אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 29 באוגוסט 2006 בשעה 9:19

הכרתי מישהי באתר הכרויות וונילי. שוחחתי בגילוי לב, על נושא הבדסם בו אני עוסק. לאחר כמה שיחות מסנגר, קיבלתי ממנה היום בבוקר את המכתב הבא. חושב שיכול לעניין להביא אותו לפה. מפרסם אותו בהסכמתה.

אתה בודאי מתפלא למה אני כותבת לך. ראשית מפני שהשיחה בינינו אתמול טרדה את מנוחתי עד שהלכתי לישון , ושנית מפני שקל לי לכתוב.

אני לא מתכוונת להיות הפסיכולוגית שלך, אבל ברור לי שיש לך בעיה. אל תקפוץ ותגיד בטח, הכי קל להגיד שזו בעיה, זה לא מה שאני מתכוונת אליו במילה בעיה. תמשיך לקרוא.

ברור לחלוטין שהמשחק הזה שלך בא על רקע של הילדות (יחסים במשפחה) אבל אין לי כל עניין להיכנס לזה.אם תרצה, ולדעתי כדאי לברר, תבין לבד מאיפה זה בא.

אתה אמרת שאני צריכה לטפל בעצמי ואני מחזירה לך באותה מטבע. אתה צריך לטפל בעצמך משתי סיבות:
1. יש בעיסוק הזה שלך משום סטייה. שוב, אל תקפוץ, סטייה מתפרשת אצלי על דרך הנדירות ודרך מספר המופעים ללא כל קונוטציה שלילית, ואני אסביר.
- נדירות מספר העוסקים בדבר. ישנם רבים כאלה אך לא כולם. זה קל.
- מספר המופעים זה קצת יותר קשה, אבל לא ממש, לרחוץ ידיים זה דבר טוב ובריא. ברגע שאדם רוחץ ידיים כל 10 שניות, זה סטייה. ההקבלה ברורה, לשחק משחקי מין זה יכול להיות מאד נחמד. ברגע שזה עובר להיות מרכז הכובד ועניין מרכזי בחיים, זה הופך את העניין לחריגה. להסטת מרכז הכובד, ממרכז העיגול אצל אדם מאוזן לכיוון ההיקף יוצר חוסר איזון. (כך אני מדמיינת איזון- זה מה שאני רואה כשאני חושבת על עצמי למשל. כמה אני רחוקה בעניין מסוים ממרכז המעגל הדמיוני שלי).

2. אנרגיה- יש מאזן אנרגיה בטבע. כל דבר שאנחנו עושים יש לו מחיר באנרגיה. אנחנו מזיעים, הגוף מתקרר, החום מהמים עובר לאדמה וכן הלאה. גם פה ההקבלה היא שנראה לי שהעיסוק הזה שלך גובה מחיר שאתה תצטרך לשלם, או כבר משלם. נראה לי שאין להתפלא על כך שאתה עובד מהבית, ובודאי שנדרש ממך לשלם מחיר, גם אם תכחיש בעקבות זה. למשל, אתה מפספס הזדמנות, להכיר אותי, רק בגלל שאני לא מתלהבת מיחסי מין שיש בהם אלמנטים של השפלה (סתם, זו כמובן לא דוגמה להפסד גדול, אבל בהחלט יש פספוס).

אז זהו, יש לי עוד המון מה להגיד, והייתי גם אומרת, אם זה לא היה בכתיבה דרך מסנג'ר. אני באמת לא מנסה לזרוק את עצמי עליך, האמת רחוקה מכך, אבל זה ישב לי בבטן מאתמול.


כבוד

אני מוסיף פה פיסקה, לאחר הפרסום.
יש לנו, העוסקים בעולם האפל הזה, נטייה לראות אנשים שמזלזלים בעולמנו, כאטומים. לדעתי, יש בנו חריגות, והקושי להתבונן נכוחה בעוסקים בעולם הזה, יש בו גם בעייתיות.
אני מפציר בקוראים בפוסט זה, לקרוא שוב את שכתבה. אני לפחות, מצאתי בו גם דברי טעם.
תחשבו על זה.

כמהה לאהבתך - מה? אנחנו סוטים וסוטות?
לא ידעתי (-:
לפני 17 שנים
זאלופון​(שולט) - לא עלה בדעתה המקובעת שההגדרה ל"איזון" בריא היא לאו דווקא ההגדרה הסובייקטיבית שלה?

את המחיר שהיא ניסתה לזרוק בפרצופך היא זו שמשלמת. על סגירות המחשבה שלה.

יפה ש"ברור" לה שזה בא מהילדות. כמובן, הרי אלפי מחקרים מוכיחים זאת. וגם הומוסקסואלים הם כאלה כי הלבישו אותם בבגדים של בנות. ברור, לא?

סתם אטומת מחשבה עם יכולת ניסוח לא רעה. אתה לא מפסיד כלום. אם תרצה לנטות לה חסד, ספר לה שלא באמת מתעוורים מאוננות.
לפני 17 שנים
electro-z - אולי לא מתעוורים אבל צומחות לך שערות על כף היד :)
לפני 17 שנים
זאלופון​(שולט) - זה לא סותר :-)
לפחות אתה לא רואה את השערות שצמחו על כף ידך...

צ'יטה, לגבי הפיסקה שהוספת: אין צורך לחפש דברי טעם היכן שהם אינם. ברור להפליא שהאשה באה עם דיעות קדומות (זה רע וזה מגיע מהילדות) שהן אקסיומה עבורה, ואז היא מנסה להמציא סיבות מדוע זה רע (כלומר היא קודם מחליטה על המסקנה ואז מנסה למצוא לה צידוקים). הנימוקים שהיא הביאה מגוחכים: ה"איזון" שלה, שהיא נכשלת לראות שהוא סובייקטיבי (מה גם שמי אמר שאם אתה אוהב בדסמ אתה בהכרח עושה את זה 24 פעמים ביום?), וה"מחיר" האנרגטי שאתה משלם לכאורה - טענה שאינה קשורה לכלום למעשה ואין לה משמעות אמיתית. אני מאמין שאתה מחבב ומכבד את הבחורה על סמך שיחותיך עמה, אבל במכתב שהבאת אין שום טיעון שמחזיק מים. רק אידאולוגיה דמגוגית של אשה צרת מוחין הממהרת לתייג את כל מה שלא דומה לה ולא נראה בעיניה כ"בעיה".
לפני 17 שנים
Lady Izadora​(שולטת){השד} - ואני שואלת האם הומוסקסואל בחלק מהשבוע זה איזון נכון ? וזה שבכול ימי השבוע זאת סטייה?
אין ספק שאיזון זה דבר חשוב אבל הוא לחלוטין סובייקטיבי .אדם שרוחץ ידיים בתדירות גבוהה הוא קומפולסיבי.אדם שבוחר לנהל מערכת יחסים בדסמית
זאת העדפה וגם אם מקורה בילדות כזאת או אחרת.
}{}{
לפני 17 שנים
Succubus​(אחרת) - סליחה שניה: פחחחחחח.

חוץ מהפסיכולוגיה בגרוש, הייתי רוצה לומר שלקחת קבוצת ענק (כי אולי אנחנו מיעוט, אבל אנחנו מיעוט נורא גדול) של בני אדם, ולהתייחס אליה כאילו כולם אותו דבר, זה לא רק מתנשא, זה גם מטומטם. מטומטם במילים גבוהות, אבל מטומטם.
יש אנשי בדס"ם עם בעיה. יש ונילים עם בעיה. יש אנשי בדס"ם בריאים ומאוזנים. יש ונילים בריאים ומאוזנים.
במקומך הייתי נעלבת שזותי עושה לך ניתוח פסיכולוגי ואומרת לך שאתה דפוק, אתה יודע. אנ'לא יודעת, אולי אלה הפכו להיות הנימוסים המקובלים בחברה הוונילית בשנים האחרונות, לא בדקתי, אבל זה לא נשמע לי ממש מנומס.

נשמע לי שיש לבחורה איזושהי בעיה רצינית עם הרעיון של בדס"ם, אולי איזה אישו עם שליטה שנסחב איתה מהילדות, אם היא נכנסה לקטע כל כך מתגונן ואובססיבי איתו עד שזה "טרד את מנוחתה" ו"ישב לה בבטן" ברמה כזאת שהיא הייתה חייבת להסביר לך למה אתה דפוק.

(כן, ברור שהפסקה האחרונה שלי הייתה פרודיה.)
לפני 17 שנים
huan - הממ מעניין מה היא חושבת על כל אותם אנשים וונילים ההופכים את הסקס למרכז החיים שלהם,הגולשים כל היום באתרי הכרויות ובפאבים בניסיון להשיג זיון...האם בעינה גם הם סוטים עם ילדות עשוקה או רק האלה מבניהם שמתעסקים בבדסמ?או אולי אותם אנשים מהוללים ההופכים את העבודה למרכז חייהם?
ובקשר למחיר....תשמע,אני אישית לא משלם מחיר על ה"סטייה" שלי ואלה שכן משלמים אותו רק בגלל אנשים כמוהה הרואים בהם סוטים והגורמים להם לחשוב שיש להם בעיות מעבר לכמובן הבולזיט הניו אייגים של מאזניי אנרגיה בכל הקשור לפעולות חברתיות.
לפני 17 שנים
פוקה​(שולטת){CB} - נו שויין......
לפני 17 שנים
אילנה 78​(מתחלפת) - כנירא שהבחוחרה מתעיינת בך אם לא, לא הייתה משקיעה כל כך הרבה אנרגיה בניסוח מכתב כזה...

כל אחד והסטיה שלו....
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י