סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 8 שנים. 11 בדצמבר 2015 בשעה 20:41

התנהגת לא יפה, בשבוע האחרון היית כלבה מרדנית ולא ממושמעת ועל אף כל האזהרות המשכת. אז זה הולך להיות העונש שאולי תקבלי.
 
אני אשלח לך הודעה לבוא בערב למסיבה שאני מארגן עם חברים. תקבלי הוראות מדויקות לגבי הלבוש. אני יודע שהוראות מהסוג הזה מרטיבות אותך ישר. את אוהבת להרגיש שאני עוטף אותך, דואג ואומר לך מה לעשות או כמו שהילדים אומרים ,"קובע עליך". 

 את תסתובבי חצי יום עם פרפרים בבטן, כוס נוזל וסקרנות שיכולה להרוג מאה חתולים. אני יודע שהמתח והציפייה חשובים לא פחות מהדבר עצמו.

בערב שתכנסי לבושה במלוא הדרך ובדיוק לפי ההוראות שנתתי לך עם שמלה מדהימה שבחרתי עבורך ובלי כלום מתחת , היום אני רוצה אותך בעיקר ערומה אבל את עדיין לא תדעי.
 
איך שתכנסי כולם יעצרו ויביטו בדבר היפה והאצילי הזה שנכנס. את תהיי המומה כי זה לא בדיוק מה שציפית. מסיבה יוקרתית עם מוסיקת רקע נעימה ואוכל פלצני. 

מיד תביני שכל הנוכחים הם זוגות אבל לא סתם זוגות אלה זוגות של אדונים ושפחות. כן מיד יהיה ניתן לראות את קוד הלבוש של השפחות , חלקן מקולרות עם רצועה על הצוואר וחלקן בלבוש סאדו סקסי. ניתן לראות בבירור מי שפחה של מי לפי שפת הגוף והקירבה של כל אדון ושפחה.

 את תחפשי אותי בעיניים וכשתמצאי תתחילי לצעוד לעברי. ואני אסמן לך לעצור ואגש לעברך. אתקרב, אתן לך נשיקה קלה על הלחי ואביט בעינייך. ואז אלחש לך באוזן את מה שאני מצפה שתעשי.

אני די בטוח מה תהיה התגובה הראשונה שלך למשמע הדברים. השוק וההלם המתערבב לו יחד עם החרמנות. אני יודע שלא תעזי לומר מילה, את יודעת שזה העונש שלך, את יודעת שזה מגיע לך ואני יודע שאת תעשי הכל כדי לרצות אותי.

ואת תסתובבי ותלכי לחדר ותכיני את עצמך לבאות ותמתיני שאבוא לקרוא לך. אני אמשוך קצת את הזמן כי אני יודע שזה מגביר את המתח ומוסיף לחרמנות. אחרי מספר דקות שיראו לך כמו נצח אכנס ואבחן אותך ואת תהיי בדיוק כמו שאני ציפיתי... אני יודע שאת לא מסוגלת לאכזב אותי, בסוף היום את הכלבה הכי מרצה בעולם , הכלבה שלי והיום כולם הולכים לראות את זה.

 אני אגיד לך שאני אצא החוצה לאנשים ושאת תוכלי לקחת את הזמן ומתי שתרגישי מוכנה תצאי גם.
 
אני יודע שזה יהיה לך לא קל אבל זה כל מה שמסעיר פה, לאתגר את הגבולות ולחוות את החוויות השונות שלא חווינו בעבר.
 
אני אציץ מדי פעם לעבר דלת החדר שאת נמצאת בו ואחרי מספר דקות את תצאי. אין ספק שאם כשנכנסת בהתחלה כולם הפסיקו הכל והביטו בך עכשיו כולם יעצרו את נשימותיהם.

 את תעמדי לך בקצה החדר ולא תדעי איפה לקבור את עצמך ממבוכה וכולם יביטו בך לבושה בלבוש חווה אימנו. עירומה כביום היוולדך.

אני אגש אליך ואושיט לך את זרועי ונצעד יחד אל עבר האורחים. בהתחלה זה יהיה לך מוזר ומביך אך ככל שיעבור הזמן תתרגלי להרגשה הנודיסטית ואף תתחילי לאהוב את הרעיון של הפומביות.

לאחר שאכיר לך את כל האורחים נעבור לחלק השני של הערב או החלק האמנותי אם תרצי...

אני אבקש מכולם להתחיל ללכת לכיוון חדר האורחים הרחב אשר הוכן מראש לכבוד האירוע. שכולם יכנסו תתגלה לעיניהם התמונה הבאה, במרכז החדר תהיה לולאה המחוברת לשתי רצועות עור היורדת מהתקרה ובצד תהיה מיטת טיפולים. 
אני אבקש ממך לצעוד לכיוון ללולאה ולהרים את הידיים למעלה. אחד השולטים יקשר לך את הידיים ללולאה ויהדק כך שכמעט ותהיי תלויה באויר. שולט נוסף יחבר לך מצבטים לפטמות ויסתום לך את הפה עם גאג.
 
בשלב הזה אני אתקרב ואקשור לך את העיניים. תמיד כשלוקחים חוש אחד זה גורם לשאר החושים להתחדד. 
  
אני אעביר לך אצבע על השפתיים ואתן לך למצוץ לי את האצבע. אחר כך אני אקח את האצבע ואטייל איתה לאיזור הכוס שיהיה כבר רטוב מאוד. הדגדגן שלך יתקשה ואת תתחילי להזיז את האגן לכיוון היד שלי ,כמו כלבה מיוחמת, כאילו את רוצה לאונן עליה אבל אני מיד אפסיק את זה. אין כמו מניעת אוננות בשיא החרמנות.

אני אצעד לאחור ואבקש להביא לי את הקיין. אני אתחיל בהצלפות עדינות דואג לא להצליף פעמיים באותה נקודה, לתת לך להתרגל ואז אגביר את הקצב. אני יודע כמה את זקוקה לכאב וכמה הוא עושה לך טוב כשאני מעניק לך אותו.

אני ארגיש את הגוף שלך מקבל כל הצלפה ומכיל אותה עבורי. את תצרחי עד כמה שתוכלי עם הגאג בפה ועם כל הרוק שיוצא ממנו. מדי פעם אני אתקרב ואבדוק לך את הרטיבות של הכוס ורמת התקשות הדגדגן. 

לאחר חמישים הצלפות אני אעשה הפסקה ואלטף לך את התחת כדי להרגיע אותו אחרי שרשרת ההצלפות ולהכין אותו לעומד לבוא. לאחר מכן החדיר לך את הפלאג האנאלי לתחת. את יודעת כמה שזה מגרה אותי שהתחת שלך נפתח עבורי לאט לאט והיום אני רוצה להכין אותך ממש טוב.

באותו הזמן 

שפחות ימצצו, ילקקו או יאוננו לאדוניהן והאווירה בחדר תתחיל להתחמם ותהפוך רווית מין וחרמנות, בדיוק כמו שאני אוהב!
 
ואז אשחרר אותך מהלולאה ,מהמצבטים והגאג אבל את כיסוי העיניים אשאיר. אקח אותך למיטת הטיפולים כשהפלאג עדיין בתחת. את תרכני על ארבע כשהתחת שלך בולט באוויר ואני אפשק לך את הישבנים ולאט לאט אוציא את הפלאג והחור של התחת הפעור שלך יתגלה לעיניי כל. 
 

ואז לפי הסדר , כל שולט בתורו יבוא ויזיין אותך חזק בתחת, רק בתחת כי הכוס שלך שייך רק לי. ממש לפני שהוא עומד לגמור הוא יוציא את הזין ויגמור בפה של השפחה שלו שתמתין לו בצד.

 וכך הם ישפדו אותך אחד אחרי השני ואני אסתכל מהצד ויתחרמן לראות את הכלבה שלי מטופלת על ידי השולטים האחרים. בשלב מסויים אני אבוא מקדימה ולאחר שאבדוק שהכל בסדר אתן לך למצוץ לי את הזין תוך כדי שאדון אחר משפד אותך אנאלית.

 את תהיה כבר בספייס שלך, מרחפת באוויר ושיכורה מאורגזמות. ואני יאונן את הזין שלי בתוך הפה שלך. מרגיש את הפימפומים של האדון השני בתחת שלך.

 
מיד אחרי שהאדון האחר יגמור אני אהפוך אותך על הגב ואזיין אותך בפראות בכוס. את תרגישי איך הכוס שלך עוטף את הזין שלי ושואב אותו פנימה. אני אגביר את הקצב ומדי פעם אוריד לך סטירה משפילה כי זה מחרמן אותי רצח ואז כשכבר לא נוכל להחזיק מעמד נתפוצץ יחד ואני אמלא אותך בנוזל התשוקה  שלי.

בלוסום​(לא בעסק) - ומה אם היא לא תתחבר? ןמה אם המבוכה פשוט לא תעבור לה? האם עדיין תתעקש שזה העונש הראוי למרות שישבור וירסק אותה?
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - אם קראת את הפוסט הקודם שלי את כנראה יודעת את התשובה.
לפני 8 שנים
alice34​(לא בעסק) - נשימתי נעתקה.
וואו.
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה על הפירגון חמודה.
לפני 8 שנים
surrender​(לא בעסק) - אבל עכשיו גילית לה הכל ...
(אני באופן אישי פחות מתחברת אבל הצלחת לגנוב גם ממני נשימה )
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תנשמי מתוקה שלי , אני אוהב אותך עם דופק חחח }{
לפני 8 שנים
Amor Fati​(נשלטת) - לא חוקי לכתוב כך (:
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - אם כך אני ממש עבריין ;-)

תודה על הפירגון מתוקה
לפני 8 שנים
מיקה האחת - איזה כיף לקרוא חרמנות כזאת בבוקר יום שבת!
נו קוקי, מתי זה קורה? שאגיע עם הכלבלב שלי. אני רוצה כרטיס לשורה הראשונה :)
}{
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה נשמה שלי,

את הראשונה שתהיה מוזמנת ולא סתם אלה VIP.

}{
לפני 8 שנים
Sign me - אהבתי לקרוא,
קטונתי מלהעביר ביקורת אך אעשה זאת בכל זאת( מקווה שיתקבל בברכה)
היה נעים יותר את לקרוא את הטקסט אם היה נכתב בזמן הווה .
-
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה חמודה , הביקורת בונה תמיד התקבלת בברכה
לפני 8 שנים
Tutti - מחרמןן ממש למרות שאני ובולבולים(אמיתיים) זה לא זה(;
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - חחח קרעת אותי תותוש.
ותודה על הפירגון מתוקה }{
לפני 8 שנים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) - בנזונה!!!!!!!!!!!!!!!!!
לפני 8 שנים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) - בנזונה !!!!!! עם המון חיוכים (שנשמטו בטעות בתגובתי מעלה)...
הטרפת לי את המוח עם הפוסט הזה..
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י