בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פרצי BDSM בחיים + AI

הבלוג הזה הוא תכלס סוג של יומן בסגנון קמתי בבוקר וחשבתי על BDSM :-)

כולנו עסוקים בשיגרה, אולם מדי פעם אל תוך החיים מבליח פרץ BDSM, שהופך את היום למשהו אחר. רוב הפוסטים עומדים בפני עצמם, אין פה סיפור בהמשכים. אפשר לדלג ולקרוא רק מה שנראה מעניין. את הבלוג אני כותבת מאז 2004 עם כמה הפסקות ארוכות באמצע בהן פחות נכנסתי לכלוב. הוא התחיל לפני שזה הפך לטרנד וזכה לשבחים בעיתונות הכללית בעיקר כי פעם לכתוב בלוג היה דבר נדיר ועוד בלוג בדסמי. למעשה למיטב ידיעתי זה הבלוג הבדסמי העברי הראשון. לאחרונה התחלתי לשלב גם תמונות AI אז הוספתי לשם הבלוג.
* רצוי להצטרף למעקב על מנת לקבל התראה אדומה בכל פעם שעולה פוסט חדש. מבטיחה שיהיה קצרצר. אני שונאת חפירות.
** כל התמונות בפרופיל ובבלוג הן שלי או של הנעליים שלי (למעט מקרים בודדים בהם נכתב שהתמונה היא אילוסטרציה מבנק או בינה מלאכותית).
*** אני רואה שיש לי מלא צפיות אז תגיבו גם ראבק!
**** על פוסטים בבלוג יש להגיב בבלוג - לא בהודעה פרטית! ואשמח להתייחס.
לפני 19 שנים. 14 בפברואר 2005 בשעה 17:33

השבוע הוקרן בערוץ הסרטים של YES (תודה לכם על טלוויזיה רב ערוצית) הסרט "בוגדת" Unfaithful, בבימויו של אדריאן לין ובכיכובו של ריצ'רד גיר.

הסרט מגולל את סיפורם של זוג נשוי (ריצ'רד גיר ודיאן ליין) עם ילד מקסים (שקט מדי לטעמי), אשר חיי הזוגיות שלהם מופרעים לפתע על ידי כוסון על הורס המפתח רומן עם האישה(הכוסון, אוליביה מרטינז שמוכיח שגם אם נראים כמו ריצ'ארד גיר עדיין אשתך יכולה לבגוד בך עם מישהו).

באחד מרגעי הסרט ניתן ליהנות מהבלחת BDSM מטריפה, כאשר בפעם הראשונה שהאישה נכנסת למיטה עם הכוסון החדש, היא ממלמלת במבוכה "אני לא יודעת מה לעשות" וגם "אף פעם לא עשיתי את זה" והוא שובר את הקרח ואומר לה hit me (הכי אותי).

היא מכה בו בלי לרחם, סטירות מצלצלות, נשיכות ואז נשבר הקרח והם ממשיכים למשגל סוער אך ונילי למדי ומשאירים אותי בציפייה לעוד קצת BDSM אך לשווא... מה שבהחלט הופך את הקטע להבלחה!

נרמס - אם בקולנוע מדובר,יש אינסוווווף הבלחות כאלה בסרטים,כל כך הרבה שאני כבר לא זוכר כמה...

דוגמא קטנה אבל אדירה - סלמה הייק בסרט "FROM DUSK TILL DWAN" כל הדמות שלה שם ובעיקר מה שהיא מעוללת שם לג'ורג' קלוני והנאום שהיא נותנת לו בזמן שהיא דורכת לו על החזה כשידיה על המותניים אחרי שהיא מעיפה לו אגרוף שמעיף אותו למרחק 7 מטר באוויר שהוא נוחת בסופו חצי מעולף על הרצפה... ולפני כן לקוונטין טרנטינו... פשוט מדהימה לגמרי... התאהבתי בה אז קשות בגלל הדמות ההיא :)
(SANTANICO PANDEMONIUM היה שמה )
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י