ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 8 שנים. 9 בינואר 2016 בשעה 12:55

אתמול הלכתי לעשות בדיקות במכון רפואי בהילטון תל אביב, עבור ביטוח אובדן כושר עבודה. בבדיקה ראשונית התגלה אצלי דופק 99. מוזר לאור העובדה שאני ספורטאי. בבדיקה במאמץ, הדופק עלה מאד לאט, אבל גם ירד מאד לאט. אני צריך לחזור למשטר אימונים. בפעם הקודמת סירבו לעשות לי ביטוח בגין המצאות חלבונים בדם. למרות שעידכנתי אותם שאני במשטר אימונים מאומצים לתריאטלון, ברור וידוע שבאימונים כאלה יש המצאות חלבונים מהתפרקות רקמות בשרירים, הם סרבו לבטח אותי. עקב כך הגעתי הפעם עם חשש מהבדיקה וחודש שלם לא התאמנתי לפניה.

בבדיקה הסתבר שהתנמכתי לגובה 178, שזה 4 ס"מ פחות מהגובה שהכרתי. הרופא אמר לי שמתנמכים ב 3-4 ס"מ וזה נורמלי. דווקא אהבתי את הגובה המקורי שלי. לאחר כמה דקות אצל הרופא, הוא ביקש לבדוק לי את הערמונית והכניס לי לתחת אצבע עם ווזילין. הזוי משהו. בבדיקה של הערמונית, הכבד, הטחול, קילה, ביצים וזין, אמר ששום איבר לא מוגדל ושהכל מצויין. דווקא חששתי קצת מהכבד לאור העובדה שאני שותה יותר מדי אלכוהול. יצא מצויין.

לאחר הבדיקה צילצלתי לבן הגדול שלי והצעתי לו ללכת לאכול ארוחת בוקר עם חברה שלו, באותו מקום שבו היינו בפיגוע בשישי שעבר. לא באמת היה לי זמן לארוחת בוקר, אבל זו היתה אמירה משעשעת. לאחר כשעתיים הבן שלי התקשר ואמר לי שכל תל אביב מפוצצת שוטרים ושיש התראה חמה על אפשרות לפיגוע בתל אביב. חרבאנה המצב הזה.

שני הגוזלים אצלי בבית וכנראה גם הגדול וחברה שלו יגיעו יותר מאוחר לארוחת אחרי הצהריים של פויקה ששמתי על האש. צלי כתף, גולש, עצמות עגל, גריסים, תפוחי אדמה, בטטות, בצל, שום, גזרים, קישקה, פלפלים חריפים, ביצים ותבלינים. (תמונה מצורפת). מגניב לאכול פוייקה עם כל הגוזלים, בבית חם, כאשר בחוץ יש מזג אוויר שכזה.

שבת שלום לכל קוראי הנאמנים ושיהיה לנו בתאבון.

 

מתוקף אישיותה - מתי לבוא?:) רק שואלת
לפני 8 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחח }{
לפני 8 שנים
Solariss{blackouger} - בתיאבון }{
לפני 8 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה נשמה }{
לפני 8 שנים
אביב נעורים - צריך 5 ימי מנוחה והבדיקות יוצאות תקינות.
לפני 8 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוך הבא לבלוגי אביב נעורים. לא לקחתי סיכונים. תודה.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י