סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 16 באוקטובר 2015 בשעה 10:04

את ישנה. אני שומע את הנשימות שלך. את ישנה על המיטה הרחבה שלך ואני על השטיח לרגלי המיטה, לרגלייך.

את אוהבת לישון עירומה, אבל ממקומי הנמוך אני לא יכול לראות. על הצוואר שלי קולר נעול היטב עם שרשרת המחוברת לרגלי המיטה. את אוהבת לישון בידיעה שהשליטה שלך בי נמשכת כל הזמן. 

לפני שהלכת לישון הייתי בין רגליך, הלשון שלי עינגה אותך, נכנסה עמוק לתוך הכוס שלך. הזין שלי התפוצץ בתוך הכלובון שלו עם כל גניחה שלך. כל מילה שאמרת, כל קול שהגיע ממך גרם לי לרצות להיות שם עוד ועוד. הסדין כבר נרטב מהטיפטופים שלי ואני ממשיך לענג אותך עד שאת מתפוצצת מולי. אני שותה אותך, הכל מבפנים ומבחוץ, לא מפספס אף טיפה, שותה אותך כאילו הלכתי במדבר ימים בלי מים ואת מקור המים הראשון שהגעתי אליו.

את מושכת אותי אליך, מצמידה אותי אל שדייך, נותנת לי לנשום אותם, לנשק אותם, אני יונק את הפיטמות שלך ואני מתמכר, אני מתמכר אליך, למגע שלך, לעוצמות שלך. את מושיטה יד אל הזין שלי, תופסת את כלובון. מגרדת כמה טיפות מהפתח על אצבעך. מגישה לי ללקק. הלשון שלי מלטפת את אצבעך והטיפות נעלמות לפי. את מחייכת.

"לילה טוב כלבלב, אני הולכת לישון עכשיו, פעם הבאה אולי אפילו תקבל פרס" את מושכת את הכלובון להבהיר את כוונתך. את מורה לי לרדת לריצפה ונועלת את השרשרת.

לאחר מספר שקות אני שומע את הנשימות שלך ויודע שנרדמת. אני ממשיך לטפטף על שהשטיח לרגלייך...

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י