סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חלומות בהקיץ

בלוג למטרת הנושא לשמו התכנסנו...
לפני 8 שנים. 3 באוקטובר 2015 בשעה 6:16

זהו. היום זה היום, היום הוא יפנה לגבירתו ויבקש ממנה...

כבר שלושה חודשים שהוא תחת שליטתה, מסר את חייו לחלוטין בידיה, וכל ימיו ולילותיו מוקצים לטובת צרכיה,

הוא הפך לאורך התקופה למשרת האישי שלה, אולי יותר נכון לומר משרתת, והרי איבד כבר כל סימן לזכרותו,

איברו נעול בכלוב תקופה ארוכה עד כי כבר שכח מתי עמדה לו זיקפתו, כמובן שהוא מגולח למישעי בכל גופו, לבוש הלבשה נשית תחתונה באופן קבוע, ומדי משרתת צרפתייה כשהם בביתה, שם הוא גר בממ"ד בחודש האחרון על מנת שיהיה זמין עבורה במיידי, מעבר לכך יותר ויותר היא פונה אליו כאל נקבה, ולמעשה רק כשאינם נמצאים לבדם, או בחברת מביני עניין היא פונה אליו כאל זכר, במקרים כאלה היא מביעה את רצונה כבקשה מסויימת, אך לשניהם ברור כי זאת פקודה שחובה עליו לדאוג לה במיידי.

כמובן שאין בינהם קשר מיני, הוא המשרת והעבד שלה, רכוש, לא יותר מזה, ואינו נמנה על רשימת מאהביה, תפקידו בכוח הוא לדאוג לצרכיה הטכניים, נקיונות, בישולים, תזכורות, קניות, כל מה שנדרש על מנת שחייה יהיו נוחים ונעימים, יחד עם זאת לשניהם ברור שכל ההתמסרות שלו באה ממקום מיני, זה מגרה אותו ברמות מטורפות, והיום, לאחר יותר מחודש שלא גמר ושאיברו נעול, הוא החליט לבקש ממנה משהו שונה, לא אכפת לו מה כל כך, אבל שיהיה לזה גוון מיני, הוא הרגיש חייב להתפרק.

אחר הצהריים כהרגל הוא הגיש לה את כוס הקפה שלה במרפסת, היא שוחחה בטלפון והצביעה על קופסת הסיגריות שעל השולחן, הוא הגיש לה סיגריה לפה והדליק אותה, קד קידה וניגש למקומו על ברכיו, מעסה את כפות רגליה. משיחת הטלפון שלה הוא חש שהיא במצב רוח טוב והחליט שזאת שעת כושר מצויינת להביא בפניה את בקשתו, הוא החליט לפנות אליה כשתסיים לשוחח, ומרגע שהחליט השיחה נדמתה לו כנצח, אך בשלב מסויים, סיימה גבירתו את שיחתה.

"גבירתי, אני מבקשת לשאול שאלה" הוא אמר בחשש, גם הוא התייחס לעצמו כאל נקבה כמובן,

"כן חמודה" אמרה לו גבירתו, היא בהחלט הייתה במצב רוח טוב וזה נתן לו רוח גבית,

"תודה גבירתי, כבר שלושה חודשים שזכיתי להשתייך לך ולהיות תחת חסותך, ברור לי שבכל האינטראקציה הזאת העניין הוא את גבירתי, צרכייך ואושרך, ואני רק כלי בידייך, שתעשי בו מה שתמצאי לנכון, אבל גבירתי, לצערי יש לי צרכים מיניים ואני מרגישה כבר שאני מתפוצצת..."

"ביקשת לשאול שאלה לא לנאום" קטעה אותו גבירתו, נדמה כי היא כועסת פתאום והוא התחיל להצטער על פנייתו,

"סליחה גבירתי..." הוא החל אך היא היסתה אותו בידה, 

"את רוצה להתפרק כלבה? רוצה משגל חם להשתחרר מכל הלחצים?" שאלה גבירתו,

הוא הנהן בחשש, החיוך שב לפניה של גבירתו, אך הוא הבחין כי זה חיוך שונה הפעם,

"אין בעיה מותק" היא אמרה לו, "מה את מעדיפה זיון או מציצה?" היא שאלה אותו,

הוא לא ידע מה לומר, מה זה כל כך פשוט? "לא משנה לי גבירתי העיקר להשתחר קצת מהלחץ",

"אולי שניהם בכלל" אמרה לו הגבירה, "האמת שמגיע לך מאחר והיית משרתת כל כך נאמנה",

"זה יהיה נפלא גבירתי" הוא אמר, לא מאמין שהוא הולך להתפרק סוף סוף,

היא שוב הצביעה על קופסת הסיגריות והוא הזדרז לדאוג לה לאחת, היא חייגה מספר בטלפון,

"היי מותק" הוא שמע אותה משוחחת שוב, "אני צריכה את עזרתך הערב, יש לי פה כלבה מיוחמת שממש חייבת לקבל זין, מה? כן היא נראית ממש טוב, וכבר הולכת עם פלאג 8' באופו קבוע וחופשי. תביא גם את החבר שלך ההוא, מני, היא ממש רעבה, מה? מצוין מותק עוד שלוש שעות היא תהיה מוכנה, ביי הון",

גבירתו ניתקה את השיחה והוא כבר התחיל להבין שזה לא הזיון שהתכוון אליו, אבל זה היה מאוחר מדי, ולמעשה גם האינטראקציה הזאת גירתה אותו ברמות מטורפות, איברו חשב להתפוצץ, הוא הרגיש ברמה מסויימת שגבירתו תיכנתה אותו לחוש כאישה, וכששמע את שיחתה ממש נדלק מהרעיון שהוא הכלבה המדוברת, אבל זה עדיין לא היה מה שתיכנן בהתחלה.

"טוב לכי להתכונן חמודה, מקלחת וחוקן, חוטיני ורוד וחזייה תואמת, לפני כן תעברי עם מראה על הגוף לראות שלא נותרו שערות סוררות, איפור מלא, כולל ציפורניים, משהו זנותי, יש לך שעתיים להיות פה חזרה לביקורת, וכדאי מאוד שתראי טוב. ואגב חמודה, ג'רי זיין מעולה שיודע מצוין לחלוב פרוסטטה, אז אפילו לא צריך לשחרר את המיותר שלך על מנת שתגמרי, אני מבטיחה לך שזאת תהיה הגמירה הכי טובה שהייתה לך בחיים, ולעולם יותר לא תרצי לגמור בצורה אחרת. אני אשב פה אצפה בהצגה ואשתעשע, אם תהיי לרוחי אשקול להסב אותך ככלבה קבועה שלי" היא סימנה לו בידה שהוא משוחרר והוא ניגש למטלותיו, בציפייה ובחשש גדול.

 

אשת לפידות n​(שולטת) - אוח מדליק רצח....
לפני 8 שנים
zboy{זאתי} - תודה :)
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י