סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

my kinky things

פנטזיות סיפורים וחוויות :)
לפני 8 שנים. 28 במרץ 2016 בשעה 21:11

זה התחיל כמו עוד ערב שגרתי, ישבנו אני ועוד כמה חברים בבר על דיזינגוף, בכלל תיכננו ללכת למסיבת פורים בויקי אבל משום מה הגענו שפסאדה, שתיתי מרדסו ואחרי כמה צייסרים של וויסקי חתכתי לבית.

בכלל חשבתי ללכת לישון אבל משום מה מצאתי את עצמי מתכתב עם נשלטת בצט, היא אמרה לי שבא לה לשלוט הערב ואם אני מוכן לבוא עכשיו כי בא לה לזיין עם סטרפאון, לא יודע למה, זה היה נראה לי קצת מוזר אבל זרמתי.

אחרי דקה היא התקשרה, נשמעה ממש מתוקה והתפתחה לה שיחה קינקית קולחת וזורמת, היא אמרה לי קדימה, לך של AMPM תביא לי משלוח מנות ובוא נלך ליפו לסטודיו.

כמובן שבעשה 2 בלילה אי אפשר למצא משלוח מנות אז עשיתי לה משהו בעצמי (שיצא הרבה יותר שווה מהקנוי) ותפסתי מונית אליה, היא חיכתה לי למטה ואני יוצא מהמנונית, בחורה יפייפיה ומהפנטת עם רגלים מושלמות שלא נגמרות, חטובה ופנים מהממות, היא עלתה למונית והמשכנו ליפו, בדרך שוחחנו מעט הבנתי שבכלל היא יותר שולטת וזה היה בול מה שחיפשתי.

 

הגענו לסטודיו מיד היא פקדה עלי להתפשט ולחכות לה על ארבע וכך עשיתי.

היא נשארה בחוטיני חזיה ועקבים וביקשה שאלביש לה את הסטרפאון 20 ס"מ וכך עשיתי, זה היה נראה כ"כ יפה מצד אחד ומצד שני קצת מפחיד אבל ממש אהבתי את מה שראיתי.

היא אמרה לי לעמוד על 4 והתחילה להצליף עם הקין, כל הצלפה זה היה כואב יותר והיא נהנתה יותר, ואני רק מלשמוע שהיא נהנת, הרגשתי כל כך טוב להיות הכלבלב שלה.

 

ואז היא חדרה אלי, בלי הודעה מוקדמת פשוט הכניסה את הכל והתחילה לזיין אותי בכל הכוח, בתחילה זה כאב אבל לאט לאט החור שלי התרגל לזין היפה שלה איך שהוא נכנס אלי והתחלתי לגנוח ולנבוח כמו כלבלב טוב, זה רק הדליק אותה יותר והיא זיינה אותי חזק יותר.

 

אחרי זה היא הוציאה אותו ואמרה לי למצוץ, תוך כדי שאני מוצץ אותו ומכניס אותו עמוק לגרון אני מעסה לה את הרגליים היפות והמדהימות, מיד לאחר מכן היא לקחה שוט והחלה להצליף בי שוב ועל כל מכה אני מודה לה ורוצה ומבקש עוד ועוד עד שהישבן שלי האדים היא נרגעה ואמרה שככה היא אוהבת אותי מקבל הכל באהבה :)

 

לאחר מכן נשכבתי על הגב והיא החלה לזיין אותי בשנית תוך כדי שאני מוצץ דילדו אחרי מספר דקות היא אמרה לי שהגיע הזמן לקינוח ועלי לשכב במקלחת עם הפה פתוח, היא נעמדה מעלי ונתנה לי לשתות את כל הטוב שיצא ממנה, כמובן שלא פספסתי שום טיפה.

 

תודה למלכה המהממת על סשן מושלם :)

Citizen​(שולט) - נראה שנהניתם
תעשו חיים (:
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י