לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

היומן היקר...

לא אכתוב פה הרבה, אבל אולי...
לפני 8 שנים. 13 בדצמבר 2015 בשעה 13:39

עם כל פח זבל שהפכו אלי לאחרונה...

חייבת לציין שזה לא ממש מזיז לי.

אני עושה מה שכיף לי ואיך שבא לי ועם מי שבא לי.

ואם אתם מחליטים משהו אלי לפי שיחת צחוקים בצ'אט אתם קצת אידיוטים...

ואם אתם כותבים אחר כך לבן זוגי עם צלומי מסך או מספרים לי אליו דברים כדי לגלות לי משהו... אתם באמת בטוחים שיש דברים שאנו לא יודעים אחד על השני?

אפילו אם ראיתם אותי בסשן פומבי זה לא אומר כלום לא אלי ולא על הנקשר/קושר שהיו איתי. אולי זאת הייתה הצגה? אולי היו מיליון סיבות אחרות שככה זה נראה מהצד. אני באמת לא חייבת להצדיק את עצמי מול כל אחד.

זה שאני אוהבת להיקשר לא סיבה להגיד לי שאני נשלטת או שפחה. אני נהנהת מחבלים כפטישיסתית. כמו שאלה שאוהבים ללקק נעליים לא משנה להם מה תעשו איתם רק תנו להסניף נעל .אולי זאת השוואה קצת גסה, אבל אני לא יכולה לבחור מה אני אוהבת יותר לקשור או להיקשר. ולא, אני לא מקרה נדיר. תחפשו ברשת או בפטלייף מי זאת  Gorgone  או  NinaRuss... ויש עוד מליון נשים שגם נקשרות וגם קושרות מעולות... וגם בארץ!

ואם אני קושרת או תולה את עצמי זה לא אומר שאני מאוננת. זה אומר שאני מתאמנת, זה אומר שאני מעדיפה להרגיש  מה נקשר שלי ירגיש כדי לא לפצוע בו, כדי לדעת איפה נכון להניח חבל ואיפה לא. ואולי סתם משעמם לי במסיבה ואין מישהו מוכר שאני יכולה לקשור. האם תגידו לשולט שבודק שוט חדש על ידו לפני שהוא מצליף באחרים שהוא מתחלף סמוי? אז למה אתם צוחקים אלי כשאני עושה את זה? כי פתאום כל השולטים הברוטלים מרגישים שאין בהם צורך? כי האמת שהם מתים לקשור אותי , אך אני לא נקשרת איתם ודוחה 20 הצעות ביום? כי אין להם מושג מה זה שיבארי, כי הם לא רוצים להשקיע בללמוד שעות כמו שאני וחברים הקושרים(קושרות) שלי לומדים?

 זה שאני אמוציונלית ומגיבה יותר מאחרים לא אומר שמתעללים בי באכזריות, זה רק אומר שאין לי סף כאב מספיק גבוה כמו לרוב המזוכיסטיות הידועות שמפרקים להן את הצורה בלי חשבון, שאני עדינה ורגישה, שאני מתביישת ממה שאני עושה כי זה משהו פנימי שלא ממש בא לי להראות לאחרים. יש לי כמה הגבלות בריאותיות דיי רציניות ודברים פשוטים שנקשרות אחרות יכולות לעשות הופכות בשבילי לסבל או מאמץ משמעותי עבור גופי. ואני באמת גאה בעצמי שאני עושה דברים  מסוג זה!

זה שאני מתייחסת בכבוד לנשלטים ואין לי בעיה לנגב לו רוק (כי ידיים שלו קשורות) או להוריד לו נעליים (כי שכחנו להוריד אותן והוא כבר חצי תלוי)  וכו' וכו'... זה לא סיבה להגיד לי שנשלטים שלי שולטים בי מלמטה. וכן בקשירות על הרצפה זאת אני שעומדת מולו על הברכיים, אבל אין בזה שום השפלה עבורי. ההפך. הוא היצירה שלי, הפסל שלי וזה לא משנה לי באיזה דרכים אעשה את זה, ברגעים האלו אני הכי פחות חושבת על הקהל ועל איך אני נראת. הנשלט בשבילי לא עבד, הוא אישיות, הוא בן אדם חזק,  שתורם את גופו לניסויים הסוטים שלי. ואם היה לי פעם טיפוס עבד נפרדתי איתו דיי מהר.  מוזר שכשאתם כותבים או אומרים כל מיני שטויות אלי אתם לא מבינים שאתם מעליבים גם את הנשלטים שלי שאולי באותם רגעים קוראים את הצ'אט.

 

Amor Fati​(נשלטת) - לא כל כך מעורבבת בריכולים ולא מתה על משפטי שדה.
ככלל, בעד לעשות תמיד מה שטוב לך כל עוד אינך פוגעת בזולת שלו בהסכמה (זה תופס בכל תחום ולא רק בשליטה).
תמשיכי בטוב שלך..
לפני 8 שנים
סוקובוס​(שולטת){האיש שלי} - את מקסימה! אל תקשיבי לאף אחד, חבל לבזבז עצבים על להקשיב לרכלנות. אנשים תמיד מדברים ודעת הכלל בד"כ תהיה חסרת ביסס ומטופשת. את גם לא יודעת ממה התחיל כדור השלג, מי התחיל אותו ומאיזה מניעים.
אני חושבת שטוב להוציא עצבים, אבל לצערינו.. זה לא יעצור אנשים מלדבר.
פשוט תמשיכי בדרכך כפי שאת יודעת לנכון!
}{
לפני 8 שנים
מואה ענק - תמשיכי להיות מה שאת .שידברו כולם לפרוסנטים.תעשי מה שטוב לך .אל תתייחסי .שניכם מכירים אחד את השני.
לפני 8 שנים
The Shield​(שולט) - כבוד, זה שם המשחק, שנה טובה, תהיי את כמו שאת.
לפני 8 שנים
וושי - וואן ...את שחקנית אמת או חובה ממש אבל ממש גרועה .. זה הדבר היחידי שאת צריכה לשנות בעצמך . את מקסימה ויש לך אהבה חדשה ... וכל השאר שיתמודדו
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י