סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 27 בנובמבר 2015 בשעה 15:03

השעות עברו לאט לאט. מלבד פיסות מידע שרק סיקרנו אותי יותר היא שמרה על איפול מלא.

רק בלילה שנכנסנו למיטה היא סיפרה לי את הכל. 

היא יוצאת מהמקלחת מתנגבת ונשכבת על המיטה. אני נשכב לידה. "תנשק לי את הרגליים" אני כמובן מיד ניגש ומתחיל לנשק אותה מכף הרגל ועולה למעלה לאט לאט.

"הוא אסף אותי מהרכבת, כמו שנכנסתי לאוטו היו נישק אותי, ממש אכל אותי בנשיקות. נסענו למלון ועלינו לחדר. תוך רגע כבר היינו בלי בגדים ונכנסנו למקלחת. הוא לא הפסיק לגעת בי. תפס לי את השדיים. נישק אותם, חיבק אותי. הזין שלו עמד כמו טיל. עברנו למיטה הוא השכיב אותי ופשוט זיין אותי, זיון חזק, הוא היה מגורה כל כך עד שהוא שלא לקח הרבה זמן עד שהוא גמר"

"איפה הוא גמר?" שאלתי והיא אמרה שעל הכוס שלה. הם שוה נכנסו להתקלח ויצאו לקפה. 

היא הסתובבה ונשכבה על הבטן מסמנת לי ללקק לה את הטוסיק. 

"חזרנו לחדר והוא הוריד לי את הבגדים ומיד גם התפשט. לקחתי את הזין שלו בפה שלי וירדתי לו, כמה ירדתי לו, נהנהתי כל כך להרגיש את הזין שלו זקור בפה שלי. אחרי זה הוא התחיל לרדת לי. איך הוא התענג על הכוס שלי. ואז עוד פעם ירדתי לו"

הרמתי לרגע את הראש מתחת שלה ושאלתי אותה " ותרדי לי גם?" "תשכח מזה, עד להודעה חדשה הזין שלך לא מתקרב לפה שלי". הלשון שלי חזרה לחור של התחת שלה והפנים שלי נקברו מחדש בין פלחי הישבן שלה.

"אחרי שירדתי לו עוד פעם הוא שוב זיין אותי, חזק, בכוח והפעם זה היה ארוך. עשינו כמעט כל תנוחה אפשרית, הוא מעלי, אני מעליו, מקדימה ומאחורה וכן גם מאחורה מאחורה. הוא זיין אותי בחור הזה שאתה מלקק עכשיו ויותר מפעם אחת. המשכנו ככה שהוא גמר. שוב התקלחנו ונהיינו רעבים. יצאנו לעיר לאכול. מצאנו מסעדה נחמדה ואכלנו ארוחת ערב מאוחרת" 

היא הסתובבה ואני מיד התחלתי לרדת לה. לענג אותה. הזין שלי כבר כמעט מתפוצץ מהגירוי. והיא ממשיכה בתיאור.

"סיימנו לאכול כבר היה קרוב לחצות וחזרנו לחדר. היינו די עייפים אבל לא רצינו לבזבז את הלילה אז התחלנו סיבוב נוסף. שוב נתתי לו לזיין אותי בכל החורים, במשך שעתיים נהנהתי להרגיש את הזין שלו ממלא אותי בפה, בכוס ובתחת איפה שהוא רצה איך שהוא רצה. עד שבסוף הוא גמר לי על השדיים. שוב התקלחתי ורק אז נרדמנו צמודים. הוא חיבק אותי ולא עזב לי את הציצים."

אני מלקק אותה ומרגיש איך היא נרטבת מכל מה שקרה שם. ממש נוטפת.

"לא ישנו יותר מדי, על הבוקר מוקדם הוא העיר אותי בנשיקות בטוסיק וירד לי. אמר שהוא מתכוון לבזבז את השעות האחרונות בשינה. שוב הזין שלו התקשה ולא הייתה לי שום כוונה לוותר עליו. זיון של בוקר, ארוך חזק ושוב בכל החורים עד הגמירה על השדיים שלי. הפעם לא הלכתי ישר למקלחת. נשארתי קצת עם השפיך שלו עלי, עוד קצת, ההודעה הראשונה ששלחתי לך בבוקר הייתה ששכבתי עם השפיך שלו על השדיים שלי. בסוף קמתי להתקלח ויצאנו. הוא לקח אותי לאוטובוס"

הייתי כבר על סף פיצוץ שסוף סוף היא אמרה לי "בוא תכניס לי אותו" 

"איזה זין את מעדיפה?"

"את שלו, אני אוהבת את הזין שלו. בינתים אני אתן לך להכניס לי אותו לכוס. הפה שמור רק לו ובתחת אולי אני אתן לך להכניס לי מתישהו, אבל לא כרגע"

"ויש לך תוכניות נוספות?"

"ברור! אבל לא רק לגביו, ככה שהזין שלך הולך לרדת רק למקום השלישי בעדיפות שלי ואתה יודע מה זה אומר....."

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י