שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 8 שנים. 19 בנובמבר 2015 בשעה 5:41

לא יודע איך הגענו לזה אבל בשיחה באמצע ארוחת צהריים בעבודה פתאום עולה הנושא של שליטה או איך שונילים קוראים לזה סאדו (לא יודע למה אבל אני לא מתחבר למילה הזאת).

 

תמיד שנושאים כאלה עולים אני מיד חושב לעצמי איך בן אדם ונילי היה מגיב לנושא ואז יוצא לי תגובה קיצונית מידי כמו של סאדופוב (כמו הומופוב רק של "סאדו" חחח) ואז אני ממתן קצת את התגובה ואז יוצא שאני בעד העניין (כאילו דה) ואז שוב אני מנסה לכיוון השני וכך הזיגזג הזה עד שהחלטתי שהכי טוב לשתוק.

 

בקיצור אחרי ששתקתי והתפללתי בלב שישנו כבר נושא מישהי פתאום זרקה, "אתם יודעים שיש מועדונים לכל הדפוקים האלה" אז מישהו אחר אמר, "כן הדנג'ן" (והלב שלי מתחיל לדפוק) וההיא ממשיכה, "ויש להם גם אתר , הכלוב (פה כבר הדופק שלי היה על 190) ואתם לא יודעים מה הולך שם".

 

ואני רק חושב לעצמי בלב תוך שאני מנסה להסדר את קצב הנשימה, לו רק ידעת מי יושב לידך...

FOR GOOD - (: אתה שובב איירוס!
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - שובב ? אני ? :-)
לפני 8 שנים
surrender​(לא בעסק) - אותי דווקא מעניין איך היא יודעת בכלל מה קורה באתר של "הדפוקים" האלה ...
אני בעד להעלות פוסט שיבקש ממנה לספר לנו ... שהרי ברור שהיא כאן והיא קוראת את הפוסטים שטופי הזימה שלנו ומאוננת את עצמה בטירוף ...
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - מסכים איתך, אז אני רוצה לנצל במה זו ולפנות אל אותה אחת - אם את קוראת אותי עכשיו (קודם תוציאי את היד המתחתונים חחח) ובואי ותספרי לנו איך בדיוק הגעת לכאן והכי חשוב למה נשארת ...
לפני 8 שנים
surrender​(לא בעסק) - גם לי היו מקרים מצחיקים ... פעם חברה טובה סיפרה לי שגיסתה "הדפוקה" נוסעת כל יום חמישי כדי 'לקבל מכות' וחוזרת הביתה מלאה סימנים ... ואני .. שותקת!
פעם אחרת ישבתי ברכבת וקלטתי מישהו קרוב אליי נכנס מהנייד לכלוב ... והתחילו לרוץ לי ניחושים בראש עם חיוך של -"אני יודעת מה עשית בקיץ האחרון ..... " חחחח
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - חחח גדול, "נוסעת לקבל מכות" דרך ונילית לתאר "סאדו"
לפני 8 שנים
מיקה האחת - נו באמת.. קוקי. למה אתה מעלה כאן ספקולציות, כשאתה יכול פשוט לשאול אותה? עוד יתברר שהיא נשלטת לתפארת והיא ממש מתחת לאף שלך :)
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - גם אם כן זה קו אדום עוברי. מה מערבב בדסם ועבודה
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י