לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 29 באוגוסט 2015 בשעה 12:43

זאת תמיד הייתה אחת החוויות היותר מרגשות. להיכנס בלילה לבריכה, להשיל את הבגדים ולהרגיש את המים מלטפים את כל הגוף ללא החיץ של בגד הים יחד עם העובדה שהיינו צריכים להתגנב לבריכה הייתה ריגוש מיוחד. בתיכון היינו הולכים חבורה מאוחר בלילה. הבנים היו די מהר מתפשטים ונכנסים למים ומחכים לראות האם מישהי מהבנות תהיי מספיק אמיצה ולהצטרף אלינו. לרוב זה היה נגמר ב 2-3 שהיו נכנסות עם תחתון וחולצה.

אחרי כמה שנים הייתי מגיע עם בחורה בלילה לאחר בילוי בלילות קיץ חמים. במקרים האלה לאחר שהייתי נכנס למים גם היא הייתה מתקלפת ושחיית העירום המשותפת הייתה מורידה את המחיצות.

מאז כבר עבר די זמן, הבריכות הפכו יעד מבוצר בגלל כל תקני הבטיחות. הכל מגודר, ובאיזור השער שניתן לטפס מעליו הציבו מצלמה. אבל אז גיליתי פירצה קטנה בגדר. מספיק קטנה בכדי לא להתגלות ומספיק גדולה כדי להשתחל פנימה.

אז לילה אחד חמקנו פנימה, השעה הייתה כבר אחרי חצות, בחוץ האויר היה חם. התייבנו על  שפת הבריכה, עם הרגליים במים. סיפרתי לה על הרחצות הליליות. "תתפשט ותיכנס" הורדתי את הבגדים ונכנסתי למים. היא הסתכלה עלי וחייכה. "את לא נכנסת?" שאלתי. "בינתים לא". היא קמה והתיישבה על המדרגות היורדות למים. היא התיישבה על המדרגה השנייה, זאת שעדיין מחוץ למים וסימנה לי לבוא אליה. אני עולה אליה במדרגות במין הליכה על ארבע מתוך המים. היא יושבת מולי, כפות רגליה במים. היא מתרוממת מעט ומורידה את התחתון ומושכת את שמלתה למעלה, חושפת את הכוס המגולח שלה. "תענג אותי" היא מפסקת את רגליה ואני צולל אל בין רגליה. רוב גופי בתוך המים ואני מלקק אותה. לשוני נעה בתוכה. היא מצמידה אותי אליה וגונחת, הרטיבות מתחילה להצבר בתוכה. היא רוצה עוד ועוד והרטיבות בתוה מזכירה את רטיבות הבריכה. אני ממשיך עוד עד שאני שומע אותה גונחת בקול ומשחררת פרץ רטיבות על פני.

היא לוקחת נשימה ארוכה ומחייכת. היא לחקת את התחתון שלה ומנגבת את עצמה, מותירה אותו רטוב מהמיצים שלה. "תפתח את הפה", אני פותח את הפה והיא דוחפת את התחתון פנימה. הטעמים שלה ממלאים לי את חלל הפה. היא קמה אוספת את הבגדים שלי משפת הבריכה. "אל תוציא את התחתון מהפה, אני עכשיו הולכת לאוטו, אתה יכול לצאת מהמים אבל עד שאתה לא יבש אל תבוא לאוטו". היא מסתובבת והולכת מותירה אותי בבריכה. אני יוצא מהמים ומנסה להתייבש. רק לאחר מספר דקות אני מתחמק במערומי דרך הפירצה בגדר כדי לראות שהאוטו לא שם. פתאום אני שומע צלצול של נייד. אני עונה ושומע את קולה "אני מחכה לך בקצה הרחוב, יש לך 5 דקות להגיע או שתצטרך ללכת את כל הדרך הביתה....."


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י