סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 25 בפברואר 2016 בשעה 19:24

אני רוצה אותך, אתה הקינוח שלי. הוא יהיה המנה הראשונה והעיקרית, גם השתייה אבל הקינוח זה תמיד אתה.

הוא מגיע תמיד חרמן ומגורה, כמו בכל מנה ראשונה הוא לא רוצה לתת לי לחכות הרבה, מקלף אותי מיד מכל השכבות, טועם אותי בתאווה, מורעב, רוצה להרגיע את הרעב בלי לחכות יותר מדי.  הוא משכיב אותי ומכניס את הזין הזקור שלו לתוכי, חזק, מהר, להרגיש אותי, להנות מהטעם. אבל כמו מנה ראשונה היא קטנה ונגמרת מהר. הוא משחרר את הנוזל הלבן, נרגע, עכשיו אפשר לחכות למנה העיקרית בסבלנות. 

המנה העיקרית מתבשלת לאט, לוקח זמן עד שהיא מוכנה, בינתים יש זמן לדבר, להתחמם ולחמם. שהוא מתחמם ומזדקר מחדש זה הזמן לעיקרית, הוא אוהב להתענג עליה כמו שצריך,. מנה גדולה לקחת בביסים גדולים. הוא יורד לי, אוכל אותי למטה, מרטיב אותי, הוא עושה את בהנאה גדולה, לא מוותר על שום טיפה ואז הוא נשכב ואני מכניסה את הזין שלו לפה שלי, זאת השתייה שלי, לענג אותו, לבלוע אותו. ואז אנחנו מגיעים לאוכל, הוא מעלי,מתחתי, לצידי, מקדימה ומאחור אבל כל הזמן בתוכי, מזיין אותי חזק, באדיקות, לא מוותר על כלום, מענג כל חלק בי, עוד ועוד כאילו אף פעם לא ישבע עד שבסוף הוא ישפריץ את אונו עלי.

ואז נסיים ונתקלח (אולי עם עוד מנה קטנה), נשתה קפה והוא יצא לדרכו אל תוך הלילה ואז אני אבוא אלייך, הקינוח שלי, הממתק הפרטי שלי, אני ארצה אותך בתוכי, להרגיש אותך בי, שתיכנס בדיוק איפה שהוא היה.

כמו בכל ארוחה טובה, גם עם המנה העיקרית הייתה מדהימה, הקינוח זה הטעם שנשאר, הטעם שאיתו אתה הולך הביתה ואני רוצה ללכת לישון עם הטעם שלך......


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י