צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 7 בדצמבר 2015 בשעה 12:10

אני רוצה בגד סקסי. משהו שלובשים רק בחדר השינה. אני אחפש לי בגד שיהיה צמוד לי לגוף. יכסה מעט מאוד. אני רוצה שהשדיים שלי יפרצו ממנו החוצה ומאחור התחת שלי יתבלט ויטריף.

אתה תלך לחנות ואתה תקנה לי אותו. תבקש מהמוכר את הבגד הזה. תראה את התמונה על האריזה ותנסה לדמיין איך הוא נראה עלי. המוכר יחייך ויחשוב שאתה הולך לחגוג הלילה. 

אתה תבוא הביתה ותיתן לי את האריזה. אני אביט בה ואראה שזה מה שביקשתי. אני אגיד לך שאני הולכת למדוד אותו. אני אגיד לך לצאת מהחדר ואז אנעל את החדר. אני אהנה מהידיעה שאתה עומד עכשיו מחוץ לדלת, שומע את הבגדים שלי נזרקים לריצפה ואת קול פתיחת האריזה. אני יודעת כמה אתה רוצה להיכנס, הזין שלך נעמד ואתה במרחק נגיעה אבל חסר אונים. אני לובשת את הבגד. מביטה איך השדיים שלי נשפכים ממנו, איך הוא נצמד אלי לתחת. מושלם. הוא לא יוכל לעמוד בפני זה. אתה שומע את ההתלהבות שלי ומתחנן שאני אתן לך לראות, רק לשניה, הצצה קטנה אבל אני מסרבת לתחנונים שלך. אני מורידה את הבגד ומכניסה לתיק שלי.

עוברים כמה ימים ואני נפגשת איתו. אנחנו עושים מקלחת משותפת ואז אני יוצאת ראשונה ולובשת את הבגד. הוא יוצא מהמקלחת והתגובה שלו היא כמו שציפיתי. אני רואה איך הבגד הזה עושה לו את זה. הוא לא מוריד ממני את העיניים ואת הידיים. "זה כל כך סקסי" הוא אומר לי. הוא מצמיד אותי אליו, מנשק אותי, הוא כל כך מחורמן עכשיו. אני מזיין אותי עם הבגד הזה.

אני חוזרת הבייתה עם חיוך גדול. אתה שואל אותי איך היה ואני מספרת לך כמה נהנתי ואיך הבגד הזה חירמן אותו. "עכשיו לפחות תתני לי לראות איך הוא נראה עלייך אחרי שהוא ראה?" 

אני עונה לך שלא ואתה שואל למה. כי אחרי שסיימנו והתלבשנו נתתי לו את הבגד לשמור אצלו. שיהיה לו קצת ממני כל הזמן. שיגע בו ויריח אותי. לשמור לו זכרון קטן ממני עד הפעם הבאה שניפגש. כי הרי גם בפעם הבאה הוא ירצה לראות אותי בו, או שאולי כבר אכין לו הפתעה חדשה, שאתה תקנה.....

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י