אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 11 באפריל 2016 בשעה 8:53

השעה עשר בלילה. אנחנו נכנסים למיטה. היא מתפשטת ונשכבת על על המיטה. אני מיד מתפשט ונכנס אחריה.

האצבעות שלי נעות על עורה החשוף, מנשק את ישבנה. ויורד למטה לאורך הרגליים שלה. הלשון שלי חוקרת את הכוס שלה שהולך ונרטב. תוך כדי אנחנו מדברים עליו. היא אומרת כמה היא הייתה רוצה את הזין שלו עכשיו, איך היא הייתה מקבלת אותו עכשיו. כמה היא אוהבת את האורך שלו, שהיא יכולה להרגיש אותו עמוק עמוק בתוכה. אני מגורה, היא יודעת שזה מטריף אותי, הלשון שלי ממשיכה לענג אותה, המחשבות האלה מרטיבות אותה.

פתאום היא מקבלת הודעה לנייד. הוא כותב לה "היי". היא עונה לו. כמה התכתבויות קצרות והוא רושם לה: "אני אתקשר עוד שעה". אני ממשיך לענג אותה. היא הרי תחכה לשיחה שלו. 

אחרי מספר דקות היא קמה והולכת לסלון,  מכינה לעצמה קפה ולוקחת סיגריה והולכת לחדר השני. היא פותחת את החלון ומציתה את הסיגריה. קפה ביד אחת וסיגריה ביד שניה והשדיים חשופים מול החלון הפתוח, רוח נעימה נושבת דרך החלון הפתוח. אני נצמד אליה והיא אומרת לי להכניס לה את הזין. אני חודר אליה לכוס מאחור, מזיין אותה שהשדיים שלה בולטים החוצה דרך החלון הפתוח. בחוץ שקט, אין אנשים בחוץ אבל אולי מישהו מביט בנו דרך אחד החלונות החשוכים? אולי יש לנו קהל? המחשבה הזאת מגרה את שנינו. אחרי זה אנחנו עוברים למיטה וחוזרים לחלון. אני מגורה בטירוף אבל היא מזהירה אותי לא לגמור.

פתאום היא מושכת את עצמה החוצה. משאירה אותי מגורה, אני שואל אותה אם אני יכול לגמור והיא עונה שלא. "את יודעת שאני לא אצליח להפסיק לגעת בך כל הלילה", היא מחייכת, "הלילה אתה תישן פה בחדר הזה קשור".

אני פורש את הרצועות והיא קושרת אותי למיטה והולכת לחדר השינה. לא עוברות כמה דקות ואני משתחרר מהרצועות והולך אליה. היא רואה אותי ומבינה שהקשירה לא הייתה מספיק חזקה. אני חוזר לחדר השני ופתאום היא נכנסת ומסמנת להיות בשקט. היא מדברת איתו בטלפון. נשכבת על המיטה, אני מוצץ לה את הפיטמות, עובר לתחת שלה ומשם לכוס. השילוב בין השיחה איתו והלשון שלי מגרה אותה בטירוף, רטיבות מתחילה להצטבר. אחרי כמה דקות הוא אומר לה שהוא יחזור אליה עוד כמה דקות. 

היא כל כך מגורה והיא אומרת לי לזיין אותה, אני משכיב אותה על הגב ומזיין אותה בכוח, אחרי זה היא נעמדת על ארבע ואני מזיין את הכוס הרטוב שלה מאחור, אני מזיין אותה חזק, מושך לה בשיער, היא מוצפת, היא מספרת לי שככה היא אוהבת שהוא מזיין אותה,  חזק. אני ממשיך עד שאני מרגיש שהיא גומרת ונחשול שוטף את הכוס שלה. הזין המגורה שלי עדיין בתוכה. לא נותנת לגמור. שיחה נוספת ממנו. היא אומרת לי להמשיך אבל להיות בשקט, אני משיך לזיין אותה והיא בשיחה איתו, מדברים על מפגש בימים הקרובים, לכל אורך השיחה הזין שלי בתוכה, מחליפים תנוחות אבל לא מפסיקים.

השיחה מסתיימת ושוב היא מושכת את עצמה החוצה. "מאוד נהניתי".  היא מחייכת. הפעם היא מקפידה מאוד על הקשירה, מהדקת את הרצועות ומותחת אותן יותר חזק ויותר רחוק, הפעם יהיה הרבה יותר קשה להשתחרר.  היא מתיישבת עוד פעם על הזין שלי, מקרבת את שדיים קרוב אלי אבל מספיק רחוק שלא אצליח לגעת, מגרה אותה ואז קמה, מנשקת אותי ואומרת לי לילה טוב. יוצאת מהחדר ומשאירה אותי חסר אונים לבד בחושך.

אני שוכב לבד בחושך, מנסה להיאבק ברצועות שמחזיקות אותי. מנסה למצוא את הדרך להשתחרר ולא מצליח, בסוף אני מרפה, נכנע  לאסורי. מרגיש את הזין שלי עדיין עומד אבל אני חסר אונים. אני משלים עם כניעתי עד שהשינה עוטפת אותי.....

נפשיסוטה{ברדקיסטית} - תשמע...אתה טוב.
ממש טוב.
לפני 8 שנים
John snow - לפעמים קורים דברים טובים
:)
לפני 8 שנים
שומר נגיעה​(נשלט) - תגיד לה שהיא בסך הכל טועה, כי מסיפור כזה שבו אתה לא גומר, גומרים רבים אחרים..
לפני 8 שנים
John snow - בשביל שמישהו יהנה מישהו צריך לסבול...
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י