סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 7 שנים. 12 במאי 2016 בשעה 13:44

צורה אחרת להסתכל על סשן שאני אוהב ומאמין בה. זה שסשן זה מעבר אנרגיה בין השולט לנשלטת ובחזרה. שזה מעגל חשמלי סגור שמעצים ומכפיל את העוצמות שבתוכו .

לדוגמא פלוגר. כשהשולט מצליף בפלוגר יש לו אנרגיה נפשית (רצון וצורך להכאיב או לשלוט או להרגיש עליון). והוא ממיר ומתעל את האנגיה הזו לאנרגיה פיזית על ידי המכה בפלוגר. הנשלטת מרגיש את העוצמה והכוח והאנרגיה מהשולט, היא מבינה ומרגישה את הצורך שלו את הכוונות שלו והיא מתעלת וממירה את האנרגיה הפיזי מהמכה לאנרגיה הריגשית שלה של התמסרות, אהבה, חרמנות ועוד... והיא מחזירה לשולט את האנרגיה מכופלת בעזרת הקלות שהיא עושה והמבטים שהיא נותנת בעזרת הרטיבות שיוצאת ממנה וההבלתה של הישבן היא מחזירה לו את הכוח והאנרגיה בצורה רגשית. וכשהשולט מקבל את האנרגיה הזו היא מומרת לאנרגיה נפשית בחזרה והוא מחזיר לה עם חיוך או מילה טובה וד הצלפה.

וכך המעגל ממשיך והעוצמה הרגשית מתעצמת והאנרגיה מצטברת.

זה הסשן לתקשר בעזרת האנרגיה הזו לנעביר אותה מאחד לשני ולקבל בחזרה ואם קיבלת יותר ממה שנתתה סימן שטוב לצד השני ואפשר להמשיך ואם קיבלת פחות אז סימן שמשהו לא בסדר.

 

ואפשר להעביר את האנרגיה הזו בכל הדרכים לא רק פלוגר . אפשר בעזרת סטירה, מבט, נשיכה, נשיקה, ליטוף, ספאנק, משיכת שיער, קשירה ועוד דרכים שבוחרים להראות את הצורך שלנו ולהביא את הרצון שלנו...

 

מה הדרכים שאתם מעבירים את האנרגיה שלכם?


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י