אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 31 באוקטובר 2015 בשעה 8:25

את צריכה לקנות הופעה לאירוע.

את מחפשת משהו מיוחד, את לא עוד לא החלטת אם זה יהיה שמלה סקסית שחורה עם מחשוף נדיב או אולי מכנסיים צמודים שידגישו את התחת עם חולצה צמודה שתבליט את השדיים שלך.

אנחנו נכנסים לחנות, המוכרת מנסה בכל דרך למכור לך משהו.

את מתיישבת על הכיסא ומסמנת לי לחלוץ לך את הנעליים. את בוחרת לך כמה שמלות ונכנסת לתא המדידה ואני ממתין לך בחוץ. את מודדת אחת ויוצאת איתה. השמלה יפה אבל זה לא מה שאת מחפשת. מנסה עוד אחת אבל עדיין זה לא זה. את מחזירה הכל ואנו ממשיכים.

מנסים עוד מספר חנויות אבל לא מוצאים. בדרך את מוצאת לעצמך זוג מגפיים מעור עם עקב שיושבים עלייך בול. עד שנכנסים לחנות פינתית, מיד את מרגישה שזה המקום. את מסתובבת בחנות מחפשת ואז את רואה אותה, שמלה שחורה, מבריקה, עם מחשוף נדיב. את נכנסת למדוד ויוצאת איתה, אני מביט בך ואומר וואו, זה זה. כאילו נתפרה בשבילך. המחשוף שמראה את החריץ בין השדיים, מדגישה את התחת גם ומשאירה את הרגליים קצת חשופות. 

את בוחרת את השמלה הזו ותוך כדי את גם שמה עין על מכנס דמוי עור, את מודדת אותו, הוא מתיישב על עליך בול. מדגיש את התחת שלך. 

את קוראת לי להיכנס פנימה לעזור לך להוריד אותו. אני נכנס ומוריד לך את המכנס. את מתיישבת על השרפרף ומסיטה את התחתון קצת. מושכת אותי אליך. מצוטה עלי לענג אותך. השלון שלי מתחילה לעבוד. את נרטבת ואני לא מפסיק. המוכרת בטח לא מבינה למה זה לוקח לנו כל כך הרבה זמן. את נהנית בשקט, לא נותנת לי להפסיק את שאת מחליטה שזהו.

את מתלבשת ואומרת לי לחכות בפנים. את יוצאת אל המוכרת ואומרת לה שאת רוצה את השמלה והמכנס. אז את שואלת אותה אם יש עוד מכנס כזה רק במידה אחת יותר קטנה. היא מראה לך שיש ואת ניגשת לתא המדידה. "תלבש את זה" אני בולע את הרוק, לא מבין לרגע אבל את חוזרת על זה. אני משתחל בקושי לתוך המכנס שחונק את התחת והזין שלי מרוב שהוא צמוד. "צא לראות". אני יוצא ורואה את המבט של המוכרת ולא יודע איפה לקבור את עצמי. 

"ניקח את גם את זה". אנחנו משלמים ואת מסמנת לי שהולכים. אני מנסה לשאול מה לגבי המכנסיים, להסתובב ככה עם מכנס נשים צמוד לי ככה?

את מסתכלת אלי ומחייכת "ברור שככה ואם תגיד עוד מילה אני אכריח אותך גם ללכת עם מגפי עקב"

 

מיקה האחת - מדהים! בדיוק כמוך }{
לפני 8 שנים
John snow - הייתה לי השראה מדהימה. }{
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י