סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 23 באוגוסט 2015 בשעה 14:14

זה לא היה מתוכנן מראש אלא מין דחף רגעי. הנה החלפנו תפקידים (לא לדאוג - לא החלפתי צד, זה היה משהו חד פעמי).

היא שכבה עירומה על המיטה, אז לקחתי את כיסוי העיניים וכיסיתי לה את העיניים, אחרי זה פרשתי את זרועותיה לצד וקשרתי אותן לצידי המיטה. הבטתי בה, שרועה על המיטה, שדיה חשופות. הכוס החלק שלה מפוסק מחכה לי.

ליטפתי אותה לאט לאט, מעביר את האצבעות על עורה החשוף. מנשק את פיטמוטיה, מרגיש את הרטיבות בין רגליה.

אני שולף את הזין שלי ומצמיד אותו לשפתיה, היא מנשקת אותו, מנשקת את הביצים שלי. פיה נפתח והזין שלי מחליק פנימה, שפתיה עוטפות אותו בזמן שהוא נע פנימה והחוצה.

אני לוקח את הויברטור הגדול, מצמיד אותו בין רגליה, נותן לו ללחוץ על הדגדגן שלה, הרטט שלו משגע אותה, מרטיב אותה לאט לאט. אני מצמיד אותו חזק אליה מצמיד את רגליה חזק וקושר אותן יחד. אני מתרחק ומביט במכשיר ממשיך לענג אותה ולשגע אותה בו זמנית. אני יוצא, מותיר אותה להמשיך להירטב. 

אני עושה לי מקלחת ארוכה ונעימה, מתגרה מהמחשבה עליה שוכבת שם עם המכשיר, מסיים את המקלחת וחוזר אליה, רואה אותה עדיין באותו המצב. משחרר את רגליה ומזיז את המכשיר. אצבעי חודרת אליה ומרגישה את הרטיבות שבצטברה בינתים.

אני ניגש למטבח ומכין מספר דברים, אני חוזר לחדר עם צלחת מעורבת של דברים. אני מניח את הצלחת בצד ומצלם את המראה הנפלא הזה שיהיה לי תמיד לזכור. אני נצמד אליה ומוציא מהצלחת קוביית מנגו מתוקה, מעביר על שפתיה ונותן לה להכניס אותו לפה, אחריה אני נותן לה חתיכת במבה, ואחריה פרוסת קיווי, קוביית שוקולד. נותן לה את הטעמים בסדר אקראי, מתוק , מלוח, חמוץ אבל עדיין מכין לה הפתעה. חגיגת טעמים מצד אחד ואצבע שמשחקת ברטיבות שלה מצד שני. 

אני מפסק את רגליה מתכונן לחדור אליה, משחק עם הזין שלי על שפתי הכוס שלה, מתכונן, מכין אותה. ואז אני מכין לה את ההפתעה, היא פותחת את הפה לנגוס בדבר הבא. ברגע ששיניה נוגסות אני חודר אליה בכל העוצמה. אז היא מגלה במה היא נגסה, פלפל חריף. היא משחררת צעקה, היא לא אוהבת חריף, אבל אני רק מגביר את הקצב. נותן לה פרי מתוק להרגיע את הפה. הבעירה בפה גורמת לחושיה להתחדד ואני ממשיך בשלי, נותן לה מדי פעם מהפירות. אני שומע את הגניחות שלה. היא רטובה מאוד.

אני ממשיך עד שבסוף אני גומר במטח אדיר על שדיה. אני קם, מביט בה שם קשורה עם שדיים מלאות בנוזל הלבן.

אולי מתישהו ננסה שוב, אבל פעם הבאה נחזור כל אחד למקומו הטבעי.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י