שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 23 בנובמבר 2015 בשעה 16:39

באמצע שבוע שעבר ישבנו בחוץ ושתינו קפה. היא שואלת אותי : "אתה זוכר על מה אני מפנטזת כבר המון זמן?"

אני מבטי מה מסוקרן ושואל "על מה?"

היא מחייכת ועונה "לבלות איתו לילה שלם, רק אני והוא עד הבוקר". 

"אני זוכר" 

היא מביטה בי ישר לעיניים ואומרת "בום חמישי בלילה זה הולך לקרות, הוא נמצא בנסיעת עבודה מחוץ לבית ואני מצטרפת אליו". 

אני מביט בה ומרגיש את קצב הלב שלי מתחיל להאיץ ואת הבטן מתחילה להסתובב. מנסה להבין אם היא רצינית או שהיא מנסה אותי. היא מבהירה לי שהיא רצינית לגמרי. הפעם זה ללילה, לא רק זיון של כמה שעות אלא לילה שלם. אני מנסה לעכל את הבשורה.

למחרת בלילה היא רוצה שאני אכין אותה. "תגלח אותי, אני רוצה להיות חלקה לגמרי בשבילו, הוא אוהב שאני חלקה". אני מגלח אותה ואחרי זה יורד לה לוודא שהכל חלק ואין שאריות שיפריעו לו. בזמן שאני מלקק אותה למטה היא מזכירה לי שמחר באותו זמן הוא זה שירד לה. 

אני מגורה ממנה והיא רוצה שאני אזיין אותה. אני חודר אליה והיא מספרת לי כמה היא כבר רוצה להרגיש את הזין שלו, כמה היאמתגעגעת כבר לזין שלו. היא אומרת שיותר מדי זמן היא לא הרגישה את הזין שלו. 

"הוא הולך לזיין אותי בכל החורים, אני הולכת לרדת לו כל כך הרבה, מה שאתה לא תקבל אפילו קצת". אני מזיין אותה ובסוף גומר לה על השדיים. "מחר השדיים שלי יהיו מלאות מהשפיך שלו"

יום חמישי הגיע, אחה"צ אני מסיע אותה לרכבת. אני מנסה להתרכז בנהיגה אבל בתוכי הכל סוער. עוד כמה דקות היא יורדת מהאוטו שלי ועולה על שלו, הולכת איתו ללילה, לילה של זיונים, בילוי משותף וארוך. היא מוסיפה עוד שמן למדורה שהיא אומרת לי "אתה קולט שאישתך הולכת להיות עם גבר אחר כל הלילה, להזדיין איתו בלי סוף, זין של גבר אחר יזיין אותי"

אנחנו מגיעים לתחנה. היא נפרדת ממני לשלום והולכת.

הלילה היה מאוד לא שקט לא בשבילי ובמיוחד לא בשבילה.

מה קרה שם? בהמשך.....

מיקה האחת - אוי.. איזה עינוי!
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י