ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רסיסים של פנטזיות

לפני 8 שנים. 23 באוגוסט 2015 בשעה 22:45

חלק א -

הכרתי את שרון בחדר כושר שבו התאמנתי, במשך חודש לא הצלחתי להוריד ממנה את העניים, היא היתה פשוט מושלמת.. שיער שחור חלק עד הכתפיים, עיניים כחולות, גובה כ 170 וגוף מושלם. בסופו של דבר הצלחתי לפתח איתה שיחה שבסופה קבענו לצאת.

יום אחרי התקשרתי אליה דיברנו קצת, נשמעה די בטוחה וקבענו דייט לערב - אם רק ידעתי מה מחכה לי...

אספתי אותה בערב מביתה - היא לבשה חצאית שחורה , גופיה ומגפיים ונראתה מדהים עם החיוך הכובש שלה..
לקחתי אותה לאחת ממסעדות השף הנחשבות יותר בעיר. היה אוכל משובח, הרבה אלכוהול, בדיחות , שיחות על לימודים , אוניברסיטה , עבודה ועל החיים בכלל, היה מקסים.
סיפרתי על מערכות יחסים קודמות, היא סיפרה על החבר הקודם , גלשנו קצת לסקס והיא זרקה משהו על שליטה אבל לא רצתה לפרט. יצאנו מהמסעדה, שנינו קצת מתנדנדים ונסענו לביתה והיא הציעה לעלות לביתה לקפה...

נכנסנו לבית שנינו מתנדנדים , ניסיתי לנשקה אך היא ציחקקה ואמרה לי "לא כלכך מהר חמוד" ונשקה לי על הלחי ברכות. שרון מזגה לנו שתי כוסות יין וקרסנו יחד על הספה, הרגשתי את ידה מלטפת אותי וניסיתי גם, אך היא לא נתנה לי לגעת בה ולחשה לי במתיקות "עוד קצת, תתענג על הרגע".
 לאחר זמן מה שרון לחשה לי להוריד את מגפיה, "בשמחה" אמרתי , התיישבתי על ברכיי הורדתי בעדינות את מגפיה, זה הרגיש לי כל כך טבעי..שרון נשענה לאחור, עצמה אית עיניה וכאילו הגישה לי את כפות רגליה.
התחלתי לעסות את רגליה, הן נראו לי מושלמות, הייתי מהופנט מהן..קרבתי את אפי והתחלתי להסניף אותם, עד שלא הצלחתי להתאפק ונישקתי אותם..
 שרון פתחה את עיניה בעטה בי קלות עם כף רגלה ואמרה לי - "תצטרך לבקש יפה בשביל לנשק את כפות רגליי", בלי להתבלבל בכלל אמרתי "אפשר לנשק את כפות רגלייך , גבירתי?". שרון חייכה, ולחשה לי "תתפשט ותישאר עם תחתונים - ומהר!!!". התפשטתי ונשארתי עם תחתוניי עומד על ברכיי, שרון הלכה וחזרה עם זוג אזיקים שאיתם קשרה את ידיי מאחורה, הכניסה יד לתחתוניי ושלפה משם את הזין שלי שהיה בזיקפה מלאה. "עכשיו אתה שלי" היא אמרה התיישבה על הספה מולי והניחה את כפות רגליה על פניי. התחלתי לנשק את כפות הרגליים ולהתקדם מעלה כלפיי ירכיה, הריח שלה היה משכר, כל כך רציתי לגעת בה, אך לא יכולתי..
שרון לא הייתה מרוצה מכך , היא קמה הביאה קולר הלבישה אותו על צווארי , קשרה את הלולאה שבו לשרשרת וחיברה את השרשרת לקיר, לא יכולתי לזוז. שרון הורידה את חצאיתה ונשארה בתחתונים וגופיה, היא הגישה לי את רגליה המושלמות, והחלה לגעת ברכות באיבר מינה - הריח היה מדהים וכלכך רציתי לטעום ממנה - אך לא יכולתי להגיע.

שרון התקדמה לעברי אט אט , עד שאפי נגע לא נגע בשפתיי איבר מינה תוך כדי ששתי אצבעותיה קבורות בתוכה. שרון גמרה כשכל גופה רועד, היא הגישה לי את שתי אצבעותיה לפה אותם מצצתי בשקיקה תוך כדי ששרון נישקה אותי בתשוקה ולחשה לי "בפעם הבאה אולי נטפל גם בך... "

אשת לפידות n​(שולטת) - גדול היא נשמעת תאומה שלי.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י