לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 25 בינואר 2016 בשעה 13:08

אנחנו קובעים מפגש בצימר דיסקרטי. אני מזמין את החדר לשש שעות לפי ההוראות שלך.

אני מגיע בדיוק בשעה שקבעת. אני נכנס פנימה ורואה שאני לבד. אני ממתין בציפיה ואחרי שתי דקות נכנס בחור לחדר. אני מנסה להסביר לו שהוא לא בחדר הנכון והוא משתיק אותי. הוא מסביר לי שהוא נמצא פה בשליחות שלך. אני מופתע.

הטלפון שלי מצפצף ואני רואה הודעה ממך: "תעשה בדיוק מה שהוא אומר". הוא מצווה עלי להתפשט ולשכב על המיטה, הוא מוציא כיסוי עיניים ומכסה לי את העיניים. אחר כך הוא לוקח זוג אזיקים ומחבר לידיים שלי ואז מחבר אותם לשתי טבעות ברזל שנמצאות בשני צידי המיטה מעל הראש. אני מנסה ומבין שאין לי סיכוי להשתחרר. "תחכה כאן עד שהמלכה תגיע" הוא אומר לי ואני שומע את הצעדים שלו מתרחקים, הדלת נפתחת ונסגרת ואת קול הנעילה שלה. 

אני שוכב חסר אונים לבד בחדר, ללא תחושת זמן, הציפיה גורמת לזין שלי להזדקר. אני ממתין לך. הדקות עוברות ועוברות, את לוקחת לך את הזמן. בשלב מסויים אני מתחיל לנמנם קצת. אני מתעורר, עדיין קשור למיטה, מנסה לנחש כמה זמן עבר, שעה? שעתיים? אולי יותר? הזמן ממשיך לעבור ותחושת חוסר האונים שלי מתפשטת. מה קורה? מה יקרה?

פתאום נפתחת הדלת, אני שומע צעדים. "שלום" את אומרת ואני מחייך ונרגע לדעת שאת פה, לא אכפת כמה זמן אני כבר מחכה. לפני שאני אומר משהו את אומרת שאת לא רוצה לשמוע מילה ממני. "אני רק רוצה להוריד את הבגדים קודם, אני אוהבת להרגיש את האויר על העור שלי" אני כל כך רוצה אבל לא יכול לראות כלום.

את מתיישבת על המיטה ומעבירה את ידך על גופי. מצמררת אותי. את מתיישבת על פני, "תלקק אותי" הלשון שלי מתחילה ללקק אותך. הרטיבות שלך  מטפטפת עלי. את נעה על פני ומגבירה את הקצב, אני מלקק ושותה אותך ואת ממשיכה להגביר את הקצב. תופסת את הראש שלי ומצמידה אותו אלייך, את מתחילה לגנוח, לאט לאט הקצב מתגבר והגניחות שלך איתו. את ממשיכה עוד ועוד עד שאת מתפוצצת עלי, הרטיבות שלך ממלאה אותי, שוטפת את פני במיצים שלך, משאירה אותי רטוב לגמרי.

את יורדת ממני. אני שומע אותך מתלבשת. "יופי כלבון, ליקקת יפה. עוד שעתיים הבחור יבוא לשחרר אותך" ואז יוצאת ונועלת את הדלת אחריך משאירה אותי עדיין חסר אונים ורטוב ממך.

מיקה האחת - נהדר ומחרמן!
לפני 8 שנים
John snow - לאחת והיחידה }{
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י