לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 21 במרץ 2016 בשעה 13:58

"יש לי כמה משימות לעשות בבית" אמרתי לך. 

"איזה?" 

"כלים, כביסה, ריצפה"

"אתה שם את הכלובון, לובש חוטיני בלבד. אחרי חצי שעה תכניס את המחרוזת לתחת. ככה תמשיך עד שתסיים הכל ורק אז יש לך אישור להוריד את הכלובון ןללכת למקלחת ולגמור"

שמתי את הכלובון והחוטיני והתחלתי לעבוד. הכיור היה מלא כלים והתחלתי לשטוף, היה קצת קריר בבוקר אז מאוד נהנתי מהמים החמים. הסתכלתי על הזין שלי שהחוטיני בקושי כיסה את הכלובון שהחזיק אותו. סיימתי את הכלים אחרי עשרים דקות וניגשתי לשים מכונה. הפרדתי צבעים והכנסתי למכונה והפעלתי.

ראיתי שעברה כבר חצי שעה והגיע הזמן להוסיף את המחרוזת,  שימנתי קצת את החור ודחפתי אותה לתוך התחת שלי, כדור אחר כדור נעלמו לתוך החור שלי. לקחתי את הסל של הכביסה והתחלתי לקפל. הזין שלי נעול, מחרוזת נעוצה בתחת שלי ואני מקפל את הכביסה.

עברה עוד חצי שעה וערמת הכביסה הפכה לכמה ערימות מקופלות לפי סוגים והיו בדרכן לארון. אז נשארה משימה אחרונה, שטיפת ריצפה.  אני מטאטא את הריצפה ואחרי מכין את המגב ושופך מים וסבון ריצפה על הכל, מעביר את הסמרטוט על כל הריצפה, אני כבר מזמן לא מרגיש את הקור. עובר עם המגב ומוריד את המים, מרגיש כאילו את מביטה בי ובוחנת כל תנועה שלי.

אנימעביר שוב סמרטוט לייבש את הריצפה ורואה מספר מקומות שעדיין לא התייבשו, אני מוריד את הסמרטוט מהמגב ויורד על ארבע, מנגב את המקום ביד, מתקדם על ארבע למקום הבא ומנגב שם, לאט לאט אני מנגב כמעט את כל הריצפה על ארבע, התחת שלי מופנה למעלה עם קצה המחרוזת מבצבץ מתוכו, אני מסתכל על הזין שלי ואני רואה טיפטוף שיורד לו, אני מצלם ושולח תמונה שתראי מה את עושה לי. 

אני מסתכל על הריצפה הנקייה, עכשיו הגיע הזמן לחלק האחרון של המשימה, משחרר את הזין מהכלובון שלו והוא מיד מזדקר, כמה הייתי רוצה שתבואי לבדוק שהכל נקי כמו שצריך. אז אני נכנס למקלחת, נהנה מהמים החמים והנעימים, שולח יד ומשפשף את הזין הזקור, מדמיין אותך לידי עכשיו, מביטה בי, בוחנת אותי, רואה איך המחשבות עלייך גורמות לי להשפריץ זרם לבן וחם.

עכשיו הבית נקי.......

מיקה האחת - יורד על ארבע.
אהוב! }}{{
לפני 8 שנים
John snow - פעם הבאה אני אעשה פנלים.
}}{{
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י