סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבחנות לא מקוריות

אמרו את זה קודם לפני, לא?
לפני 7 שנים. 24 באפריל 2016 בשעה 19:04

לטיול הזה הגעתי מוכנה: עשיתי צ'ק אין למסיבת בדסמ, הדפסתי מסלולים מהמלון לחנויות פטיש נבחרות ולשווקים מעניינים, הזמנתי ושילמתי על לימוזינה משדה התעופה למלון (משיקולי הגעה מאוחרת ופינוק), ארזתי כל מה שצריך כולל קונדומים, וטסתי.

הגעתי למסיבה בסביבות תשע. כל המועדונים באמסטרדם נסגרים באחת ללא יוצא מהכלל, מה שמכתיב שעות בילוי שונות מאצלנו. המסיבה התחילה ב-8 וכשבאתי היו בה כ-10 נוכחים. עד סוף הערב הנוכחות התעבתה לכ-50 נוכחים וצויין בפני שמדובר בערב לא עסוק במיוחד. הדרס קוד מעורב, מעירום ולייטקס, לשחור מינימלי.

אין ריקודים במסיבה. בצד עומד שולחן ועליו מוצגים שוטים, ספאנקרים, ציוד למדיקל ועוד. אני התיידדתי עם סאב בחדר העישון ואחרי שהתברר שהוא לא הולך להתנדב (ראו את הפוסט שלי בפורום), התחלתי לתת לו פקודות כמו לגלגל לי, להדליק לי וכו'. דרשתי עיסוי וזה דרש מעבר לחלק השני של המקום, עברתי ליד השולחן ובחנתי את הפריטים, הדומית הדיאמית באה אלי והציעה לי פריטים נוספים שמוחזקים בצד ומוצעים רק לבעלי ניסיון כמו קיינים, שוט סינגל טייל וכו' - קיבלתי את זה כמחמאה.

ירדנו למרתף המשחקים שהיה טחוב כיאה לדאנגן אמיתי וגדוש באפשרויות משחק מעניינות והתמקמנו שם לעיסוי רגליים. אבל למרות שנהניתי מאד מהעיסוי זה איכשהו לא זרם לי להתחיל להרביץ לו... הוא סיים, החזיר לרגלי את הנעליים וחזרנו למעלה, התיישבתי על ספה בצד ותהיתי אם החלטתי נכון למשך שתי דקות שבסופן התיישב לידי חתיך עולמי שהתברר שהוא מסקוטלנד ועובד בהולנד, מצא את המסיבה ברשת, ומתחלף. דיברנו על שליטה, שאלתי אותו מה יקרה אם אני כדומית שלו אצווה עליו לזיין אותי, ענה מייד שהוא יציית בשמחה..

סוף המסיבה הגיע.. משלמים את החשבון, פוסעים לאוטו שלו, נוסעים למלון, עולים במדרגות (הוא הציע לקחת אותי על הידיים). אני מרוגשת כולי: תוריד את החולצה. תחלוץ את הנעליים. תפשוט את הגרביים. תוריד את המכנסיים. תוריד את התחתונים. עכשיו עמוד ישר. עכשיו תסתובב. עכשיו תתכופף. עכשיו תרקוד. עכשיו תקפוץ. ועכשיו, עכשיו.. עכשיו בוא וזיין אותי. קודם כל עם הלשון. ואחר כך עם הזין.

מה אגיד לכם? היה מושלם.

למה אין בארץ דברים כאלה?

 

לינק לפוסט שלי על המסיבה בפורום:

https://thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=37146

פולו - נראה שהיה לך פאן :)
חשבת שלא לקחת את הסקוטי ליער ופקדת עליו "רוץ" והיית יוצאת לצוד אותו עם החנית *קריצה*
לפני 7 שנים
שיר כאב​(שולטת){סוליקר} - היה קר מדי בשביל זה, ועוד עם 15 ס"מ סטילטו..
לפני 7 שנים
פולו - אחרי הציד היית מדליקה אש ומתחממת
לפני 7 שנים
שיר כאב​(שולטת){סוליקר} - אני מבינה שלסטילטו אין לך מענה
לפני 7 שנים
פולו - הרמתי ידיים!
לפני 7 שנים
Mary Jane - בר מזל...
לפני 7 שנים
kaly - איזה כייפ!
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י