בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 22 בפברואר 2016 בשעה 14:42

את נכנסת לחדר אחרי. 

לובשת מכנס צמוד וחולצה לבנה. נועלת מגפים עם עקב נמוך. אני מביט בך. אני מתקרב אלייך ונעמד צמוד. תופס אותך בשתי ידי ומחבק אותך.  מצמיד אותך אלי, השפתיים שלך נצמדות לשלי, הלשון שלך חוקרת אותי. 

אני מעביר את ידי על גופך, מצמיד אותך הכי קרוב שאני יכול. את פותחת לאט לאט את החולצה שלי ומורידה אותה ממני. מהר מאוד גם המכנס והתחתון מוצאים את מקומם על הריצפה. אני עומד חשוף מולך. צמוד אלייך אבל אני רואה איך את בוחנת אותי מכף רגל ועד ראש. 

אני מושיט יד אל חולצתך ואת עוצרת אותי. מובילה אותי אל המיטה. לוקחת יד אחת ואוזקת אותה לראש המיטה, אחריה היד השניה. את מתיישבת עלי ועושה תנועה כאילו מסירה את החולצה אבל עוצרת. לוקחת את כיסוי העיניים ומכסה את עיניי. את נושקת לי ואז מורידה את הבגדים. אני שומע את הבד נוחת לאיטו על הריצפה. את נכשבת עלי. אני מרגיש את העור הרך שלך נצמד אלי. שדייך נמעכות על חזי. את נושקת לי. 

את יודעת כמה אני רוצה לראות אותך אבל את מונעת ממני. את רוצה שאני ארגיש אותך. שאתמקד בתחושות שלי, להרגיש אותך, לטעום אותך. את מגרה אותי ומלטפת את את הזין שלי שזקור למענך. את נרטבת. את מתיישבת ונותנת ללשון שלי לענג אותך, לפה שלי לשתות אותך.

את ממשיכה עוד עד שאת מגורה ואז מתיישבת עליו. משתמשת בו לסיפוקך, לא מפסיקה עד שאת מקבלת את רצונך ורק אז נותנת לי להתפוצץ בתוכך. 

שנינו מסדירים נשימה. את יורדת ממני ומכינה לך קפה. מתיישבת על הכורסא מול המיטה עם קפה. אני על המיטה קשור. את מביטה בי שוכב חשוף מולך. מביטה על גופך העירום ויודעת כמה הייתי רוצה לראות אותו עכשיו.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י