ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 26 באוקטובר 2015 בשעה 16:04

איך תרגיש שאתה יודע שהוא בא?

אתה כבר כמה זמן נעול, אני יודעת כמה אתה מגורה. מדי פעם אני נותנת לך לענג אותי, אבל זה רק אני צריכה את העונג שלי וגם אז העיניים שלך מכוסות וחוץ מהלשון שלך בכוס או בתחת שלי אסור לך לגעת בי, במיוחד לא בשדיים שלי.

אתה תשמע אותי מדברת איתו בטלפון, מתעדכנת שעוד כמה דקות הוא מגיע, אני אכניס אותך לחדר הסמוך, לא לחדר השינה שלנו. אני אשים עליך את המסכה, זאת שמשאירה אותך לגמרי בחושך ואנעל את המנעולים שלה, לא יהיה לך שום סיכוי להוריד אותה ואז אני אנעל את הדלת, תיכלא בפנים, איך תרגיש כלוא בחדר ובתוך המסכה, כלוא בתוך עצמך.

איך תרגיש שתשמע את דלת הכניסה נפתחת, תשמע את הקול שלו, בטח תדמיין את החיבוק שלנו, את הנשיקה, נשיקה צרפתית מלאת תשוקה, תדמיין איך הוא מצמיד אותי אליו. תשמע אותו אומר לי כמה הוא חיכה כבר, כמה התגעגע. בהתחלה תשמע אותנו בסלון, מדברים, שותים קפה, לא תשמע הכל אבל תקלוט מילה פה מילה שם, חלקי משפטים. איך תרגיש, הזין שלך ינסה להתפוצץ? הקנאה תתחיל להדליק אותך מבפנים?

איך תרגיש שתשמע אותנו הולכים לחדר השינה, תשמע את הדלת של חדר השינה נסגרת, ואז כמעט לא תשמע כלום, תתחיל להריץ סרטים בראש? האם היא כבר התפשטה? הוא נוגע בה עכשיו? מביט לה על השדיים? נוגע בהם? האם הוא כבר התפשט? הזין שלו מולה? היא יורדת לו עכשיו? 

איך תרגיש שהזמן יזחל לך? תרגיש חסר אונים ומושפל בכלא הפרטי שלך שאתה יודע שבמרחק של מטרים ספורים ממך הוא נמצא בחדר השינה שלך, על המיטה שלך, מזיין את האישה שלך ואני נותנת לו להנות מכל הדברים שמנעתי ממך כבר הרבה זמן. איך תרגיש אם מדי פעם תשמע איזה קול או גניחה מהחדר ותבין כמה אני נהנית איתו עכשיו. תדמיין אותו נועץ בי את הזין שלו וכל נעיצה כאילו ננעצת בך, מעצימה את הקנאה שלך ואתה עדיין חסר אונים.

שקט מסביבך אבל בתוכך אתה סוער אתה בוער ולא יכול לעשות כלום והזמן עובר לאט לאט, כל דקה נראית כמו שעה ואתה יודע שאני והוא ביחד זה לפחות עניין של כמה שעות.

איך תרגיש שתשמע אותנו יוצאים מהחדר, צוחקים נהנים, נכנסים למקלחת? שותים קפה של אחרי? תשמע אותנו נפרדים ואני אגיד לו שאני רוצה אותו שוב בקרוב?

איך תרגיש שהוא ילך ואני אכנס אליך לחדר? אני אשאיר עליך את המסכה. איך תרגיש שאני אספר לך שלבשתי בשבילו את הבגד הסקסי המיוחד שאתה קנית לי ועדיין לא זכית לראות? איך תרגיש שאני אלטף אותך ואספר לך כל מה שקרה בחדר בפרטי פרטים? איך תרגיש שאני אגיד לך שאני מתכננת סיבוב נוסף איתו בקרוב?

איך תרגיש שאני אוריד לך את המסכה, תראה אותי כבר בבגדי הבית הרגילים שלי, אנשק אותך ואגיד לך שאני אוהבת אותך?

איך תרגיש?


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י