סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Alatar

בין השורות
לפני 8 שנים. 26 בנובמבר 2015 בשעה 11:03

ולפעמים תגיעי הביתה לדירה ריקה וחשוכה, ועל השולחן יחכה לך הקולר שלך. כמה זמן יקח לך לסגור אותו מסביב לצוואר? כמה צמוד ולוחץ תסגרי? כמה זמן תשאירי אותו עליך? האם הידיים שלך ירעדו קצת כשתסגרי אותו, ועד כמה תחשבי על מה הוא מסמל עבורך, עבורי, עבורנו? איך תתמודדי עם הקול הזה שלא יפסיק ללחוש לך שזה מעשה מטופש ושאין בו תועלת? ואם סאבית עונדת קולר ביער, ואין אף אחד שיראה אותה - האם הוא מרגיש אותו הדבר? על מה תחשבי בזמן שתעשי שתכיני כוס קפה או תראי טלוויזיה או סתם תשבי בסלון ותשחקי עם הטלפון שלך ותרגישי אותו? עד כמה הוא ישאר לך במחשבות? כמה תשחקי איתו מסביב לצוואר, וכמה תרגישי שהכל נכון - המגע, הכובד, החנק הקל, השייכות?

  

ולפעמים תגיעי הביתה לדירה ריקה, קרה וחשוכה, ועל השולחן יחכו לך מצבטי הפטמות שלך ופתק עם מילה אחת, "טופלס". כמה זמן יקח לך להפטר מהחולצה והחזיה ולהצמיד אותם אליך? כמה זמן תישארי איתם? האם תרמי ותורידי אותם לכמה דקות של הקלה, או אולי תגדילי ראש ותחברי לשרשרת ביניהם משקולת קטנה? וכמה זה יכאב, את חושבת? וכשהכאב יגדל, האם תבכי? בשקט או בקול? ואולי גם דמעות שיורדות כשאין מי שירחם עליך ויקל על הכאב אינן מרגישות אותו הדבר? ואיך תתמודדי עם הקור ועם הכאב שנשאר מבלי לדעת מתי הוא יסתיים? והאם תצליחי להרדם איתם בזמן שאת מחכה לי שאגיע?

 

 ולפעמים תגיעי הביתה לדירה שוממת, ועל השולחן יחכה לך הגאג שלך. את יודעת לאיזה אני מתכוון, נכון? כמה גדול תפתחי את הפה וכמה עמוק תכניסי את הכדור? מה תעשי כששרירי הלסת יתחילו לרעוד מכאב? האם תוותרי לעצמך ותשחררי אותו רק לקצת זמן או שתהפכי את זה לעניין עקרוני של כח רצון, ושכל העולם ישרף? מה תעשי עם הריר שינזל ממך? תקחי איתך מגבת מטבח קטנה או שתתני לו לטפטף ולהרטיב את החולצה שלך ואת הרצפה? ואיך תרגישי עם חולצה כזו רטובה מקדימה? וכשתסתכלי במראה, מה תחשבי על הדמות שנשקפת ממנה - מריירת ועלובה? ובמה תזכרי אז? בשיחות הארוכות שאנחנו מנהלים, כשאת ככה עם הגאג, מסוגלת להגיב רק ביבבות ובהברות לא ברורות? ואולי במוסיקה העמומה של הצעקות והאנחות שלך, כשהן נספגות בו?


ולפעמים תגיעי הביתה. ועל השולחן לא יחכו לך הקולר, המצבטים, או הגאג. רק אני בסלון רואה טלוויזיה, וכל מה שאני ארצה זה כוס תה וקצת שקט.

 

בכנות, חמודה, מה את חושבת שיהיה לך הכי קשה?

 

מיקה האחת - נהדר ומרטיט!
לפני 8 שנים
Alatar​(שולט){Foxy LAB} - :) תודה
לפני 8 שנים
Sif{Serpentine} - זו בחירה בלתי אפשרית, האם לעשות בשביל אדונך בהעדרו אל מול נוכחותו שם.... איתך...
אני חושבת שהייתי בוחרת בלמענו, כי ככה הוא שם איתך, ברמה מסויימת... או שלא (:
לפני 8 שנים
Alatar​(שולט){Foxy LAB} - מסתבר שזה לא כזה בלתי אפשרי... :)
לפני 8 שנים
surrender​(לא בעסק) - אני חושבת שמה שהכי קשה זה השקט ...
לפני 8 שנים
Alatar​(שולט){Foxy LAB} - בכל המקרים המתוארים יש שקט... את צריכה להיות יותר ספציפית... :)
לפני 8 שנים
fantasyforever​(נשלטת) - הכי קשה זה השקט שמתלווה עם נוכחותו..
זה להיות עם ולהרגיש בלי. מתסכל!
לפני 8 שנים
Alatar​(שולט){Foxy LAB} - :)
לפני 8 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - חסרת עמוד שדרה שאני.
אני לא יודעת מה הייתי רוצה יותר. הייתי מתרגשת מגורם ההפתעה במידה רבה.

אבל מצבטי הפטמות.
הייתי מתייסרת ומחמיצה פנים ומתעצבנת ומתרגזת כי הוא הרי היה יודע מה זה בשבילי ולמה הוא מעמיד אותי במבחנים האלה ואיזה יומיים של עצבים שמתבטאים בשתיקה. שסה הכי חמור.
אבל הוא לא היה נותן לי לשתוק.
אוקיי. עוצרת.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י