צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Equilibrium

אני מראש בוחרת לפנות במין זכר, אף על פי שכל מה שאני רוצה להגיד מופנה לכל המינים.
אז שלום לך בן אדם.
תיכנס, תרגיש כמו בבית... אך אל תשכח בבקשה שאתה אורח.
אורח בעולמי הפנימי שאני מצאתי אומץ לשפוך פה באותיות שחורות וקטנות במלבנים לבנים.
תשאיר את השוט,האזיקים והמניירות פה בכניסה. פה אתה לא צריך להיות שולט, נשלט, מתחלף או כל תפקיד אחר שאתה סוחב על כפתייך אן בכיס שלך.
פה כותבת אשה. בנאדם כמוך, שמורכבת מהרבה יותר צדדים וחלקים למעט כוס, ציצי והנטיות המיניות שלה.
תידע שכל מה שאני כתבתי פה, כל הפרטים הקטנים שנתתי להם חיים בעזרת זכוכית מגדלת של המודעות שלי, הם נשפכו החוצה לרוב לראשונה וסביר להניח לאחרונה... אתה עד לדברים ולאירועיים בחיי שרוב הסביבה הכי קרובה ויקרה שלי לא מודעת אליהם.. אולי מנחשת.. אבל אתה יודע. תוכל לשאת באחריות הזאת?
פה, בבלוג אני שואלת שאלות, מחפשת תשובות, שופכת על הדף ומסדרת את כל מה שאני לא מצליחה לנסח רק בראש, משתפת בהבנות ותובנות על העולם בו אנחנו חיים, על עולם השליטה, משתפת בחוויות שלי בתהליך ההתפתחות האישית (והמינית) המתמדת שאני נמצאת בה. פה אני בוכה, שמחה וסתם משתעשעת. נראה לך שתוכל לזרום איתי? אני אשמח. אז תשאיר תגובה, תשאיר סימן.
נראה לך שזה לא בשבילך, לא ברור ? אז תעשה טובה, אל תלכלך בבקשה, פשוט תמשיך לבלוג הבא, זה לגמרי מובן- אני לא אהיה מובנת לכולם לעולם. אם השוני גרם לך לתהות - תשאל שאלה בכיף. אבל אל תשכח שאתה באת אלי ולא אני אליך.

פה בעולמי הקטן הזה לא שופטים אנשים לפי דת, גזע, מין, מראה חיצוני, נטייה מינית או קולינרית. פה שופטים רק את אלה ששופשים.
פה בעולמי הקטן כולם בני אדם... If you know what I mean... :)

אז ברוך הבא לעולמי הקטן. תוריד נעליים, תמזוג לך כוס מים, תתרווח, קח נשימה ומחייך לי בחזרה כבר - אני מחייכת לך מאז שנכנסת :)
***
כל השירים המפורסמים בבלוג עם סימון (с) ללא שם — הם פרי יצירתי ושייכים לי ורק לי...
לפני 8 שנים. 18 בדצמבר 2015 בשעה 11:15

להיות זונה. לא מספיק שאדונך יקרא לך ככה, לא מספיק לשים בגד פרובוקטיבי ולהיות מוכנה לעשות הכל כדי לספק אותו. זה אחד המקצועות הותיקים בעולם, וכמו בכל מקצוע אחר, כדי באמת ללמוד איך עושים את זה — צריך לעבור הכשרה מקצועית. 

לקראת הטיול שלנו התחלתי לפתח בראשי מזימה— מאד רציתי לקחת את אדוני לזונה מקצועית באמסטרדם ופשוט לצפות מהצד לצורך למידה. לשמחתי, גם לאדוני היה רצון כזה. 

אחרי כמה סיבובים בחלונות האדומים, במקרה הגענו לשדרה של טראנסים. עצרנו מול רביעת החלונות — כולם היו יפים/ות, אבל אחת מהן (עדיין לא מצליחה להחליט באיזה מין בדיוק לתאר אותם/ן אבל אבחר בנקבה לצרכי נוחות מתוקף הכבוד על הבחירה שהם עשו) תפסה את תשומת לבי. היא לא הייתה יפה מכולן, לא צעירה ומושכת מכולן, אבל משהו במבט שלה גרם לי לעצור מולה. אדוני נכנס לשאול כמה זה יעלה אם שנינו ניכנס אבל אני רק אצפה ולהפתעתנו היא להבדיל מכל השאר ענתה שנוכל להיכנס במחיר של אחד.

היא הובילה אותנו במזדרון צר לאחד החדרים. החדר היה מרווח, מיטה גדולה עם מראות סביבה, אור עמום בגוונים של כחול—סגול. התחושה שלי הייתה שאני נכנסתי לסט של איזה סרט, ולא בהכרח סרט פורנו...

היא הייתה גבוהה, הקול שלה היה די נמוך אך עדין ונעים מאד. היא הייתה לבושה במחוך ,תחתוני סטרינג. רגליים ארוכות בתוך גרביוני ירך עם תחרה,  גוף חלק מאד. כל התנועות שלה היו עדינות ורכות—הרבה נשים מלידה יכולות לקנא בגרציה ורכות הזאת שלה.

היא שאלה אותי כמה פעמים האם אני רוצה רק לראות ולמה אני עושה את זה. הוסיפה שאם אני מתביישת, אז היא קצת יותר כי לטענתה זאת הפעם הראשונה שהיא עושה את זה בנוכחותה של אשה (לא יודעת, כמה זה באמת נכון, אבל נחמד מצדה). כשאדוני הלך לשירותים נשארנו לבד בחדר, היא יושבת על המיטה, אני על הכיסא בצד — בוחנת אותה בסקרנות רבה. עניתי על השאלות שלה— שזה מגרה אותי לראות את בן הזוג שלי באינטרקציה מינית מהצד, שזה לוקח אותי לגבול הקנאה שלי שאני רוצה לעבור אותו.

— "אבל אני לא רוצה שתסבלי!"— היא אמרה עם דאגה בקול

—"לא, לא, אלווירה, אל תדאגי, אני לא הולכת לסבול. גבולות נועדו לעבור אותם, במיוחד שזה גבול מאד מחרמן, לפחות בפנטזיות שלי"

—"אז בטח אני המקרה הכי בטוח בשביל זה, אנחנו נסיים ולא תראו אותי לעולם יותר"

—"נכון, אלווירה..."

—"אז מה את רוצה לראות?"

—"הכל"

—"אז תראי הכל.. את בטח רוצה לראות את זה כמו בסרט... סרט אפל כזה..." — היא חייכה, ואדוני בדיוק חזר לחדר.

הוא הביא לי נשיקה רעבה וניגש אליה. אני התמקמתי בצד, כך שתהיה לי זווית ראיה טובה והרגשתי איך הסקרנות שלי מתחילה להתחלף בחרמנות חמימה. 

— "אתה קודם כל משלם"— היא אמרה לו.

הוא הוציא כסף והוריד את הבגדים. היא לקחה אותו למיטה, השכיבה, הסתכלה שוב עליי: 

—"אז היא רוצה לראות הכל..." ובלי לסיים את המשפט התחילה למצוץ לו. 

ראיתי שזה נעים לו, שהוא בעונג תופס את הראש שלה ומצמיד אותו חזק אליו, כמו שהוא עושה כשאני מוצצת לו. הסתכלתי בתשומת לב רבה מה בדיוק ואיך היא עושה. איך היא עוצרת מדי פעם כדי לראות את התגובות שלו... איך היא שואלת אותו אם בא לו שהיא תלקק לו את התחת.. ובלי לשים לב אני כבר מלטפת את הגוף שלי מעל הבגדים וכשאני רואה את הגירוי של אדוני עולה פתאום אני משחררת גניחות קלות כאילו אני נמצאת שם עכשיו במקומו.

"בואי תביאי לי נשיקה"— הוא אמר לי.

אני התקרבתי אליהם, תוך כדי שאלווירה ממשיכה לאכול לו את התחת אני נישקתי אותו ושמעתי את הגניחה שהיא שחררה לפתע. 

אחרי שנישקתי אותו, שוב התרחקתי מהם, הפעם נשארתי קרובה למיטה ויכולתי לראות את הכל מלמעלה. המשכתי להיות מהופנטת לעונג שהיא מביאה לו, לגעת בגוף שלי ולגנוח קלות. 

—"אולי אתה רוצה לזיין אותה בזמן שאני מענגת אותך" — היא שאלה את אדוני ושניהם הסתכלו עלי. 

—"תורידי את הבגדים ובואי לכאן" אמר לי אדוני בחיוך. 

אחרי ששלושת השכבות של הבגדים היו כבר על הרצפה (בכל זאת, חורף באירופה) אני ניגשתי לאדוני מקדימה, כשאלווירה מחבקת אותו מאחור. התחלתי לנשק אותו, ללטף לו את החזה ונשכבתי מולו. ידעתי שכמו היא שם למען הסיפוק שלו, גם אני... 

הוא נכנס בי במכה והתחיל לזיין את החור שלו כשהיא ממשיכה ללקק לו את התחת. לראות את שלושתנו במראות שליד המיטה, באור כחול—סגול הזה, פתאום הרגיש לי שזה לא קורה איתי ואני ממשיכה לראות סרט. סרט מגרה, אירוטי ומאד מציאותי. לא היה בזה שוב דבר מלאכותי ותחושת over—acting כמו שלרוב מרגישים בסרטי פורנו. 

—"רוצה לזיין אותה מאחור כשאני מזיינת אותך?" היא שוב שאלה אותו.

בתשובה אדוני יצא ממני, סובב אותי עם הפנים למראה ונכנס בי מאחור. היא התחילה להרחיב לו את התחת עם האצבע תוך כדי שהוא משתמש בחור שלו. אני כבר ריחפתי, לא באמת נוכחתי, הייתי דבוקה עם המבט במראות ופשוט שטתי על גל החרמנות שהציף את החדר. ההבנה ששתינו שם כדי לענג אותו יצרה בינינו חיבור, הרגשתי אותה דרכו... במראה צדדית ראיתי אותה עוצרת, שמה את הידיים שלה על התחת שלי כדי להרחיב את החור שלי כמה שיותר עבור אדוני ומסתכלת בתאווה על החיבור שלנו, על התנועות הזין שלו בתוכי. אדוני הגביר קצב, בחדר היה אפשר לשמוע את הגניחות של שנינו בזמן שהיא המשיכה להתבונן באקט שלנו ולענג אותו עם אצבע בתחת שלו וכשהוא גמר שתינו חייכנו אחת לשנייה דרך המראה.

—"היא לא גמרה" אמרה אלווירה לאדוני.

—"זה בסדר" ענינו שנינו בקול אחד עם חיוך ובהבנה ברורה שלא לכבודי התכנסנו פה.

—"היא תקבל את שלה בבית, אל תדאגי" אמר לה אדוני והלך לשטוף את עצמו.

—"כמה זמן אתם ביחד? אתם מאוהבים?" היא שאלה אותי כשהוא יצא.

—"קצת יותר מחצי שנה וכן, אנחנו אוהבים" עניתי תוך כדי שאני מסדרת את עצמי.

—"אתם זוג מאד מיוחד ואת אשה מאד מודעת, יקירה.. ותודה לך, בשבילי זה היה משהו מאד מיוחד" היא אמרה בקול טיפה מתבייש.

אני התקרבתי אליה והבאתי לה חיבוק.

כשאדוני חזר, התחלנו להתלבש ולקשקש איתה על אה ודה... ביציאה חיבקנו אותה עוד הפעם ויצאנו מתוך הסרט כחול—סגול אל הרחוב שמשי ומלא באנשים... מחויכים ומחוברים עוד יותר.

התחושה שהיינו בתוך סרט שצולם בטעם טוב עדיין מלווה אותי. ההבנה שלראות את אדוני מתענג מפינוקים של מישהו אחר מאד מגרה אותי השתרשה לה במוחי... ואלווירה. היא תישאר עוד הרבה זמן בראש שלי, הדמות העדינה, המתחשבת, הכנועה אך לא מהססת לשאול ולהוביל, כל כך סקסית — תלווה אותי כל פעם כשארצה או אצטרך להפוך לזונה עבור אדוני.

אה, ואל תדאגו לי, אני באמת קיבלתי את שלי אחרי זה במלון:)

מיקה האחת - יקירה, את כל כך מדהימה. את מאפשרת דבר שהוא לא מובן מאליו וההתמסרות הזאת מאוד מיוחדת בעיניי.
הפוסט לוהט ומחרמן ברמות על!
}{
לפני 8 שנים
SapioS​(אחרת){Rתיק} - תודה מיקה יקרה :)
כל זה אפשרי רק בזכות הקשר שלי ושל אדוני היקר. בו אני מרגישה בטוחה לאפשר את זה:)
וכן, הסיטואציה הייתה מאד מגרה ולוהטת, מקווה שהצלחתי להעביר לפחות עשירית ממנה במילים...
לפני 8 שנים
קרא לי מלכתי - פוסט מהמם כתבת.
ממש הרגשתי אותך שם.
כיף גדול לקרוא אותך
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י