור. רק הזין שלך נכנס לשם וגם לפה שלי, בשני החורים האלה רק אתה נכנס. מה פתאום? הוא כבר מזמן שכח את הפעם האחרונה ירדתי לו או נתתי לו להכניס מאחורה. לשני החורים האלה אין לו כניסה, רק לך מתוק. מקדימה? בינתים הוא מקבל מדי פעם אבל אם תתפנה אלי יותר אז יכול להיות שגם שם יהיה שלט 'אין כניסה' בשבילו" הם ממשיכים בשיחה עוד מספר דקות עד שהיא מסיימת את השיחה שהיא מזמינה אותו לבוא בהזדמנות הראשונה שיוכל.

היא יוצאת מהמים ומתנגבת, משחררת אותי מהמיטה ואז משחררת אותי מהנעילה, הזין שלי בחוץ, חופשי סוף סוף. היא נשכבת שוב על המיטה ואני אחריה. אני שוב יורד אל בין רגליה מרטיב אותה מחדש, אני מרים את רגליה וחודר אליה. הזין שלי בתוכה קדימה אחורה. עיני עדיין מכוסות ואני מדמיין אותה תחתי. אני שולח את ידי אל שדיה והיא מרחיקה אותם להזכיר לי שהם מחוץ לתחום. לאחר מספר דקות היא היא מזיזה אותי ומכוונת אותי לשכב על הגב. היא מתיישבת על הזין שלי ומתחילה לנוע עליו, ידי מלטפות אותה, היא מזהירה אותי שאם "בטעות" הם יתקרבו לחזה שלה היא תשלוף את עצמה מהזין שלי והוא יחזור לכלוב שלו להרבה זמן.

"אתה יודע מה זה המקום הזה?" היא שואלת אותי. "מה?" אני שואל. "פה זה המקום שנפגשתי איתו, פה הוא זיין אותי. ובניגוד אליך הוא ראה הכל, הוא ראה את השדיים שלי, ראה את הגוף שלי, לא היה צריך לדמיין אותי. הוא גם נגע בכל מקום שהוא רצה." היא מקניטה אותי וממשיכה לנוע על הזין שלי. "הוא שכב כמו שאתה עכשיו והזין שלו היה בפה שלי, הוא קיבל מציצה כל כך ארוכה וטובה, מה שאתה רק יכול לדמיין שתקבל. עשיתי איתו כל תנוחה אפשרית, גם נתתי לו לזיין אותי מאחור, כן הוא זיין בתחת, הזין שלו חדר לי עמוק לתחת, למקום שהזין שלך לא יתקרב אליו, מקסימום הלשון שלך תלקק את החור שלי אבל לא יותר מזה. גם בג'קוזי לא הייתי לבד, היינו יחד, איך הוא זיין אותי במים. איך אני אוהבת את הזין שלו, גדול , קשה שמזיין אותי חזק בכוח." היא מגבירה את הקצב שלה עלי והגירוי שלי  מגיע לשיא עד לפיצוץ הבלתי נמנע.

היא יורדת ממני ונותנת לשפיך לטפטף ממנה עלי. "ברור לך שאם הוא היה פנוי היום הוא היה כאן במקומך והיינו עושים את כל מה שתיארתי לך ואתה היית מחכה לי נעול לא רחוק מפה........." 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י