ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 7 שנים. 29 באפריל 2016 בשעה 14:18

כמוני יש פה הרבה חברים שבחיי היום יום נמצאים במערכת זוגית ונילית. אצל רבים הצד השני אפילו לא מודע לפן הזה והכל נעשה מבלי ידיעתם. הרבה מאוד פוסטים פה עוסקים בחיים המקבילים בין שני העולמות.

אצלי זה גם קיים אבל למזלי הצד השני מודע למשיכתי לעולם הזה. אני לא צריך להסתיר את זה שאני אוהב את עולם השליטה, אבל מעבר למודעות היא אומרת שזה לא הקטע שלה וזה לא מושך אותה וזה בסדר.

הבעיה מתחילה שהתנהגות מסויימת מתפרשת שונה בכל עולם. אני לא מדבר על דברים עם סממנים בידיאסאמים מובהקים כמו קשירות, הצלפות או השפלות אלא התנהלויות זוגיות שמתפרשות בעולם השליטה ובעולם הונילי בצורה שונה לחלוטין. לדוגמא קרה לי שניסיתי לפנק אותה ולהתייחס אליה כמו למלכה (רק בקטע האינטימי) ולא חיפשתי רק לזיין ולגמור כמה שיותר מהר והיא פירשה את זה שאני לא רוצה אותה. שהייתי צריך פשוט לזיין אותה קצת אחרי שהתחלנו.

האם זה קורה גם לכם הדברים האלה? 

מיקה האחת - אין תסכול גדול מזה כשהיא מפרשת אותך לא נכון.
חיבוק }}{{
לפני 7 שנים
John snow - זה מרגיש כאילו באתי לברך ויצאתי מקלל מבחינת הצד השני.
}}}{{{
לפני 7 שנים
unpredictability​(אחרת){עבר} - אני בקשר ונילי-בדסמי עם אותו הבן אדם, ולפעמים באמת אותה ההתנהגות מתפרשת שונה כתלות במצב הרוח, וכשאנחנו במצבי רוח שונים זה יכול להיות סיוט.
לפני 7 שנים
John snow - במידה מסויימת זה כמו ההרגשה לחיות חילוני עם דתי. צד אחד "מקבל" את השוני במנהגים אבל מבהיר שההתנהלות היא לפי הדרך שלו.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י