לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 8 באוגוסט 2015 בשעה 11:05

אני נכנס לחדר בדיוק בשעה שאמרת. החדר ריק ורק פתק על שידה שכתוב בו "תתקשר אלי". אני מחייג ואת עונה. "על המיטה יש כיסוי עיניים ואזיקים, יש לך בדיוק שתי דקות להתפשט ולחכות לי על ארבע על המיטה עם הכיסוי ואזוק מאחורי הגב" ואז את מנתקת.

אני מייד מתפשט שם את הכיסוי ואוזק את עצמי. אני על ארבע על המיטה מחכה לך וסופר את השניות.

את נכנסת פנימה, אני שומע את העקבים שלך נוקשים על הריצפה מתקרבים אלי. אני נדרך. את לא אומרת לי מילה, את מכוונת אותי ומורידה לי את הראש על המיטה משאירה את התחת שלי מולך חשוף, מוכן. את דוחפת לתוכי אצבע מורחת חומר סיכה ומרחיבה אותו, מוסיפה עוד אצבע ועוד אחת משחקת בו.

פתאום את מוציאה את האצבעות ובלי הכנה אני מרגיש את הסטראפאון שלך חודר אלי. בלי משחק מקדים את מתחילה לזיין אותי חזק. את מזיינת אותי בכוח בלי רחמים. לא מוציאה מילה ורק קול הנשימות שלך שהופך לגניחות הנאה. את ממשיכה לזיין אותי עוד ועוד מרוכזת אך ורק בהנאה שלך. את ממשיכה עד שאני שומע את הגניחות שלך מתעצמות עד שאת מצמידה את עצמך אלי וגומרת.

את מוציאה את הזין שלך מתוכי. את מסתובבת לצד השני של המיטה ודוחפת לי נייר לפה. אני שומע את הצעדים שלך מתרחקים ואז את יוצאת מהדלת. אני מרגיש משהו קשה בתוך הנייר, מפתח. אני משחרר את המפתח מהנייר ומסתובב עד שאני מצליח לתפוס אותו ביד ולאחר מספר דקות אני משחרר את עצמי מהאזיקים ומכיסוי העיניים. אני מתלבש במהירות ויוצא החוצה אבל אני רואה שאת כבר לא נמצאת.

אני חוזר פנימה ומביט בנייר . אני שכתוב "היית זיון מעולה, אני הולכת לעשות אותך עוד הרבה פעמים"


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י