לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עץ הדומים עסוק

חצי סוקרטס בפיתה.
לפני 8 שנים. 10 באוקטובר 2015 בשעה 18:16

אתמול ראיתי משהו שמאוד הפחיד אותי,
ישבנו בבית קפה, ושמעתי משהו כבד נופל לרצפה.
זה היה אקדח. הבחור התכופף להרים אותו, והפיל אותו שנית מהידיים, ואז תחב אותו חזרה לחגורה מאחורה.
בזמנים שפתאום הפחד עולה בגלל מה שקורה בחדשות, וכולם מחליטים פתאום להתחיל להתחמש בשביל הגנה, חשוב חשוב חשוב לזכור כמה דברים.
הסיכוי שתדקרו על ידי מחבל הוא כל כך מינורי, אפילו שהוא מפחיד מאוד ומלחיץ מאוד.
אבל הסיכוי שאנשים שמתחמשים פתאום יעשו טעות עם הנשק שלהם הוא הרבה יותר גדול סטטיסטית.
היכולת להגנה עצמית היא דבר נפלא ומבורך, והאנשים שמתעסקים עם זה נמצאים תמיד עם היכולת שלהם להגנה עצמית, בין אם זה בהכשרה של יד ליד, או עם נשק. אבל אם לא התעסקת עם משהו המון זמן ואתה מחליט להוציא פתאום מהארון נשק כלשהו, בין אם זה סכין או אקדח או דברים אחרים. חשוב וחובה קודם כל לדעת שהמיומנות שלך בזה נמצאת יחד עם הכלי. ואני לא מדבר רק על המיומנות להשתמש בנשק. אני מדבר על המיומנות של להיות קר רוח, של להבין שאומנם אקדחים וסכינים לא הורגים אנשים, אנשים הורגים אנשים, אבל שטעות עם אחד מאלו היא הרבה יותר קריטית. וכשמאסה של אנשים מחליטה פתאום להתחמש בעקבות תחושת פחד והיסטריה, הסיכוי לטעות מהסוג הזה עולה עשרות מונים. הרבה הרבה הרבה מעבר לסיכון שמחבל יתקוף ספיציפית אתכם רנדומלית.
אני יודע שכולם מפחדים לאחרונה, אבל אתם חייבים לזכור מעבר לתחושת החרדה הלאומית, בצורה הקרה ביותר, שהסיכוי שלכם להפגע בחיים לא תלוי במחבל, יש סיכוי הרבה יותר גדול שתדקרו על ידי ערס או שיכור או מסומם או עשרות דברים אחרים, אבל זה לא מפחיד באותה מידה בתוך הראש שלכם. וזה לא נמצא בחדשות עם אורות אדומים מסתובבים שנכנסים לתוך הראש שלכם.
אם אתם באמת מפחדים ממצב שמחבל יבוא אליכם עם סכין, יש לכם יותר סיכוי לפגוע בעצמכם עם נשק התקפי מאשר ללמוד איך להתגונן מסכין בצורה הגנתית.
אם אתם באמת חייבים כרגע משהו בשביל להתמודד עם המצב. ישנם כל כך הרבה מדריכי קרב מגע ואומנויות הגנה אחרות בארץ, פנו אליהם ללמוד איך להתמודד ולהתגונן. בבקשה אל תכניסו פתאום כמות של נשקים לתוך מצב שכולם קלים על ההדק, ורואים איומים בכל צל.
כי זו המשמעות של טרור.
לא המוות של אדם אחד מדקירה,
אלא הפחד ושינוי החיים של ציבור שלם אחרי.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י