שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

My Story

כשמו כן הוא, הסיפור שלי.
לא הגעתי ליצור אויבים, באתי לספר.
לפני 8 שנים. 4 בפברואר 2016 בשעה 16:46

התמודדתי בחיי עם אנשים ששונאים אותי. ״התמודדתי״, רוב האנשים שניהלתי איתם קשר שהוא מעבר להיכרות בסיסית כנראה שונאים אותי או לפחות לא אוהבים אותי כי איכשהו השתמשתי בהם. על פניו, אני נראה גבר דיי בסדר, אין בי משהו שונה כלפי חוץ, הבעיה של אנשים איתי מתחילה כשאני מזהה משהו שאני יכול להשיג מהם בשבילי ואז אוטומטית יש להם מטרה על הגב וכשיש מטרה, אני אף פעם לא מפספס. אף פעם.


ועכשיו יש אותה, אחת היחידות שבאמת יודעת שאני מקולקל, היא לא מאלה שיודעים שאני בן אדם רע, זה כל מי שמכיר אותי קצת יודע. היא יודעת גם את הסיבה לזה וזה לא מפחיד אותה. לפחות היא לא מראה שזה מפחיד אותה. אמרתי לה לברוח, אמרתי לה שהיא תפגע מכל השטות הזו אבל היא בשלה. ״אני לא מאמינה שתפגע בי״. וזה מוזר. אתמול הגדרתי את הקשר שלנו כ״קשר ניצול הדדי״ היא בהתחלה הסתייגה ואז התרצתה, לא לפני שהוסיפה גבולות. שאני לא פוגע בה ומכבד. הסכמתי.

אין לי דחף לפגוע בה, לא כרגע לפחות. אני חושב שזה שהיא יודעת שאני מקולקל ועדיין נשארת באיזור קצת חוסם לי את זה. או לפחות גורם למספיק בלאגן במוח ומערפל את הצורך לנצל, לקחת ולהרוס. אני חושב שגם אם אפגע בה היא רק ׳תחטוף מכה בכנף׳, היא חזקה, מאוד. היא אמיצה. מאוד. וגם טיפשה.

 

אולי לא אפגש איתה, אולי אפגש איתה רק לקפה, אולי אפגש איתה לקפה ואז אזיין אותה, אולי אפגש איתה לקפה, אזיין אותה ואז ארצה לראות אותה שוב. לא יודע.
לא משנה לי.
נעים לי גם ככה.
לא, לא כמו שנעים לכם, נעים לי רציונאלית, נכון לי חברת אמת אחת מתוך כל כך הרבה אוייבים. נכון לי אחת שאני אומר לה שאני חושב שבני אנוש מטומטמים כי אני לא מצליח להבין למה שאנשים יבכו ואז היא תסביר לי רציונאלית כאילו אני ילד מטומטם ותיתן לי אנלוגיה לעולם שלי ותנסה לסדר לי את זה בראש.

ואני מכיר כבר את מה שהיא אומרת לי, לפעמים אני יודע מה היא תגיד לפני שהיא אומרת בכלל. ועדיין.
נעים לי לשמוע אותה אומרת את זה.
נכון לי.

 

שאלת אותי מה אני חושב עלייך.
הנה.

Lola' - מתישהו
היא תתאהב ואתה תאבד עניין לחלוטין.
לפני 8 שנים
My Story - אולי, כנראה.
לפני 8 שנים
My Story - הכנראה זה על האיבוד עניין.
אני לא חושב שהיא תתאהב.
לפני 8 שנים
Lola' - אולי כן
אולי לא

מה שבטוח זה איבוד העניין.
לפני 8 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - במהלך חיי ובין חברותי ה"חכמות",נתקלתי בלא מעט סיטואציות דומות.הן ניסו לתקן אחרים מה שמבחנתי בלתי אפשרי,והיא הולכת איתך על חוט דק,למה?כי אתה כנה באמת משלך מכדי להאכיל אותה זיבולי שכל .אתה אומר אני מקולל,אתה לא,אתה לא היחיד שלא יודע לבכות ולהביע רגש,לדעתי הרצון של הכיבוש שלך זה סוג של נחמה לאי היכולות האחרות שבך.

יום אחד תפגוש באישה חזקה ממך,אחת שלמרות כל המיניפולציות שלך,תדע עדיין להתמודד איתך,אתה רוצה רק לא יודע איך להכיל דבר שכזה.

בקיצור בהצלחה,הייתי שמחה לקרוא איזו פוסט מפתיע שלך
לפני 8 שנים
My Story - כל העניין כאן זה שהיא לא מנסה לתקן, היא מבינה שזה המצב, זה נטו מה שיש. אני מכיר את הבנות שחושבות שהן יצליחו לתקן את העולם, אני לא מסתובב איתן. ברור לי שאני לא היחיד שלא יכול להרגיש (בקשר להבעה- אין לי בעיה להביע זיוף), אני אפתיע אותך - יש גם אנשים יותר גרועים ממני, אבל, אני חי את החיים שלי - לא שלהם.

אני בחיים לא אפגוש אישה או גבר חזקים ממני, לא מאמין בזה.

תודה על התגובה שלך.
לפני 8 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - לעולם אל תגיד לא...לחיים יש דרך להפתיע.זה שאתה שחקן בתאתרון שיצרת לעצמך לא אומר שאין בימאי טוב ממך.חחחח.תחשוב על זה.ואני נהנת לקרוא אותך אגב
לפני 8 שנים
My Story - אני אחשוב. תודה.
לפני 8 שנים
2birds​(נשלטת) - נשלטת ככל שאהיה----המינופלציות האלה לא היו עובדות עליי
לפני 8 שנים
My Story -
א. אני בטוח שיש מניפולציות שעבדו עלייך ואת פשוט עדיין לא יודעת שהן היו מניפולציות.
ב. אין כאן שום עניין של מניפולציה, לא כרגע לפחות.
ג. את מוזמנת בהודעה לתגובה הזאת להשאיר אזהרה מפורטת לבחורה המדוברת ולהסביר לה את המניפולציה שלדעתך אני עושה או מנסה לעשות. אל תשאירי אותה לבד, ערבות הדדית וזה.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י